Elől megy a cápa, mögötte a rája, a reményhal meg utoljára.....akkor nem lesz drága ha csak ez a baj deck lee le azt usgyi,...ezt nem tudtanm, nem vagyok lc4 prof.
Az lc4-nek van egy gyári hibálya.A dekompinak van egy háromszög alakú alátéte,Az szokott kikopni vagy megrepedni.Ez miadt alapjáraton és fordulaton is kopog a motor.
Szeva!
Szerintem valamelyik csapágy/görgő kezdi megadni magát/megadta magát a hengerfejedben.
Ezt viszonylag egyszerűen megnézheted. Írtad nemrég volt szelephézag állítva. Szedd le a szelepfedeleket, és ha nagyot nőtt a hézag tuti ez a baja!
szia
köszi igy mostmár teljesen világos minden!
elvileg a gyári beállitás pont hozzámvalo szerintem.ruhástol alig lehetek több mint 75kiló
a hátson a gyorsat miért haggyam?az bonyolult?mert kiprobáltam hogy az e az,és nem vagyok 100% hogy pont oda csavartam vissza azt hogy kell gyárira csavarni?
Találgatni lehet de,nem célravezető,acélsebészhez kell vinni és a szelepdecklinél kell kezdeni a műtétet, aztán ha nincsen meg a beteg szerv onnan lefelé tovább vágni
Nem lehet esetleg az önindító szabadonfutója esetleg?Fogalam nins annak milyen a hangja ha haldoklik de a jobb oldalon van.Bár most mire leírtmam végigondoltam és azt hiszem akkor nem nagyon kéne indulnia,bár kitudja.
Mennyi km van benne?
Szerintem valamelyik csapágy/görgő kezdi megadni magát/megadta magát a hengerfejedben.
Ezt viszonylag egyszerűen megnézheted. Írtad nemrég volt szelephézag állítva. Szedd le a szelepfedeleket, és ha nagyot nőtt a hézag tuti ez a baja!
köszönöm mindenkinek a segitséget!kicsit sokáig tartott mire felfogtam
ugy érzem megvilágosodtam
köszi igy mostmár teljesen világos minden!
elvileg a gyári beállitás pont hozzámvalo szerintem.ruhástol alig lehetek több mint 75kiló
a hátson a gyorsat miért haggyam?az bonyolult?mert kiprobáltam hogy az e az,és nem vagyok 100% hogy pont oda csavartam vissza azt hogy kell gyárira csavarni?
Mennyi km van benne?