van, amelyik különlegesen jól sikerült.
(véletlenül:)
Ismertem majdnem széria motort, ami 1esben 50et ment, az 16 ezres fordulat.
Kopott motornak nem a fordulata megy el, hanem a nyomatéka.
Lejtőn vagy üresben simán elforog, csak nyomatéka nincs.
Mondom, üresben.
Gyári tiris.
Van itt az oldalon is vidi, akkor csak 15800 at forogtt:)
Persze, ennek semmi jelentősége.
Amikor iylan üresben forgatósat játszottunk, akor egyszer mértünk egy halál kopott nagyon gyenge csont szériának is 12 ezret, semmi jelentősége.
Na, ez meg egy spec robogó henger.
Megy, de nem sokra tartom.
Viszont annál nagyobb dologot hajtott végre az a kolega, akinek a gyári hengerből faragott motorja beleforog 17 be álló helyzetben, meg a másik, akinek mneg menetközben tilt 15 nél a programozható gyujtása.
Ez nagy dolog, saját magának tervezni, és kivitetlezni, nem pedig kész cuccokat ráaplikálni.
Szóval többre tartom a saját kezü faragásokat, jelenleg is készül egy tömör tömbből faragott vizews henger, s klpben van, valami öntetés féle is.
Spec robogó és egyéb hengereket huzigálni a simsonra, az pusztán pénzkérdés.
Természetesen ismerem ezt a videót, illetve ezt az építést.
A németeknél az a menő, hogy idegen hengereket huzigálnak simson blokkra, ez konkrétan egy 80as kroszmotor henger, ez ahenger tényleg huszon x loerő, erősen üzemórás.
Szokásos még a németeknél honda mb- mbx hengerket simsonra faragni.
Ezek az idegen hengeres cuccok rednszerint 90-130 ccm esek.
Mondasz valamit mert a blokk kivan takarva.
Nem látod egy képen sem a blokkot!
Különben meg a 60 as on mára motor sem látszik csak a műszerek.
Ahogy néztem az 50 es blokk volt ami már alapból érdekes lenne.
(véletlenül:)
Ismertem majdnem széria motort, ami 1esben 50et ment, az 16 ezres fordulat.
Kopott motornak nem a fordulata megy el, hanem a nyomatéka.
Lejtőn vagy üresben simán elforog, csak nyomatéka nincs.
Ha már visszahozzák az 50-esekre is a rendszámot, remélem azt is visszahozzák, hogy lehet vele 2 személyt szállítani!
Maradok 50 nél.
Átírási költséget nemtudom. Köbcentinként 15-25 Ft között.
Ehhez nem értek, valaki megmondhatná a frankót.
Remélem sikerül majd össze is rakni (segítséggel persze )
Gyári tiris.
Van itt az oldalon is vidi, akkor csak 15800 at forogtt:)
Persze, ennek semmi jelentősége.
Amikor iylan üresben forgatósat játszottunk, akor egyszer mértünk egy halál kopott nagyon gyenge csont szériának is 12 ezret, semmi jelentősége.
Hogy csinálta milyen gyújtás lehetett rajta?
Megy, de nem sokra tartom.
Viszont annál nagyobb dologot hajtott végre az a kolega, akinek a gyári hengerből faragott motorja beleforog 17 be álló helyzetben, meg a másik, akinek mneg menetközben tilt 15 nél a programozható gyujtása.
Ez nagy dolog, saját magának tervezni, és kivitetlezni, nem pedig kész cuccokat ráaplikálni.
Spec robogó és egyéb hengereket huzigálni a simsonra, az pusztán pénzkérdés.
A németeknél az a menő, hogy idegen hengereket huzigálnak simson blokkra, ez konkrétan egy 80as kroszmotor henger, ez ahenger tényleg huszon x loerő, erősen üzemórás.
Szokásos még a németeknél honda mb- mbx hengerket simsonra faragni.
Ezek az idegen hengeres cuccok rednszerint 90-130 ccm esek.
Én nem sokra tartom aaaz ilyen átalakításokat.
Nitthon is van több ilen.
VAn MZA dugó simsonra most 1000-1500 forint mérettől függően.
Ha kell valakinek írkáljon.
Nem látod egy képen sem a blokkot!
Különben meg a 60 as on mára motor sem látszik csak a műszerek.
Ahogy néztem az 50 es blokk volt ami már alapból érdekes lenne.