Reggel rendesen megszivatott a moci.
Ugyebár mióta ki lett cserélve a kiskondi meg apósom javaslatára a megszakító is,nem volt okom a panaszra jött-ment,nagyon könnyen indult,egészen reggelig.
Indulnék munkába,de a motor nem akar,semmi röffenés vagy valami életjel.
Na gyorsan kikaptam a gyertyát a sötétben,megtörölgettem,visszaraktam próbáltam nézegettem de semmi.
Délután hazaérve a munkából alaposabban ránéztem és hamar kiderítettem hogy nincs szikra,2 gyertyával is próbáltam.
Oldaldekni le,és látom hogy az új megszakító nem nyit.
Csavarhúzóval megpiszkáltam,akkor kinyitott de nem zárt vissza,mondom sebaj megvan a régi visszateszem.
Na azzal most ismét frankón működik hálistennek.
Na ugye ! Felétek vagy nincs róka , vagy a keesebb domborzat miatt nem fáradtak , és fürgébbek az úton , és nem lehet elütni őket ! Bár akkor meg nyúl farok játszana !
Most hogy feljött szóba az antenna, észbejött, hogy egy fazon motorozik felénk egy Aprilia rs-sel, aminek a hátulján egy hosszú pálca fityeg. Mi korunkbeli, lehet oda valósi felétek? Itt nem volt szokás annak idején.
Arra is emlékszem , valamire való esztergályos hetente legalább két motorra valót lepergetett , na de az enyyémen jappón kormány lesz ! Az antenna döglött róka farkával , az tényleg volt . A bakonyba ha láttunk gázolt rókát és nem volt nagyon búdös akkor bizony bicskáztuk a farkát , kulcstartóra antennára stb.
Led csík már a modern kor világa , engem a 70 es 80 as évek ekecselései érdekelnek !
Eryk az N-H son nem volt duda hanem csengő , de a gumiduda vagányabb , ezért gondoltam !
Az a pedáloson volt, erre nem való. Mifelénk a jómódúaknak már akkor is ledes fordulatszámmérő volt motorján. Mi örültünk, ha ha egy kopott hőfokmérőt feltudtunk tenni.
A filc kapott olajat,de a megszakítóhoz is raktam,remélem az nem baj!