NE vegyél váltós maxit nagyonjó kismotorok ezek hibája nincs egyszerű mint a faék ha tuningolni akarod az is elérhető szóval veszett király cucc.Mondjuk nekem csak 2 sebességessel van tapasztalatom de meglepően jól ment 2 személlyel.Erős megbízható igénytelen ha figyelsz rá szinte örök.
online fordító program FAIL! de tényleg FAIL .
itt van: KTM Comet 50
KTM Comet 50:
Helló
Eladnám 1979 KTM Comet 50 Bj
A KTM a 4 bemenet annak ellenére, hogy a három banda megtámadta. volt még egy négytengelyes sebességváltó banda .. KTM már a banda mögött a 3 még mindig a 4 banda ..
, Amely szintén fut 120 -130 km / óra ---
mint látod a képek is minimális, Aeus benne valami történik ::::::::::::::
Hibák :::::::::
azok nem indul -
fény nem működik -
Gyújtógyertya hiányzik -
légszűrő hiányzik
dokumentumok és kulcsok nem - de persze, hogy egy szerződést
PRIVÁT LICIT NINCS GARANCIA ÉS NEM VISSZA POLITIKA:
Szeretném megismételni dadrauf, az ajánlatot a fix ár
Hali! Egy puch maxi vételét tervezem a napokban és érdekelne pár olyan ember véleménye akinek volt ilyen gépe. Szívesen fogadnék pár tippet is, hogy mire kell odafigyelni vásárlásnál (típushiba stb).A gép automata. Válaszokat előre is köszönöm!
Ezt minden férfi tudja!
Mondjuk szerencsére nem melegedik túl a jószág, de mániákus hőmérő-bámuló vagyok, mindegy, hogy időjárásról, autóról, motorról, CPU-ról vagy sörről van szó.
Kösz az infót. Azért kérdem, mert kíváncsiságból lemérném a Sachs hőmérsékletét. Csak hogy tudjam, mennyi az annyi, illetve hegynek felfelé mennyire melegedik a jószág ilyenkor nyáron. Csak (ezek szerint jogosan) gondoltam nem mindegy, hogy hol mérem.
Ez nehéz kérdés, mert minden motornak más a normálisnak mondható hőmlrséklete.
Széria légyhűtéses motorokat rendszerint 110-120 fok között vizsgálják.
(az persze kiválüó kérdés, hogy a hőmérsékletet hol méred, mert a fejen inkább az égést, a henger alján énkább a mechanikusan előállított hőmérsékletet méred, persze, ez is változik mototonként. vizesnél nyilván a fejet méred)
Széria simson nemigen megy még nyáron sem 115 fok fölé, a reszelt emg ha el van csellózva kissé meg sem áll 160 fokig.
(hengern mérve)
Furcsi, de még így 160 fokosan is normálisnak mondhatóan üzemel, persze a szervízintervallum elcsökken.
Szerintem ez a hőfokmérés egy állatság!
Minek?Főleg szériára minek?Eddig az elmúlt 30-50-évben működtek ezek a motorok análkülis kiválóan olaj benzin karbantartás ennyi kellezeknekem hőfokmérő.
itt van: KTM Comet 50
KTM Comet 50:
Helló
Eladnám 1979 KTM Comet 50 Bj
A KTM a 4 bemenet annak ellenére, hogy a három banda megtámadta. volt még egy négytengelyes sebességváltó banda .. KTM már a banda mögött a 3 még mindig a 4 banda ..
, Amely szintén fut 120 -130 km / óra ---
mint látod a képek is minimális, Aeus benne valami történik ::::::::::::::
Hibák :::::::::
azok nem indul -
fény nem működik -
Gyújtógyertya hiányzik -
légszűrő hiányzik
dokumentumok és kulcsok nem - de persze, hogy egy szerződést
PRIVÁT LICIT NINCS GARANCIA ÉS NEM VISSZA POLITIKA:
Szeretném megismételni dadrauf, az ajánlatot a fix ár
Nincs újratárgyalás
mfg
Ár: 199 EUR
bár ez még a tavasz elején adtam el!
Motor
ilyenkort mindig hülyeség jön belőlem...
Mondjuk szerencsére nem melegedik túl a jószág, de mániákus hőmérő-bámuló vagyok, mindegy, hogy időjárásról, autóról, motorról, CPU-ról vagy sörről van szó.
felesleges, viszont tanúlságos,mert például az alapjárati keverék csavar 1/4 del történő elállítása röügtön meglátszik a hőmérőn!
aki piszkálja a motorját sok infót nyerhet azáltal, ha méri a hőfokot, mert szinte minden változatás azonnalmeglátszik.
Széria légyhűtéses motorokat rendszerint 110-120 fok között vizsgálják.
(az persze kiválüó kérdés, hogy a hőmérsékletet hol méred, mert a fejen inkább az égést, a henger alján énkább a mechanikusan előállított hőmérsékletet méred, persze, ez is változik mototonként. vizesnél nyilván a fejet méred)
Széria simson nemigen megy még nyáron sem 115 fok fölé, a reszelt emg ha el van csellózva kissé meg sem áll 160 fokig.
(hengern mérve)
Furcsi, de még így 160 fokosan is normálisnak mondhatóan üzemel, persze a szervízintervallum elcsökken.
Minek?Főleg szériára minek?Eddig az elmúlt 30-50-évben működtek ezek a motorok análkülis kiválóan olaj benzin karbantartás ennyi kellezeknekem hőfokmérő.
Rész szintetikus olaj (tudom, hogy nem annak hirdetik, de akkor is az:)
A cimcony gyári teljesítméynéhez a saját hűtőelülete elég.
A gondok akkor keződnek, amikor 3-4 szeres teljesítményhez tartozó hőmennyiséget kellene átadni a levegőnek.
furcsa, de tulajdonképpen nem is a hűtőfelület a kicsi, hanem maga a henger anyagának a hővezető képessége nem megfelelő a nagyobb kakakóhoz