Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

természetesen 2t :)
Olyan is kellenne, de most elsősorban a blokkba szeretnék.
Ha benzinbe való 1t olaj kell, azt pl tőlem tudsz venni szerintem jó áron.
1900 ért van repsol scooter.
(ez üzletben 2400 körül van.)
Igen, láttam.
Már mennék is érte, de míg elhozom, az is 13E...

Azért ne húzd olyan sokáig, mert gondolom szeretné az eladó letudni a nevéről a motort. Sokan félnek, hogy büntetést kapnak, vagy bármi ilyesmi.
Oké köszönöm az infót.
Én is erre gondoltam csak nem értek hozzá.
A lényeg hogy akár még hónapokig (évekig) is elállhat!
NA jólvan futok Mz-t venni.

találtam egy zündappt hasznaltauto motorkereső oldalán 15 irányárba de szétvan szedve!
Elvileg 15 nap van az átírásra. De ezt ki lehet kicsit tolni büntetés nélkül is, 20-25 napra nagyjából (elvileg).
De ha rendes tulajtól veszed, és meg tudod beszélni vele, hogy még nem szeretnéd átiratni, mert : felújítod, restaurálod, nincs még pénzed, stb, akkor lehet, hogy meg tudod beszélni vele, hogy egyenlőre ne írjatok dátumot az adás-vételire. Így végülis bármeddig eltarthat az átírási procedúra. Én a kocsimat februárban vettem, és augusztusba írattam át.
Üdv

LEírtad szépen a költségeket de azt is megtudnád mondani hogy ha veszek egy 125 öst akkor ezeket milyen gyorsan kell befizetnem?
Ráérek hetekkel később?
Vagy egybőé perkáljak?

Tele a tank.
Ja átállítom de az is csak 50 centiről jó.
ez már elhangzott néhányszor.....
Holnap fent lesz.
helyett,,capriolo project
Segítsetek létszi, melyik vegyem:
1
2
3
4
5

Igaz, hogy 4T-set is lehet belerakni? Mint az 1., meg a 4.
Állítsd már át a fényképezőt makró funkcióra!
Akkor élesek lennének a közeli fotóid.
Hű de lecsapnék arra a daytonára de még az olajcserére se lett volna stexem
Én pont tegnap raktam bele szír új télálló olajat unoka tesóm hozta a műhelyből (le esett a kamionról) Így szerencsére ez az olajcsere ingyé volt
De nem hinném hogy az olajtól van ez
Puch ds henger!
Boccs az igénytelen nek tűnő munlkának de ez még csak a nagyolási folyamat kezdete.
Várjál már!
Azt mondod hogy a gyárban a kettes soron a FRICI megfogtaa hengert és a gyári tuning alakján átalakította és ezért vannak széria gépek amik gyárilag bikák?
Elhiszem hogy 50 et ment NA DE MILYEN LEJTŐN?
Ja tudom hogy a fordulat nem esik csak leszáll az erő.

Mi a véleményed arról hogy ha egy motorba leköszörült gyűrűket teszek?
Tudod 30 fokos letörés!?
Csináltam egy simson hengert majd teszek fel képet hogy égessem magam
Nincs simsonom és miután meghalottam hogy NEM gyári (már nem sajnáltam) kicsit megreszelgettem.
A kipuffot nem mertem bántani mert nagynak tűnt de néztem és még nem volt bántva.
Majd rakogatok képet.
Ja van egykép de még ezen semmit sem csináltam nagyon.
Jövök énis!
(de csak 50 is)
Sajnos nekem már nem.
Lehet csak megkéne ejteni egy kis olajcserét, feltöltést. Február óta (mióta megvettem), nem is költöttem rá.

Asszem a héten rá is szánom magam.
Aztán ha olyan lesz, mint régen, mintha poweres lenne, emzoli-t ki is hívom gyorsúlni...
Ja ja de tényleg tök olyan mintha kinyitna a power.
Az én Zündapp-omnál is úgy volt a kezdetekkor (mikor megvettem, 2 hónapig kb), hogy egy ideig húz-húz, aztán megint húz-húz.
Mint a motoroknál a power, vagy a kocsiknál a turbó.
Nekem az mért van hogy a monzám 6ról 7re rohadt lassan vánszorog fel aztán eléri a 7000-7100-at ott rántás szerűen elkezd húzni de nagyon bikán és 9000-9200-ig megy fel de oda meg rohadt gyorsan?
Olyan mintha 7-9 közt akarna élni de ott tényleg nagyon húz.