Na meg lett járatva a duplakipufogó...
Le lett mosva. Karbi ki lett pucolva (mert megállt alattam hazafelé menet ) A gáz az egészbe az, hogy nincs meg a tömítő, emiatt ragasztva volt. És megint ragasztani kellett (jó, hogy az autószerelőmnél állt meg ).
A légszűrő hihetlen módon volt megoldva.... (1. kép)
A gány "festés" következtében az ember még a korabeli biztosítási matricát is lefestette! (2. kép)
Menettulajdonságok: nem egy Zündapp. Kb 6000-ig húz, vagy még egy kicsit tovább (nem húztam tovább, mert itt már eszméletlenül zörög az első lámpa - ezt még meg kell csinálnom). Amennyit eddig mentem vele, az alatt kb 55 km/h volt a max.
Sebességek könnyen kapcsolhatók, hátsó fék hibátlan (első nincs), könnyen fordul, mozgékony.
Gondolom láttál már egyhengeres Pannoniát.
Azon is külön ablak és külön két cső.
Azt meg nem nevezném tuningnak, ha valami mucsai sutyerák összemókol találomra két könyököt, és akkor nekijje tunying kétkipufogós cimconnyí van.
Ez nem tuning az mókulás.
ime,a bizonyiték hogy 6,25 le is tud 95-el menni,ez igaz a zundappra is,csak az áttételt kell kicsit megnyujtani.ezek gyári adatok,vita nincs! és nézd meg a sulyt is!
Persze én is ahova kijárunk vele ott tanultam meg.Hát azért jó mert fakabátok sincsenek meg gyalogosok se városba nem mennék vele csak ilyen mellék útakon nehogy valami legyen.Főleg az hogy nehogy el üsek valakit
És?
Annyiért lehet eladni, amennyiért eljönnek érte. És jöttek volna páran...
Ma kaptam egy Zündapp-ostól is ajánlatot, de pont úton voltam már Győrbe a Puch miatt. :-(
Á hát az alapból ilyen rally lada csak itt hátúl fold útakon ahol senki se jár.De jó álapotú csak a sárvédőknél be tudsz bújni amikor elöször beültem kajak majd nem kiestem azt vetük 25be.
Le lett mosva. Karbi ki lett pucolva (mert megállt alattam hazafelé menet ) A gáz az egészbe az, hogy nincs meg a tömítő, emiatt ragasztva volt. És megint ragasztani kellett (jó, hogy az autószerelőmnél állt meg ).
A légszűrő hihetlen módon volt megoldva.... (1. kép)
A gány "festés" következtében az ember még a korabeli biztosítási matricát is lefestette! (2. kép)
Menettulajdonságok: nem egy Zündapp. Kb 6000-ig húz, vagy még egy kicsit tovább (nem húztam tovább, mert itt már eszméletlenül zörög az első lámpa - ezt még meg kell csinálnom). Amennyit eddig mentem vele, az alatt kb 55 km/h volt a max.
Sebességek könnyen kapcsolhatók, hátsó fék hibátlan (első nincs), könnyen fordul, mozgékony.