Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én meg úgy hogy a hajtókart megfogom (csapszeg és a sonka között) a másik kézzel pedig ráütök a csapszeg furat feletti részre, ha hallasz valami csattanást akkor nem jó!
Szép estét Mindenkinek!
Sziasztok! Segítsetek légyszi, mennyi legyen a guminyomás drz sm-nél, utcára? (e-h d208)
asszem úgy van(én legalább is úgy tudom),hogy letolod teljesen a hajtókart és ott nem szabad neki föl le kotyognia,oldalra van kis mozgása,de ha föl-le mozog az alsó holtponton,akkor felújítást neki...
de aztán nem tuti,hogy így van én így szoktam nézni
tudom, én ez mellett szavazok de vannak fanatikusok
szerintem a kékek sem rosszak
na végre olyan képek amin nem narancssárga vagy sárga kék típus látható
VALAKI
egy 125 ös motorban menyit kotyyanhat a hajtókar az alsó tűgörgőnél? van valami tűrés hogy hidegen kotytan és akkor üzemi hőmérsékleten pont jó vagy nem és teljesen pontosnak kell lenni?
De majd lassacskán beszúrkálom ide mind a hatvanvalahány darabot.
Karácsonyig mindenkié ott lesz
nem rakja be ez a tetü gép!
tényleg azért hordod kívül?
még kívül hordja!
te lefogytál mán hogy a gerinc proti beférjen a ruci alá?
Ha a bőrkabát tapad az idomon,ott már gond van
ha szeretnél hányni, akkor szerzek egyet a GO-GO2re!:)
Vagy esetleg tangabugyiban...
nekem úgy van
crossnadrág meg bőrkabát
jóóó
Használd a kettőt eggyütt!
nekem az új bőrruci olyat tapad az ülésen, hogy alig bírok poziciót váltani néha. az mx ruhával meg az volt a gond, hogy le akart hagyni mindig a moci!
Lehet a jobb tapadás miatt? Mármint a bőrruha, és az idom köztire gondoltam....
nemtudtam hogy azeken a motorkon is levágják az ülés felét..
Mi az értelme?
a freestyle ban azt vágom de itt
A versenyzőnek van tartalék a hátsóján....az SM versenyzők relatíve keveset ülnek az ülésen, a gyorsaságisokhoz képest. Nekik mégis csak egy szivacsdarabka van fenn, a jobbik esetben...
oké akkor elnézést kérek.
akkor még ez is sok nem?
vedd le és huzzd be a két vascsövet üléshuzattal