Engem az nem nagyon zavar én tudom hogy mennek ezek...
Szóval nekem nem kell mondani mondjuk szerelni még nem kellett soha pedig ő az 1. tulaja csak önti bele a benzint.
Ebbe a blokkot a MORINI érted!? FEJLESZTETTE!
18 as bing karbi SEBRING DOB!
4 gang lábváltós!
A váltószerkezete MEgeggyezik a 4 gangos DS-es meg a puch MONZÁÉVAL.
Én mentem egykét maxival de nem egy nyomatékcsászár egyik sem. Egy hobbyval mentem de az gázra 1 kerékre állt. A Maxi inkább sík terepre való. A G4 ről meg nem nagyon tudok semmit de az ismerősömnek olyanja volt csak automatában.
MIVAN VELED?
A maxival siratót lehetne mászni!
Visszacsapnám rá a 13 as lánckereket aztána Csomolungmára fwlmennék vele!JA és NEM 30 al!
Na a Ds tényleg egy nem versenygép de meglepődnél a G4 en asszem!
nincs senki puch-os cegléd környékén?
látom te vagy a szerelö a forumban.ha egy fötengöt akarok felujitatni minden esetben kell hajtokart cserélni vagy nem?most egy gilera xr2 nyuzok de egy kicsit oda van a fötengely fel akartam ujitatni de láthatatlanban akkora összeget kértek érte hogy majd hanyatt estem.mi kerül 35-be egy fötengelyujitásban?mert azt megértem hogy a gyári dugoval és perselyezéssel 50 et mondanak a hegerre de ha a kettöt összeadom akkor inkább veszek hozzá egy blokkot.olcsobb.
Hát már akinek a közelben. Ma jelentkezet egy olyan probláma a monzánál hogy szívaton megy faszán minden jó ha bentertotam a szívatot 2-esben kipörgöt 10-e ig.De ha kiugrik a szívató 4-ezerig pörög fel és odáig csak néha és nagy nehezen fuldoklik ösze visza betekertem az alapjáratot 3-e ig de ha nincs szívató akorr az is le áll.Ha szívató nélkül el se lehet indulni és ha menet közben kiúgrasztom akorr egyből le áll.Valaki segítsen
Én annyit tudok erről hogy miután megkapta a kisseb fogyasztásért a kis fúvókákat (hogy ne egyen minimum 5 litereket, most eszik max 3 mat) Alsóörse a motoros fesztiválra lemenet Sík terepen mindenféle szél nélkül (két oldalt magas fák) 109 nél előztem meg az RG80 át. Az óra nagyon pontosan lett beállítva ugyan olyan Cateye óra mint Santyi használ. Nem felnikerületre lett hanem gumikerületre. Össze kellene hozni valami fórumos találkozót De valahol a közelben pl Balatonnál mert akkor lenne egy kis túra-kirándulás...
40 km eléggé Light os azért. Nekem max egyhuzamban a Cobran 100km felett van picit a rekordom de végig bírta. Egy tanács akinek vizes Cobraja van az ne töltsön túl sok vizet a motorba A minimumtól picit több legyen mert a melegben előszeretettel rúgja le a csövet a nyomás. Nekem kibírt több mint 15 km et gyors tempóban hazáig a motor víz nélkül hála a kis bordáknak a hengeren. Jó mondjuk volt benne még pár köpésnyi víz de akkoris. A gyors tempó olyan 80-85 km/h körül volt átlagban. (Gyengébb autókkal tartottam a sebességet) Talán szét kellene szednem most télen a blokkot megnézni a kopásokat Pl dugattyú meg ilyesmi. Lehet hüvelyeztetek egy hengert következő szezonra nagyobb köbcentivel.
De az iváson inkább neked kéne elgondolkodnod!
De itt nem ittál kicsit sokat Vagy épphogy nem eleget
Hogy az árokban kötötél ki
A vitát lezárom:www.puch.hu
Szóval nekem nem kell mondani mondjuk szerelni még nem kellett soha pedig ő az 1. tulaja csak önti bele a benzint.
Ebbe a blokkot a MORINI érted!? FEJLESZTETTE!
18 as bing karbi SEBRING DOB!
4 gang lábváltós!
A váltószerkezete MEgeggyezik a 4 gangos DS-es meg a puch MONZÁÉVAL.
A maxival siratót lehetne mászni!
Visszacsapnám rá a 13 as lánckereket aztána Csomolungmára fwlmennék vele!JA és NEM 30 al!
Na a Ds tényleg egy nem versenygép de meglepődnél a G4 en asszem!
látom te vagy a szerelö a forumban.ha egy fötengöt akarok felujitatni minden esetben kell hajtokart cserélni vagy nem?most egy gilera xr2 nyuzok de egy kicsit oda van a fötengely fel akartam ujitatni de láthatatlanban akkora összeget kértek érte hogy majd hanyatt estem.mi kerül 35-be egy fötengelyujitásban?mert azt megértem hogy a gyári dugoval és perselyezéssel 50 et mondanak a hegerre de ha a kettöt összeadom akkor inkább veszek hozzá egy blokkot.olcsobb.
Én meg a Gerecsébe meg a Vértesbe.
Vagy max a Bakonyba.
Ha 18 as bing karbid van akkor megvan a probléma!
A légszűrűnél keresd met ha levan csúszva vagyakár csak eg pici farsot szív akkor végevan neki!