én meg úgy hogy a hajtókart megfogom (csapszeg és a sonka között) a másik kézzel pedig ráütök a csapszeg furat feletti részre, ha hallasz valami csattanást akkor nem jó!
asszem úgy van(én legalább is úgy tudom),hogy letolod teljesen a hajtókart és ott nem szabad neki föl le kotyognia,oldalra van kis mozgása,de ha föl-le mozog az alsó holtponton,akkor felújítást neki...
de aztán nem tuti,hogy így van én így szoktam nézni
VALAKI
egy 125 ös motorban menyit kotyyanhat a hajtókar az alsó tűgörgőnél? van valami tűrés hogy hidegen kotytan és akkor üzemi hőmérsékleten pont jó vagy nem és teljesen pontosnak kell lenni?
nekem az új bőrruci olyat tapad az ülésen, hogy alig bírok poziciót váltani néha. az mx ruhával meg az volt a gond, hogy le akart hagyni mindig a moci!
A versenyzőnek van tartalék a hátsóján....az SM versenyzők relatíve keveset ülnek az ülésen, a gyorsaságisokhoz képest. Nekik mégis csak egy szivacsdarabka van fenn, a jobbik esetben...
de aztán nem tuti,hogy így van én így szoktam nézni
egy 125 ös motorban menyit kotyyanhat a hajtókar az alsó tűgörgőnél? van valami tűrés hogy hidegen kotytan és akkor üzemi hőmérsékleten pont jó vagy nem és teljesen pontosnak kell lenni?
Karácsonyig mindenkié ott lesz
dezsííírr
crossnadrág meg bőrkabát
Mi az értelme?
a freestyle ban azt vágom de itt
akkor még ez is sok nem?
vedd le és huzzd be a két vascsövet üléshuzattal