Én fel akarok, mert az enyémen semmi sincsen. Csak a helye, de oda meg képtelenség találni belevalót. (bár óra nélkül mondhatom a rendőrnek, hogy nem tudtam mennyivel megyek )
Fel kellene tennetek egyszer egy jól beállított bringaórát, asszem lenne meglepi.
A szóban és írásban 80-85 öt menő simsonok szép illedelmesen 60-65 öt mennek valósan, pont ahogy a gyári könyv írja.
Tényleg faszán megy, nagyon tetszik, de azért az az 50 egyesben egy picit túlzás:)
Ha nem lenne szélzaj, elg pontosan vissza lehetne számolni hang alapján hogy mennyit forog, és mennyit megy.
A kívülről felvett utsó részen, amikor utsó fokozatba teszi a kolega, ott az 8000 simcs.
Ettől függetlenül nagyon teccetős, valóban 80 körül megyegethet kb.
Volt egy simson hengere.Szóba kerülte a simson tuningok aztán jött a hülye ötlet hogy üssük ki a persejt.
Felvittük hozzánk Beba**tuk a tűzbe locsoltuk benzinnel meg nitróval.
Kiraktuk egy deszkára odak*rtam nek és megindult.
Nem voltuk felkészülve és amikor síkbaért a henger nem tudtuk mivel tovább ütni.
Vissza a tűzbe.
Sajnos rávágott nagyot és lepattant belőle kicsi de nagyon nem vészes.
Nekem is van egy hengerem már rég faragom ma űgy töntöttem KÉSSZ.
DE belevágtuk azt is a tűzbe és tanulva az előző hobűából egy darab diófávl ütöttük ki satun!
Az előzőnél is alkamaztum már azt a fát.
Kijött minden zsír.
Holnap kimegyek a MÉH telpre turkálok kicsit aztán hazajövök faragom a 4F-et.
Az enyém gyönyörűen kijött.Az övé meg simán hasznáható.
De előtte azt a förtelmes dzsuvát kell leszedni valahogy.
Tudom majd furatni kell!
Jó lett minden szóval majd teszek képet!
Én most mol dynamic sprint 2T használok és 700 után semmi sincs a kipufogóban.(sebring)
FIMOL-t is használok és annak sincs nyoma.
Ja mindenhol csőgáz!
A hengerfejet bnem tudom milyen de nem izgat.
Ma jártam a tescoban (má rég vótam) és láttam keverék olajat.
399 forint volt a fél liter TEHÁT MÉG AZ AROL 2T nél is OLCSÓBB.
Álíólag API TC szintet teljesíti.
Én sajnálom azt a 2T motort amibe az kerül!
Szóval, én próbáltam márpár olajat váltóba.
30as alattival már sír a váltó, az már kevés, a 80w90-es meg szerintem használhatatlan pláne hidegben.(több márkát próbáltam, drágát is olcsót is)
Én a váltóba kutya közönséges 20w50es motorolajat küldök, ez már elég vastag, de még nem nagyon vékony, nem sűrűsödik be télen, és nem hígul fel nagyon melegben sem.
Az iylen is motorokban annyira kicsi az igénybevétel,hogy teljesen felesleges többször akkora erőnek is ellenálló olajat használni bele.
Ha ragaszkodsz az előíráshoz, próbálj ki egy 80at és meglátod mi van.
AZ akt evo és a power 1 az benzinbe való nem váltóba:)
Meg kellene sasolni, mit ír a gyári gépkönyv, mit érdemes raknia váltóba.
Simsonhoz a gyári német könyv gl60as olajat ír, azt sikerült a magyar váltpozatban 80w90es hajtóműolajnak fordítani, ami nagyom fasza,mert ezzel összetapad a kuplung és nem emel ki:)
Meg semmondom miylen olajat küldök a simson váltókba, mert meg leszek kövezve:)
A szóban és írásban 80-85 öt menő simsonok szép illedelmesen 60-65 öt mennek valósan, pont ahogy a gyári könyv írja.
Ha nem lenne szélzaj, elg pontosan vissza lehetne számolni hang alapján hogy mennyit forog, és mennyit megy.
A kívülről felvett utsó részen, amikor utsó fokozatba teszi a kolega, ott az 8000 simcs.
Ettől függetlenül nagyon teccetős, valóban 80 körül megyegethet kb.
Nem tom 80 környéke lehetett!
Volt egy simson hengere.Szóba kerülte a simson tuningok aztán jött a hülye ötlet hogy üssük ki a persejt.
Felvittük hozzánk Beba**tuk a tűzbe locsoltuk benzinnel meg nitróval.
Kiraktuk egy deszkára odak*rtam nek és megindult.
Nem voltuk felkészülve és amikor síkbaért a henger nem tudtuk mivel tovább ütni.
Vissza a tűzbe.
Sajnos rávágott nagyot és lepattant belőle kicsi de nagyon nem vészes.
Nekem is van egy hengerem már rég faragom ma űgy töntöttem KÉSSZ.
DE belevágtuk azt is a tűzbe és tanulva az előző hobűából egy darab diófávl ütöttük ki satun!
Az előzőnél is alkamaztum már azt a fát.
Kijött minden zsír.
Holnap kimegyek a MÉH telpre turkálok kicsit aztán hazajövök faragom a 4F-et.
Az enyém gyönyörűen kijött.Az övé meg simán hasznáható.
De előtte azt a förtelmes dzsuvát kell leszedni valahogy.
Tudom majd furatni kell!
Jó lett minden szóval majd teszek képet!
Nem vezsélyesen, de csinál lerakódást.
Még a scooter is koxol valamennyire.
Én most mol dynamic sprint 2T használok és 700 után semmi sincs a kipufogóban.(sebring)
FIMOL-t is használok és annak sincs nyoma.
Ja mindenhol csőgáz!
A hengerfejet bnem tudom milyen de nem izgat.
Falusi kompresszijó növelés: Arol 2T+hosszúmenetse gyertya.
Az olcsó rekord, oylan hegyet épít neked a kipucsonkba, dugóra hfejre, el sem hiszed:)
Ma jártam a tescoban (má rég vótam) és láttam keverék olajat.
399 forint volt a fél liter TEHÁT MÉG AZ AROL 2T nél is OLCSÓBB.
Álíólag API TC szintet teljesíti.
Én sajnálom azt a 2T motort amibe az kerül!
30as alattival már sír a váltó, az már kevés, a 80w90-es meg szerintem használhatatlan pláne hidegben.(több márkát próbáltam, drágát is olcsót is)
Én a váltóba kutya közönséges 20w50es motorolajat küldök, ez már elég vastag, de még nem nagyon vékony, nem sűrűsödik be télen, és nem hígul fel nagyon melegben sem.
Az iylen is motorokban annyira kicsi az igénybevétel,hogy teljesen felesleges többször akkora erőnek is ellenálló olajat használni bele.
Ha ragaszkodsz az előíráshoz, próbálj ki egy 80at és meglátod mi van.
Hát ez elég vastag olajat ír(80as) érdemes kipróbálni, hogy télen nem fogja e a motort.
Mindjárt keresek valami adatot, elvileg van.
Meg kellene sasolni, mit ír a gyári gépkönyv, mit érdemes raknia váltóba.
Simsonhoz a gyári német könyv gl60as olajat ír, azt sikerült a magyar váltpozatban 80w90es hajtóműolajnak fordítani, ami nagyom fasza,mert ezzel összetapad a kuplung és nem emel ki:)
Meg semmondom miylen olajat küldök a simson váltókba, mert meg leszek kövezve:)