Az én Szálkám nem ezért lett folytonossághibás, hanem a helytelen motorról-leszállási technikám miatt , ha érted mire gondolok . Nem csak én használom ezt a bőrápolási módszert, hanem az sm-es haverok is, ennyi ember csak nem tévedhet .....de most tényleg, meghálálja a ruha, hidd el....
sziasztok.
holnap lessz valahol motorozás? délután elmennék valahova.
kicsit más:ha a gumi oldalát ledarálja a lánc attol rosszabbul tapad?mert szerintem egértelmü h igen, de hát kitudja.mert az elözö guminál is arra gyanakodtam,h azért csuszik a bal oldala,és most hozzá jutottam ismét egy ilyesmihez,nem tudom h eggyáltalán felrakjam e....
Szívesen segítek, mert hozzám is közel áll ez a márka. Nekem két Ducatihoz volt szerencsém hosszabb távon, de a szárazkuplung fikázását kikérem magamnak! Az való igaz, hogy alapjáraton egy kicsit zajos, de már az alsó tartományban elhallgat, normál használatban pedig hasonlóan tartós, mint az olajos vetélytársaké, és jobban bírja a szélsőséges használatot.
Sőt ha már egy kicsit szakmázgatunk, nagyon érdekes megoldás a Ducati kuplungszerkezete. A japán vetélytársakkal ellentétben a Ducati nem a külső (amúgy is nagy lendítőtömegű) kuplungkosarat rakta tele mindenféle (nehéz) rugós menesztőkkel, hanem a belső kuplungagy magába foglal, ha jól emlékszem, öt pár gumimenesztőt. Ez a megoldás pont a kisebb tömeg miatt jóval hosszabb élettartamú, mint a rugós megoldás. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy sajnos ezt a technikát a vásárlónak kell megfizetni, pláne ha véletlenül elfüstöli a kuplunglamellákat!
Egy rövid sztorival felhívnám a figyelmedet valamire: Három éve sikerült egy 900-as Monsterrel egy óriásit zakózni, természetesen a jobb oldalára, ahol is mint tudjuk a kuplung található. Szegénykém megúszta volna az esést, ha nem a spéci, szuperkönnyű kevlár kuplungfedél óvta volna a kuplungot. Az eredmény: egy felrobbant kuplungfedél, 3 db elrepült kuplungrugó, egy kuplungagy, egy nyomólap, és végül a kegyelemdöfés: a színteres lamellaszett. -160ezer lett a vége. Egyszóval nekem ezek után szimpatikusabb lett a széria lemezfedél.
Félre téve a tanmesét, térjünk vissza az alapkérdéshez. Mit lehet palástolni a kuplung zajjal? Hát természetesen semmit, mivel feltételezzük, hogy kipróbálod a motort, és mint említettem, ha adsz rá egy kis fordulatot, elhallgat a kuplung-zörgés. Típushibáról nem tudok ennél a modellnél, de ami általános a Ducatinál, hogy a szuperkönnyű kerekei elég sérülékenyek, érdemes alaposan megvizsgálni ezeket, mivel a javítás sem olcsó, nem beszélve a cseréről, ha kifogsz egy kátyúsérült kereket. Remélem, tudtam valamennyit segíteni, és nem sokára Ducati-tulajdonos leszel.
Ki mit tud,
holnap lehet pályázni pl: Kecsó, Kakucs, stb nyitva lesznek
Devil: bemásolom ide a linkeket
kamera: http://www.louis.de/_10e795d9c...
bőrápoló:
http://
www.louis.de/_10e795d9c...
Hátha így működnek
holnap lessz valahol motorozás? délután elmennék valahova.
kicsit más:ha a gumi oldalát ledarálja a lánc attol rosszabbul tapad?mert szerintem egértelmü h igen, de hát kitudja.mert az elözö guminál is arra gyanakodtam,h azért csuszik a bal oldala,és most hozzá jutottam ismét egy ilyesmihez,nem tudom h eggyáltalán felrakjam e....
Szóval
VAn valamilyen amatőr, vagy junior?
Szívesen segítek, mert hozzám is közel áll ez a márka. Nekem két Ducatihoz volt szerencsém hosszabb távon, de a szárazkuplung fikázását kikérem magamnak! Az való igaz, hogy alapjáraton egy kicsit zajos, de már az alsó tartományban elhallgat, normál használatban pedig hasonlóan tartós, mint az olajos vetélytársaké, és jobban bírja a szélsőséges használatot.
Sőt ha már egy kicsit szakmázgatunk, nagyon érdekes megoldás a Ducati kuplungszerkezete. A japán vetélytársakkal ellentétben a Ducati nem a külső (amúgy is nagy lendítőtömegű) kuplungkosarat rakta tele mindenféle (nehéz) rugós menesztőkkel, hanem a belső kuplungagy magába foglal, ha jól emlékszem, öt pár gumimenesztőt. Ez a megoldás pont a kisebb tömeg miatt jóval hosszabb élettartamú, mint a rugós megoldás. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy sajnos ezt a technikát a vásárlónak kell megfizetni, pláne ha véletlenül elfüstöli a kuplunglamellákat!
Egy rövid sztorival felhívnám a figyelmedet valamire: Három éve sikerült egy 900-as Monsterrel egy óriásit zakózni, természetesen a jobb oldalára, ahol is mint tudjuk a kuplung található. Szegénykém megúszta volna az esést, ha nem a spéci, szuperkönnyű kevlár kuplungfedél óvta volna a kuplungot. Az eredmény: egy felrobbant kuplungfedél, 3 db elrepült kuplungrugó, egy kuplungagy, egy nyomólap, és végül a kegyelemdöfés: a színteres lamellaszett. -160ezer lett a vége. Egyszóval nekem ezek után szimpatikusabb lett a széria lemezfedél.
Félre téve a tanmesét, térjünk vissza az alapkérdéshez. Mit lehet palástolni a kuplung zajjal? Hát természetesen semmit, mivel feltételezzük, hogy kipróbálod a motort, és mint említettem, ha adsz rá egy kis fordulatot, elhallgat a kuplung-zörgés. Típushibáról nem tudok ennél a modellnél, de ami általános a Ducatinál, hogy a szuperkönnyű kerekei elég sérülékenyek, érdemes alaposan megvizsgálni ezeket, mivel a javítás sem olcsó, nem beszélve a cseréről, ha kifogsz egy kátyúsérült kereket. Remélem, tudtam valamennyit segíteni, és nem sokára Ducati-tulajdonos leszel.
Én guitar heroe hajnalig
Szokták mondani hogy nemmindegy a szopásban hogy mejik végén állsz.
Sajna vannak olyanok akiknek mindegy...