Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez sima fizika.
Van X menetellenállás, aminek a legyőzőséhez Y erő kell.
Mese nincs.
Nincs ez 100 kg.

Nézd, én nagyon szívesen odaadnám bárkinek kipróbálásra, de most nem égetem be magam. Mondom, amikor megvettem, olyan volt, mint a poweres! Eminem88 is írt ilyen jelenséget. Sajnos már egy ideje nem tapasztalok ilyet, és észre is vettem, nem megy olyan jól. Megpróbálok valamit eszközölni, hogy megint jó legyen. Sajnos most a gázbowden is rohadt nehézre sikerült. A szakadás után így tudtam megcsinálni. De hátha bejáratódik.
Igérem, te leszel az első, akinek szólok.
holnap felrakom az 50-es cobra adatait,95 km-óra,6,5 le,6 gang. namármost mivel van cobrám is,az is u.a-it megy mint a zundappom. na erre mit lépsz? ja,és nem csörög-zörög egyik blokk se!
Elnézést, hogy így belebeszélek a témába, de tudtommal is minden autó/motor óráját szeretik gyárilag elba*ni, így egyik sem mutat pontos értéket, pontosat GPS-el lehet mérni, meg bicaj órával. Mérheted 10 órával is a motort, ha mind a 10 már alapból rosszul mér.
Nem, 3,6 loerővel,értelmes váltókiosztással, 4 sebességgel éppen kijön az 58-60.
Ugyan ez a motor 5 sebességgel sem menne sokkal többet, kb 63-65 öt, egy hatodikat már el sem vinne.

Ugyan ez a motor, (4sebességgel)hogy 80at menjen, már 6 loerő kell.

A 70es széria simson kereken 5 loerős7000-en, 72-75 öt megy.
Egy következő 5.-ik fokozattal is alig menne többet, mert egyszerűen az a nyomaték, ami rendelkezésre áll, az nem visz el hosszabb áttételt.
Egy 100 kilós motor 6 loerővel ami 8800 on ébred, reálisan nem megy többet 80-85 nél mert ez fizikai képtelenség, nem lehet ki van csukva.
105 meg pláne.
Az már a 10+ loerő tartomány.
És hangsúlyozom, ez egy tökéletes állapotu új motorból, nem egy öreg vasból.
Én kurvára bírom a Zündappot, csak realista vagyok.
oké,az autom orája hiteles,de ajánlhatom mindenkinek,hogy a kilométerkövek közti 1 km-ert mennyi idö alatt futja le,az a tutti modszer,utána már csak 1 kis matematika
Kettő motor órája nem lehet ugyan olyan szar.
Ketten tanusítják a 105-ös haladásom.

De bebizonyítom neked, csak legyen megint olyan jó.
na nem,a 105 szerintem is tulzás, de idom mögött hátszélel lejtön begurulhat 100-ba hosszu áttétellel nagy joindulattal..
persze,igy hihető,70ccm,kb. 15 kiloval könnyebb mint a ks50,plussz a karbi.....
Szerinted, az autók km órája pontos?
Dehogy...
Mind jóval többet mutat a valósnál, a kicsi olcsó autóké meg pláne.

Egy simson a gyári áttételével amikor valós 60at megy, akkor az órája 70-75 öt mutat:)

De mondom, nekem tök mindegy, ha azt hisztek, hogy egy 100 kilós 6 loerős motor megy 105 öt, hát bánom is én

De a leg durvább a robogóké.
AZTAMINDENIT

Pedálos, 70 ccm, 20 mm-es Del'Orto, top speed 100 km/h
oké,oké,de én már többször mentem simo mögött autoval 70-el,pedig csak 60 a gyárija!
mert a sebesség növekedésével HATVÁNYOZOTTAN nő a teljesítmény igény azért.
ezen filozofia alapján a 3,6 le-s simsonnál reális a 60 ? a zundi majdnem 2-szer erössebb! miért nem hihetö a 90-100km?
van még 2 db bing karburátor,sárvédők,lábtartók..
sziasztok! eladóvá vált zündapp CS-25 pedálos kéziválltós 3 sebis blokk,bosch gyujtással, fellelt állapotban,szerintem elegendő kompresszióval,egy hozzá tartozó váz,paioli gyári elsőtelóval,gyári elsőkerék,egy fehér szinter kell neki.van még egy gyári ülés,hátsó idommal,óracsoport,kipufogó dob könyökkel.egyben szeretném eladni,az első elfogadható ajánlatért vihető..képet tudok küldeni,mailban.
A gyári sebsség már annyi motornál meglett cáfolva.
Az én narancsom pontos óránál 105-at ment.
Hm, hm..
A saját katalógusa 6,25 loerőt ír 8800 on, és 90 kilót, és 85 ös végsebességet.
(Persze, mindezt egy vatta új motorra.)
80-85 az hihető a video alapján is.
Hány kiló a Zündi?
Monnyuk sofőröstül 150-160.
Tudod hány loerő kell egy 160 kilós , átlagos légellenállású(nem idomos) motor 100 ra gyorsításához?
Majdnem 9.
Hány loerős a Zündi?
Nem mintha nem volna tök mindegy...
Már lassan késsza 4F hengerem simsonra.
Szerintem jó denem nagyon túloztam el a méreteket.
Talán 8 mili a második felömlő pár.
Jó lessz csak majd fúrni kellene ha kell valakinek vagy használható lessz.
az alap tuning nélküli gyári áttételü 5 gangos zundapp 90 körül megy sik uton,namármost ez fokozhato áttételmodositással max. 100-ig. ez a realitás
nálam a 2-es az kettöt jelent,huzd fel az olvasoszemüveged,és ujra nyilatkozz! hehehe...
Az utolsó jelenetet ne nézd, ott már nem is húzta neki.