Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek valami ötlete arra , hogy hogyan vagy milyen eljárással lehetne szépre pucolni a Hengerszettet? Legyezős Sachs -on.
Hát eléggé.
jaja súlyos mi? :D
Ez kész bandaháború!
NE vegyél váltós maxit nagyonjó kismotorok ezek hibája nincs egyszerű mint a faék ha tuningolni akarod az is elérhető szóval veszett király cucc.Mondjuk nekem csak 2 sebességessel van tapasztalatom de meglepően jól ment 2 személlyel.Erős megbízható igénytelen ha figyelsz rá szinte örök.
online fordító program FAIL! de tényleg FAIL .
itt van: KTM Comet 50
KTM Comet 50:
Helló
Eladnám 1979 KTM Comet 50 Bj

A KTM a 4 bemenet annak ellenére, hogy a három banda megtámadta. volt még egy négytengelyes sebességváltó banda .. KTM már a banda mögött a 3 még mindig a 4 banda ..
, Amely szintén fut 120 -130 km / óra ---

mint látod a képek is minimális, Aeus benne valami történik ::::::::::::::

Hibák :::::::::

azok nem indul -
fény nem működik -
Gyújtógyertya hiányzik -
légszűrő hiányzik

dokumentumok és kulcsok nem - de persze, hogy egy szerződést

PRIVÁT LICIT NINCS GARANCIA ÉS NEM VISSZA POLITIKA:

Szeretném megismételni dadrauf, az ajánlatot a fix ár

Nincs újratárgyalás

mfg
Ár: 199 EUR
inkább vegyél váltós maxit:) azok jobbnak tartom. amúgy jó kis mocik ezek azaz maszívabb mint a babetták :)
http://elektroexpressz.hu/spl/355366,3/Muszer
Az a lényeg, hogy a benzin égjen, minden más mellékes!
Hali! Egy puch maxi vételét tervezem a napokban és érdekelne pár olyan ember véleménye akinek volt ilyen gépe. Szívesen fogadnék pár tippet is, hogy mire kell odafigyelni vásárlásnál (típushiba stb).A gép automata. Válaszokat előre is köszönöm!
ez volt a motorom! csak jobban elkókányoltak
bár ez még a tavasz elején adtam el!
Ez kicsit Brumo-s tákolmány...

Motor
Akkor ebben nagyon hasonlítunk.
najó vicceltem mert kibaxot fáradtvok.
ilyenkort mindig hülyeség jön belőlem...
az is eccerű ha farkad oda rakod és ha hamar megsül a kolbászod akko jó de ha fekete lett akkor túlmelegedett :D
Ezt minden férfi tudja!
Mondjuk szerencsére nem melegedik túl a jószág, de mániákus hőmérő-bámuló vagyok, mindegy, hogy időjárásról, autóról, motorról, CPU-ról vagy sörről van szó.
tudod mi az azonnali vízhűtési módszer? eccerű félreállsz és lepisálod a hengeredet... amikor túlmelegszik
Kösz az infót. Azért kérdem, mert kíváncsiságból lemérném a Sachs hőmérsékletét. Csak hogy tudjam, mennyi az annyi, illetve hegynek felfelé mennyire melegedik a jószág ilyenkor nyáron. Csak (ezek szerint jogosan) gondoltam nem mindegy, hogy hol mérem.
Jól beálíltott széria motornál tényleg felesleges hőfokot mérni.

felesleges, viszont tanúlságos,mert például az alapjárati keverék csavar 1/4 del történő elállítása röügtön meglátszik a hőmérőn!

aki piszkálja a motorját sok infót nyerhet azáltal, ha méri a hőfokot, mert szinte minden változatás azonnalmeglátszik.
Ez nehéz kérdés, mert minden motornak más a normálisnak mondható hőmlrséklete.

Széria légyhűtéses motorokat rendszerint 110-120 fok között vizsgálják.
(az persze kiválüó kérdés, hogy a hőmérsékletet hol méred, mert a fejen inkább az égést, a henger alján énkább a mechanikusan előállított hőmérsékletet méred, persze, ez is változik mototonként. vizesnél nyilván a fejet méred)

Széria simson nemigen megy még nyáron sem 115 fok fölé, a reszelt emg ha el van csellózva kissé meg sem áll 160 fokig.
(hengern mérve)

Furcsi, de még így 160 fokosan is normálisnak mondhatóan üzemel, persze a szervízintervallum elcsökken.
hávalahogyúgy!A vizessachsom frankón hidegen tartja a dolgokat!
Szerintem ez a hőfokmérés egy állatság!
Minek?Főleg szériára minek?Eddig az elmúlt 30-50-évben működtek ezek a motorok análkülis kiválóan olaj benzin karbantartás ennyi kellezeknekem hőfokmérő.
Bejársatzáskor nem a fordulat bántalmazza az alakatrészeket, hanem az oldalerő, ami terheletlenül zsinte nincs is.
Hazsnltunk oylat, nemtom a Keidlerbe elég e vagy sem.
Rész szintetikus olaj (tudom, hogy nem annak hirdetik, de akkor is az:)
hihi:)

A cimcony gyári teljesítméynéhez a saját hűtőelülete elég.

A gondok akkor keződnek, amikor 3-4 szeres teljesítményhez tartozó hőmennyiséget kellene átadni a levegőnek.

furcsa, de tulajdonképpen nem is a hűtőfelület a kicsi, hanem maga a henger anyagának a hővezető képessége nem megfelelő a nagyobb kakakóhoz