Egy ismerősnek van ,ő dícsérte 100km/h körül tud haladni . Igazából azt kéne tisztázd ,hogy mire is akarod a motort ! Ez városi /város széli motorozgatásra megfelel (költség kímélés végett 3lit /100) ,de ha tervben van később nagymotor vétele akkor esetleg yamaha dt -ket nézd meg (igaz nem sport ,de sztem jó kis tanuló motor).
"Autós jogsival" különbözeti vizsgát téve vezethetsz 125-ös nemtom pontosan hány KW-os motort (ez nem nagy összeg) ,de érdemesebb mint egy robogó vagy 50-es sportmotor,mégha kezdő vagy is -tisztelni kell a gépet amire ráülsz ennyi !
Nagyon jó kis járgánynak tűnik ez a Gilera DNA 50. Megfogadom tanácsod és megnézek egy ilyet is az RS mellett. Elnézést, hogy OFF, de muszáj megkérdeznem: városban biztos, hogy jobb, mint az RS, de közúton nem rosszabb választás? Normál állapotban mit tud egy ilyen DNA, kényelmes utazó, sebesség? (kár, hogy automata)
Még egyszer, köszönöm a tippet!
erre a cimre nyugodtan irhatsz, ha tudok szivesen segitek. es mar sajnos 25 is elmultam :-)
amugy irtad fentebb, hogy mennyire meleg a kanikulaba, en a borszerkorol nemtudok irni, mivel nekem corduram van, es sajnos csak csak kabat, a thermobeles kivetele utan, teljesen elvezheto volt a menetszel:-)
Ha igy jársz munkába: kabát csizma térdvédő, gerincvédő kesztyü buko, melóba viszel egy váltócipőt ez nem macera, de ha tetőtöl talpig beöltözöl bőr alsó felső, protik... hamar átállsz a buszozásra mert meg fogod unni az öltözködést!
csipetke: lenne pár kérdésem, mivel Neked is RS50-ed van és nem tizenéves vagy (ha jól látom az adatlapodon), csak nem tudlak hol elérni. Megadnál egy eamil címet vagy írnál a gurabli kukac gmail pont com címemre. Köszönöm!
Senki nem akarta lebeszelni a motorozasrol, sot meg csak csucscuccokat se linkeltunk neki. Tolem mindenki motorozhat alsogatyaba meg rohamsisakba, csak jo tanacsnak szantam...
Vilagbeke :)
Tökéletesen egyetértek az előttem szólóval! Amikor a Lazer Bora ami egy olcsó sisak a SHARP teszten megkapja a maximális pontszámot, a schubert meg mindössze 3 csillagos, akkor nekem ne nyüglődjön senki hogy csak százezrekért lehet normális cumót kapni. Mondom ezt úgy, hogy volt 80ezres üvegszálas sapkám, 480 ezres spidi bőroverálom, és Sidi csizmám 70 ért. Ma már egyikért sem adnék ennyit, pedig a bőrruháról tudom hogy milyen tetvesen kényelmes volt. De nem ér ennyit és kész. Szerintem a 100 ezres ruha is ugyanazt a védelmet adja. A többi már csak porhintés. Esetleg mielőtt valaki azt hiszi hogy nagypofájuskodásból írtam le az árakat, el kell mondjam , egyiket sem a katalógusáron vettem, nem vagyok ekkora pályás:)))
Nekem sincs sokszázezres felszerelésem, de van mindenem, ennek fényében írok most...
Aki teljes meggyőződéssel állítja, hogy csak a drága felszerelés véd, az
- nézzen meg néhány sharp tesztet (vannak érdekes dolgok)
- álljon elém az utcai autójával úgy hogy be van bukócsövezve és minden ülésen tízpontos biztonsági öv van és sisakban vezessen a körúton
Ez utóbbi teljesülésekor rohanok shoeit venni aranyáron
Kesztyűk:
GP Plus: 16 XL, de inkább "M" mert szűk
GPX piros és fekete: 14 "L" mindkettő
Octane S-moto:16 "L", de inkább S vagy M, mert szűk a bebújó része
Végül is kéz kérdése....
előrebocsátom, hogy motorosboltunk van, ruhákat és felszereléséket árulunk, ennek fényében olvasd, amit írok.
Véleményem szerint sisakban a 20e Ft-os kategóriában már található vállalható minőségű, biztonságos sisak is. Ilyen például - ahogy írtad is -, a HJC induló kategóriájú sisakjai vagy például az MDS M10-es modelljei is 22-23.000 Ft-os listaáron (az AGV leányvállalata, a kifutott AGV modelleket gyártják tovább).
Ha a belépő, de használható kategóriában gondolkodsz és nem ragaszkodsz bizonyos prémium márkákhoz, akkor újonnan 45-50 e Ft-ból ki kell, hogy jöjjön egy bukó+kabát+kesztyű kombináció, ami már vállalható.
Annyi biztos, hogy mielőtt bármit megveszel, menj be egy üzletbe, ahol van választék és próbálj fel mindent, amire szükséged van.Ha nincs választék, nem segítenek a választásban, vagy úgy érzed,egy bizonyos termékre akarnak mindenképpen rábeszélni, hagyd ott a boltot és keress egy másikat.
Ja, és mindenekelőtt: ne hagyd Magad lebeszélni a motorozásról, váltsd valóra gyerekkori álmodat
Én is beleszólok :)
nekem is Rs50esem van, ha karbantartod szerintem mint a legtöbb motort, akkor nagy gond nem lehet vele...
az, hogy ki milyen ruhába ül a motorra, az mind anyagi okokra visszavezethető, mert meglehet halni 300 ezresbe ugyanúgy mint egy 30asba
sajnos nekem már volt szerencsém betont nézni de az olcsó 20ezres bukó is védett! mindenesetre rögtön megtanultam belőle, hogy nem csak bukó kell a motorosnak :D
Rs 50 ugye sportmotor (jellegű) tehát ebből kifolyólag az üléspozíciója és a testartása másabb, mint egy túrajellegű motoron, tehát hosszú távon ez sem leányálom :)
de mindamelett a céljaira maximálisan megfelel (szerintem) na ennyit akartam :D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-5522242