Ha hintázós , kissé lüktetős érzést ad, akor egyszerűen túl puha a futómű.
Ha pattogás hintázás nélkül kúszik taknyolódva, akkor lehet, hogy nem megfelelő a guminyomás.
A motorgumik pár éve alatt elöregszenek, kérgessé keménnyé válnak, 4-5 éves gumi már csak korlátozottan tapadóképes, az ennél öregebb meg garantltan kuka.
Perze, az eleve bakelit keménységű gumin nem fogsz minőségromlást tapasztalni, mert eleve nincs neki oylan:)
Nekünk nagyon beváltak a heidenau k63-65 vagy a mitas m06 gumijai.
Mindegyik eléggé érzékeny a guminyomásra.
köcci hogy szóltál mert van ilyenem :) itt c egy bibi van mert azóta a benya már nem ólmozott. és így nem tom pontosan hogy is van és a ólompótlót meg nem szeretnék beletenni.
Próbáltam és nem. Szerintem a gumi maradhat. Mivel eléggé kiöregedett és kopott 3 éves gumi és már szinte nincs rajta minta. Valami Vee Rubber nevű kínai sz.r Pirelli 110 est meg nem szivesen rakok fel igaz ami igaz kicsit hülyén állna rajta.
Üdv!
Szerinted mi lehet a Kreidlernél tapasztalt hibajelenségem?
Ha olyan 70-75 körül megyek egy kanyarban lényegtelen semmi éles épphogy döntöm akkor elkezd "kúszni" érzésre a hátulja mintha laza lenne a kerék de nem a csapágyak sem mivel ezeket ellenőriztem. Lehet már nagyon öreg a gumi? De nem a szokásos csúszásos érzése van hanem inkább csúszás közben meg meg tapad furcsa. 80 fölött mehettem csopak után egy kanyarban aztán úgy éreztem mintha majdnem eldobni készültem volna a gépet. De még döntenem sem kell elég ha gyorsan megyek.
hallod a keverési arány mennyi lenne a megfelelő ha frissenfúlrt hengernél a bejáratási célből? ha mondjuk állóhelyzetben szeretné, sokat járatni és kb félórát és egy órát? de lehet hogy öt iltert..
Az a gond hogy kételkedem. Ahogy kezd bejáratódni a Kreidler. Gyorsulásra szerintem odaverné a Cobrát de akkor veszettül kell pörgetni. De végsebességre semmiképpen.
Vitrinmotorra jó, de ha menni akarsz vele arra alkalmatlan.
Ha pattogás hintázás nélkül kúszik taknyolódva, akkor lehet, hogy nem megfelelő a guminyomás.
A motorgumik pár éve alatt elöregszenek, kérgessé keménnyé válnak, 4-5 éves gumi már csak korlátozottan tapadóképes, az ennél öregebb meg garantltan kuka.
Perze, az eleve bakelit keménységű gumin nem fogsz minőségromlást tapasztalni, mert eleve nincs neki oylan:)
Nekünk nagyon beváltak a heidenau k63-65 vagy a mitas m06 gumijai.
Mindegyik eléggé érzékeny a guminyomásra.
a lényeg nagyjából, hogy hagyományos vas hengereket (utcára)mindenképpen be kell (érdemes)járatni, de ez nem időre vagy kilométerre megy!
Azért nem, mert nem tudod sem az illesztést, sem az anyagminőségeket, sem a felületi finomságokat.
Ha a bejáratás első legkínosab szorulós, melegedős részét ki akarod hagyni, akkor választhatod a terheletlen helyben járatást.
Fél órának nincs értelme, nagyon soknak meg szintén.
Több szakaszban ,felemelt alapjáraton 3-4ezres fordulaton lehet előjáratni.
A normál alapjáraton ketyegtetés inkább káros mint hasznos.
Azért az csak egy 50 éves könyv..
Szerinted mi lehet a Kreidlernél tapasztalt hibajelenségem?
Ha olyan 70-75 körül megyek egy kanyarban lényegtelen semmi éles épphogy döntöm akkor elkezd "kúszni" érzésre a hátulja mintha laza lenne a kerék de nem a csapágyak sem mivel ezeket ellenőriztem. Lehet már nagyon öreg a gumi? De nem a szokásos csúszásos érzése van hanem inkább csúszás közben meg meg tapad furcsa. 80 fölött mehettem csopak után egy kanyarban aztán úgy éreztem mintha majdnem eldobni készültem volna a gépet. De még döntenem sem kell elég ha gyorsan megyek.
így nem. csak max vitrinmotor lenne...