Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mind1 akkor is 25 LE felett vannak
na mentem..csőcső
nsr az nem megy jól... az én agyonölt ,szétbaszott dugós,kopott hengeres csúszós lamellás mitom gyorsult úgy,mint 1 jó nsr:)
há jol amugy 10500 körül adja le a maxot de megy is ott madarason egy macskalámpás NSRel pörögtem és 80ig 2-3 métert tudott rámverni
mer hogy pörög? 12 ig monyuk,ott má váltani kell..legalábbis a mitot én 12nél pajoltam,úgy ment jól..
nem... most még sima tirisztoros szimó gyújtás,de akar rá vmi komolyat... vmi 40ezer vagy menyi
babszi álítólag nem jó,mer az oan 10ezres fordulatig tud pörögni ,neki meg ot indul meg...
oan mint a mitom volt,amibe szétvolt jáccva fullra a dugó
10ezerig semmi ereje nem volt,power nyitást nem is éreztem,10nél indsult meg a cucc,12is lehetett adni neki
te még nem is láttad az rsem h h pörög amugy a 150es ETZket lazán megfogtam a kis RSel
na megnézzük 1jén mit tud azon is babszi gyujtás van???
azóta má 5felömlős henger,60ccm,meg hangolt puff,de sokkal komolyabb,mint az előző,nagyon megy..kb mint 1 jó 150es mz,úgy gyorsul...úgy pörög,mint az rs ed 11nél vagy 12nél ad le maxot fasza kis gép.. 110 a vége
igen beszélgettem vele is akkor egy tervezett kipu meg egy 4 felömlös henger volt rajta ugy emléxek most mivan rajta??
gumó sztem megy..haverom...ott volt ő is ,sztem tudod ki az,kék szimó,vastag szemüveg,magas vékony gyerek..csipiékkel volt..
na annak van elég jó kis tunnigja
május 1jén a simsonnal fogok gyorsulgatni a parkoloba remélem lesz pár pöckölt simson
jah elég rövid áttétele volt
de hihetetlenül evett...
50es utazóba 10et megette nevetve....
nem épp túrázásra van az a gép
monyuk ment elég jól..amikor voltunk kinn crossozni,én ,citrom,meg csipi a riejuval,én a 125ös etx el,power alatt ott jött mellettem,monyuk ő pörgette,mint a szar aztán nyitott a power akk azé lezúztam,de ment az éaz elég jól...
jah a rieju crossgép nem ment rosszul pedig nekem a hosszabb áttét volt akkor fennt
hú hát én se húzom a lábam,a a lábtarón van odarántom a gázt+ megrántom az elejét,oszt kerék
hallom,legyorsultad csipit nyáron.. a kék riejuval volt
mostmá 125 ös rs e,csak megragatt épp,mer polinis...
jah de nekem hátul gyári elöl meg 14es fogaskerék volt akkor! ja és 3ba ugy jött fel ha ültem rajta normálisan nem lábhuzogatosan lábhuzogatosan 4be is amugy gyorsito 4em van
az én szimóm is feljön 3.ba kerékre,ha adok neki 1 tőgázt meg odarántok neki
13as lánckerék,hátul mz végre kb 40et tud
monta citrom,h neki is csináltok babszi gyújtást
Helló szasztok
végre teljesen kész a simsonomon a babetta gyujtás elég jol megy vele 1be rántás nélkül hirtelen gázra feljön télen meglesz csinálva a tárcsafék a gyári villákra mert ez az mbx villa csillapit avagy nem rug vissza és 2be nehezen jön fel kerékre, gyári villával és gyári gyujtással 3ba feljött
Jah! A simson.hu megtaláltam azota és már kész is van. De azért köszi
eredetileg 34 ccm száranként, de án pl annyit szoktam beletenni, hogy összenyomódáskor még pont ne fröcsköljön ki. A simson első teleszkópja csillapítatlan, az olaj csak kenő és végütköző szereppel bír.
Hello
töb képet nem tudsz róla felteeni ez rohadt jól néz ki:D
hy! Menyi olaly kell a simó elsö teloiba?????????????????????????????
Csátok! Jövő hét szombat, azaz dec 23, Fordan Billiárt Center, Pécs (paraszttól 50 méterre). Simson tulajok/fanok/szerelők/stb.. találkozója. A rendezvény az én szervezésem alatt áll. Aki úgy gondlja hogy jönni tudna vagy akarna az kérem jelezze nekem! Elérhetőségeimet meglaláljátok a simson.hu-n.
Üdv!
Csapó Tibor az SMK Baranya megyei régiójának elnöke.