Igen ! Ha anagyok váltóját megkeni , elboldogulhat azzal a pár gombnyi fogaskerékkel is ! Egyébként ifjú korom emlékeibe kumlungrugó alá alátét , oszt meg is oldottuk a kuplungszett cserét , azt nyúztuk tovább őket !
Hiába no ! A lóerővel csínján kell bánni ! Na komolyan én motorolajat használok , most ép szintetikust raktam , /semmi extra csak ez volt itthon/ bele , de elgondolkoznék egy acél tárcsa szetten , egy ilyen vadállat gép megérdemelné !
Valaki megtudja mondani,hogy a szimóba milyen olajat érdemes tölteni.Ugyanis a kéthegeres blokba már a második kuplungot teszem és megcsúszik.Régen Hykomol K80w90 olajat használtam de semmilyen csúszásra nem emlékszem.
Ez a simson gyári DDR színkódjának megfelelő mai szabvány RAL skálán megfelelő váltó színe , és mivel 50 N -H - ás csak kékbe volt , a hivatalos magyar simson klub szerint !
A kéthengeres szimót én fehérre és kék csíkkal fogom lefúvatni.Ez milyen kék,minek a jellegzetes színe?Mert nem akarom valami strandkorlát vagy kerítés kékre fújni.
Majd azért képeket légy szíves prezentálj ! Nekem a kettes műszakilag kész van , most a kenyecülés jön , levegővel sikerült a tankot formára fújni , sok hupli kijött , azért lett rá vakolat , de már az alapozóval egész pofás lett , holnap vagy holnapután kevertetem a RAL 5015-ös Sky blue-t , és megkesszentjük a műhelyben , én nem füzetek 25-30e forintot festésért ! Nem múzeumba készül , csak a gyerkőcnek !
Ma sikerült végre eljuttatnom az alkatrészeket horganyoztatni. Sikerült megoldani a közelben, így személyesen el tudtam vinni. Mindent átbeszéltünk, karácsonyra kész is :)
Ne mááá ! Ezt most komolyan mondod ? Beszarás ! Eddig azt hittem hogy csak az osztrákok használják mint a Mc Gyver , bármit létrehoznak belőle , a kasztni folttól a kipuffogó tartóig , meg sebkötözőként meg bánat tudja mire ! Tök jó , kéne egy topik ki mire tudja még használni ezt a szuper szürke ragacsot ! ?
Véget ért a kínlódásom:
Egy nagy satuval összefogtam a két teleszkópot, és a legnagyobb kezembe eső kalapáccsal addig vertem amíg ki nem jött. Barátnőm elmondása szerint a házban is hallotta ahogy üvöltök, pedig az van vagy ötven méterre a műhelytől, ő pedig nem mert kijönni
Mostmár csak gumizni kell (természetesen a belsőt védő gumiszalag elszakadt, mert miért ne), meg pucolgatni a dolgokat ha már így szét van robbantva
Azt is próbáltam mondani, hogy tejesem szét kell szedni. Azaz a kereket a két telóval együtt kihúzni a villa kifliből. Ezután a jobb oldali telót leveszed majd a fék pajzsot, kereket. És a kezedben marad a jobb teleszkóp a tengellyel és a porvédő. egy kb fél collos csővel megtámasztod a tengelyen körbe a teló alu részét és kiütögeted a tengelyt. Anyát szintbe hajtva.
Nem kell melengetni meg feszegetni.
Ezt már csak levágni lehet
Ma is ott ültem 4 órát plusz tegnap kettőt, az olajcserét meg a különböző kis biszbaszok szerelését hozzá se veszem
Ehelyett is kell vennem újat, vagy megekecselem ( ) magamnak
Csal a poén kedvéért,így akad meg, a tengely belső része felé:
Ma sikerült végre eljuttatnom az alkatrészeket horganyoztatni. Sikerült megoldani a közelben, így személyesen el tudtam vinni. Mindent átbeszéltünk, karácsonyra kész is :)
Egy nagy satuval összefogtam a két teleszkópot, és a legnagyobb kezembe eső kalapáccsal addig vertem amíg ki nem jött. Barátnőm elmondása szerint a házban is hallotta ahogy üvöltök, pedig az van vagy ötven méterre a műhelytől, ő pedig nem mert kijönni
Mostmár csak gumizni kell (természetesen a belsőt védő gumiszalag elszakadt, mert miért ne), meg pucolgatni a dolgokat ha már így szét van robbantva
Nem kell melengetni meg feszegetni.
Ma is ott ültem 4 órát plusz tegnap kettőt, az olajcserét meg a különböző kis biszbaszok szerelését hozzá se veszem
Ehelyett is kell vennem újat, vagy megekecselem ( ) magamnak
Csal a poén kedvéért,így akad meg, a tengely belső része felé:
2x kellett ilyet csinálni ebből az egyik eltört
Van apámnak réz kalapácsa avval ütögettem bőszen