Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit állat tegnap is voltam
Á nem én nem iszok ha motorozok
Szokol pecázni?
Hát te mondtad hogy elmentetek motorozni és jól éreztétek magatokat.Biztos volt bennetek egy két légkör!Nem véletlenül esett bele a barátod a vízbe!
Ja ja hát itt van nem messze a dunapart
Miért aztsem tudom hol van az a hely ahol lksz de gondolom a duna melett!
Miért is?
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alkoholista!
Egyébként szerintem mindkét hely tök fasza lenne csak tőlem mindkető rohadt messze van
Nem nem csak szigszallag rögzítésű a kitámasztó és nem volt kedvem letépni meg újrakötni!

De az iváson inkább neked kéne elgondolkodnod!
Ó akorr koléga
De itt nem ittál kicsit sokat Vagy épphogy nem eleget
Hogy az árokban kötötél ki
Az automata nem pedig manuális!
A vitát lezárom:www.puch.hu
Engem az nem nagyon zavar én tudom hogy mennek ezek...
Szóval nekem nem kell mondani mondjuk szerelni még nem kellett soha pedig ő az 1. tulaja csak önti bele a benzint.
Figyelj egy picit!

Ebbe a blokkot a MORINI érted!? FEJLESZTETTE!
18 as bing karbi SEBRING DOB!
4 gang lábváltós!
A váltószerkezete MEgeggyezik a 4 gangos DS-es meg a puch MONZÁÉVAL.
Tudom nekünk ilyen meredek dombok a városban is vannak (Veszprém)
Én mentem egykét maxival de nem egy nyomatékcsászár egyik sem. Egy hobbyval mentem de az gázra 1 kerékre állt. A Maxi inkább sík terepre való. A G4 ről meg nem nagyon tudok semmit de az ismerősömnek olyanja volt csak automatában.
Figyelj DOMB
MIVAN VELED?
A maxival siratót lehetne mászni!
Visszacsapnám rá a 13 as lánckereket aztána Csomolungmára fwlmennék vele!JA és NEM 30 al!
Na a Ds tényleg egy nem versenygép de meglepődnél a G4 en asszem!
Jah a bakony az is jó de ott 50 es motorral inkább nem ajánlatos... Pláne még ilyen DS meg Maxi félékkel mert vannak olyan dombok hogy huhúúú
nincs senki puch-os cegléd környékén?
látom te vagy a szerelö a forumban.ha egy fötengöt akarok felujitatni minden esetben kell hajtokart cserélni vagy nem?most egy gilera xr2 nyuzok de egy kicsit oda van a fötengely fel akartam ujitatni de láthatatlanban akkora összeget kértek érte hogy majd hanyatt estem.mi kerül 35-be egy fötengelyujitásban?mert azt megértem hogy a gyári dugoval és perselyezéssel 50 et mondanak a hegerre de ha a kettöt összeadom akkor inkább veszek hozzá egy blokkot.olcsobb.
Te mindíg a balatonhoz mennél.
Én meg a Gerecsébe meg a Vértesbe.
Vagy max a Bakonyba.
Üdv

Ha 18 as bing karbid van akkor megvan a probléma!

A légszűrűnél keresd met ha levan csúszva vagyakár csak eg pici farsot szív akkor végevan neki!
Hát már akinek a közelben. Ma jelentkezet egy olyan probláma a monzánál hogy szívaton megy faszán minden jó ha bentertotam a szívatot 2-esben kipörgöt 10-e ig.De ha kiugrik a szívató 4-ezerig pörög fel és odáig csak néha és nagy nehezen fuldoklik ösze visza betekertem az alapjáratot 3-e ig de ha nincs szívató akorr az is le áll.Ha szívató nélkül el se lehet indulni és ha menet közben kiúgrasztom akorr egyből le áll.Valaki segítsen
Én annyit tudok erről hogy miután megkapta a kisseb fogyasztásért a kis fúvókákat (hogy ne egyen minimum 5 litereket, most eszik max 3 mat) Alsóörse a motoros fesztiválra lemenet Sík terepen mindenféle szél nélkül (két oldalt magas fák) 109 nél előztem meg az RG80 át. Az óra nagyon pontosan lett beállítva ugyan olyan Cateye óra mint Santyi használ. Nem felnikerületre lett hanem gumikerületre. Össze kellene hozni valami fórumos találkozót De valahol a közelben pl Balatonnál mert akkor lenne egy kis túra-kirándulás...
40 km eléggé Light os azért. Nekem max egyhuzamban a Cobran 100km felett van picit a rekordom de végig bírta. Egy tanács akinek vizes Cobraja van az ne töltsön túl sok vizet a motorba A minimumtól picit több legyen mert a melegben előszeretettel rúgja le a csövet a nyomás. Nekem kibírt több mint 15 km et gyors tempóban hazáig a motor víz nélkül hála a kis bordáknak a hengeren. Jó mondjuk volt benne még pár köpésnyi víz de akkoris. A gyors tempó olyan 80-85 km/h körül volt átlagban. (Gyengébb autókkal tartottam a sebességet) Talán szét kellene szednem most télen a blokkot megnézni a kopásokat Pl dugattyú meg ilyesmi. Lehet hüvelyeztetek egy hengert következő szezonra nagyobb köbcentivel.