Nekem olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban (illetve úgy általában a motorhőfokkal kapcsolatban), hogy hol kell/érdemes mérni a hőmérsékletet? Melyik részén a hengernek?
de ha állóhelyzetben játatom és alkalmanként húzogatom az gázt? mondjuk 5 vagy 10 percenként kicsit gázolgatom? persze nem koppgázra és félgázig. és visszaveszem kicsit hogy hűljön. bár tudom is azt hogy hirtelen nem jó mert akkor megszorulhat.
Amúgy is ki akartam pucolni a kipuffot csak nem akart kijönni a fránya furulya. Azon gondolkodom hogy leveszem a dobot és kiütöm belőle a másik irányból valami fadarabbal, hogy ne sérüljön.
Te most komolyan. Próbálom elképzelni a te sportmotoros fórumozásaidat. Odamész géphez míg betölt a net tekersz egy kövér füvescigit elpöffented aztán jössz marhaságokat írni...
Illetve szerinted mi lehetett az hogy a szombati 170 km es menet után erőteljesebb hangja lett a Kreidlernek. Olyan mintha fúrtam volna pár lyukat a kipuff furulyába. Mélyebb. Kikormolódott vagy mi a gördeszka?
4000 nél olcsóbban nem találtam de majd körülnézek. De lassan úgyis vége a Kreidler bejáratásának. Amúgy a Repsol 2T Sinteticoról mi a véleményed? Elmegy egy ilyen max 9000 körül forgó motorba?
azért jobb ha kredit kiszerelni és kikocogtatni a kipubóla kormot.
Repsol 2t Sinteticorol mi a véleményed?
Hosszú menet után erősebb is egy darabig
Erre táncolok fejemen a ruszki vadászgépből kiszerelt fülessel ami állandóan visszaránt ha elhagyom az agyam.
Monnyuk nem adtam nekik oda, de sebaj, dugóék jó embörök:)