Én nem jártam arra.Nemtudom merre van.
Hú m kimentem a MÉH tlelepre aztán zárva volt.
Kiírták nagy betűkkel hogy a vasátvétel mésztelepre költözött!
Na aki ismeri tatabányát az nem megy mésztelepre.
Énsem mentem többekközött azért sem mert fáztam és nem vot kedven elmenni odáig!
Pedig úgy túrtam vona egy jót!
Hát én Dunavarsányon lakok de ha már így kitértünk akkor az lenne a másik.Hogy mentünk Taksonyon szemem sarkából látom hogy egy simos megy a járdán.Amikkor oda ért melénk oda fordulok és nem is simo hanem egy világos kék Puch cobra.Azt akartam kérdezni hogy nem e közületek volt valaki meg a múltkor Délegyházán is látam Puch turbót meg maxit.Ha valaki itt lakik a környéken az írja már meg.
Mostanában nagyon kezdenek itt a környéken elszaporodni a Puch-ok
Múltkor megyek a pusztába megállok nézelődni erre jön valaki egy s51-el és megállt hogy le robantam vagy mivan. Tök jó fej volt
Már itt vagyok.Hát ez egy nagyon lightos túra volt olyan 40km de annál tartalmasabb a nagy eszünkel egyikőnk sem hozzot fényképezőt Tehát 1 képem sincs
Na elmesélem számomra legviccesebb részt röviden.
Unoka tesóm Yamaha Jog-al jöt amikor már egy ideje mentünk volt egy föld út mondtam neki hogy vágjünk át rajta azt mondja ok.
Ez úgy nézet ki hogy azt út mellet mindkét oldalt egy 40-50 centis domb volt végig.Maga az úton meg kurva nagy tócsák voltak.Egyik teljesen elterült az úton a domb meg a tocsa széle közt volt olyan 8-10cm volt.Ez az iq betyár kielöz és megcéloza.Amikor már félúton járt hát mondom ha neki megy nekem is fog.Ahogy elindultam nézek fel bele csúszott a tócsába a gép hátulja megsülyedt és ilyen 1 kerék állásba állt.Próbálta kirángatni és akkor beleborult gépestől .
Szakadtam a röhögéstől Bár útána már inkább sajnáltam de azt látnotok kelet volna. Amikor már látam hogy nagyon szenved a tócsa közepén nem bírja kirángatni akkor elindultam hogy valahogy segítsek erre pont kiszedte én meg megcsúsztam a tócsa felé na tanulva a hibából leszáltam fel álltam a dombra 2-es kis kuplungal szépen kigurultam.Így vizbe se ért még a hátsó kerék se.
Jővő hétvégére tervezünk még valami ilyesmit Ez végül is jó volt nekem legalábbis Még van valami de ez sok volt egyszere majd ha lesz kedvem az már rövid lesz.
Súly, loerő, menetellenállás, ezek a kulcsszavak.
CSak játékból egyszer próbáld meg, hogy leereszted 0,5 bárra a kereket, hogy akkor emnnyit megy a motor, utána fug fel 4,5 bárra, és akkor is nézd meg.
És ez csak a gördülési ellenállás, ami nagyságrendekkel kisebb mint a többi menetellenállás.
nem véletlenül volt a kis ccm es versenymotoroknak nagyon vékony kereke.
Mondtam ÁTLAGOS MOTOR IDOM NÉLKÜL, tehát nem egy ultrakönnyű fekvős motor.
Van egy vehicle simolátor nevű remek program, abba be lehet ütögetni a motor meg a váltó, meg a kerék, meg a tömegadatokat, és szépen kijön a gyorsulásgörbe meg a végsebesség.
Más fúrumokon is szoktak vidám sebességértékek repkedni, Rs 50 topikn is előfordul 115 meg hasonlók, ahogy a 4t 125-ös sportmotorok is 130 at mennek óra szerint, oszt mikor megmérték őket, a leg gyrsabb ment 116 ot:)
Regéljél csak erről! Mit, merre, hol, hány méter...
Asszem mindenből rögtön 3-at csináltatok.
Előszeretettel fogyasztja a bowdeneket. Bár csak bicikli, de akkoris.
Persze tudom, hogy nincs benne power, csak olyasmi jelenséget produkált.
De végülis mindegy, ezt így nem tudom leírni.
Egy barátom, mikor kipróbálta, mondta, hogy azt hitte már váltani kell, de még csak akkor kapott erőre a motor!
Én elteszem magam. Jó éjt néktek!
Látom mindenki most szedi a netet valami kávézóból...
Egész nap nem írt senki, most meg válaszolni se győzök.
90-95 még éppen hihető(inkáb a 90) egy 6 sebességes motorból, persze ott nyilván a hatodik fokozat nem ejthet már 800 at sem talán, hogy a csúcsteljesítmény közelében maradjon, ebből kifolyólag az egyes nyilván hosszú relatíve.
Attól érzed "poweresnek" ami mellesleg teljes tévedés, mert a powerszelep nem felül, hanem alul dolgozik, tehát nem felülre csinál erőt,hanem alulra:)
Amkor érzésre megindul, az nem a Power nyitása, hanem amikor a fordualt beért a nyomatáksávba.
A powerszelep pont azért van, hogy a rántás kisebb legyen, hogy alul is menjen a motor, nem azért hogy felül az erő több legyen.
Hú m kimentem a MÉH tlelepre aztán zárva volt.
Kiírták nagy betűkkel hogy a vasátvétel mésztelepre költözött!
Na aki ismeri tatabányát az nem megy mésztelepre.
Énsem mentem többekközött azért sem mert fáztam és nem vot kedven elmenni odáig!
Pedig úgy túrtam vona egy jót!