mind a két motor darabokban van, tehát sztem inkább alkatrésznek jó. de ha te tudod hasznositani szivesen neked adom, én már úgysem fogom megcsinálni, ha érdekel hivj 06303856976.
Sziasztok,
köszönöm a gyors válaszokat, csinálok képeket, akkor majd bövebben is irock róla.
más dolog elég sok motorom van, föleg robogók, de van pl.: 58as évjáratú panni robogó is meg egy csomó szocimoci, de van duna oldalkocsis pannonia is, de ami nektek érdekes lehet, hogy most mikor a kreidler kapcsán megtaláltam a forumot eszembe jutott h nekem is van valahol egy puchom meg egy fél sachom. egyiknek sem tudom a tipusát,a puch talán cobra? ném érdekel valakit innen?
Üdv!
Jópár 10 ezrest. Nekem is van egy csak restaurált. Ha beindul és tényleg jó akkor 100 fölött megy. (Ha gondolod tudok rá embert aki elviszi ennyiért.)
te sose használod a válasz erre gombot? bakker ! mert az arra jó hogy ha illetőre akarsz vmit írni akkor legalább TUDJUK HOGY KINEK SZÓL! NE KELLJEN 86XOR LEÍRNI!
97 a vége.... hm... hová hová sietsz? adjál nekem a májadat bakker! elég a 70-80! bár van még mit tanulnod! itt nem elég hogy gyors a moci meg is kell tudni állni! sok ilyen balfasz van csak hogy megvegyék a leggyorsabb mocit csakmindegy hogy milyen csak elérje a bűvös 100-as határt. DE senki nem arra gondol hogy nem minden moped alkalmas erre. DE sztem bőven elég arra hogy van egy ritkaságod és csináld meg pöpecre és vigyázz rá ennyi!
te baze! a hátsó fog az oké! az első 11 fog az elég pici De ha van szerencséd 13-14-es fogat berakni akkor többet is elmennél vele. :) kb ha egy szuer kompresszióval 70-et kiviszi.
Bár nekem a 14/38-as foggal 70-80-at kiviszi csak nekem 75 volt meg kicsit gyengécske volt a kompresszió meg a karbi kicsi volt... szal hajrá :)
hát üdv a fórumban. és csinálj képeket és mindenki elitéli neked mindárt.
Ha full gyári patyolattisztapatentállapot akkor bizony milliókat érne :D DE ha dzsuvás rozsdás szakadt akkor csak pár 10ezres. :) szal itt a szélsőhatár...
sziasztok,
érdeklődnék, hogy szerintetek mit ér egy kreidler florett tm, teljesen gyári (fellelt) állapotban, müködőképesen? megprobálok csinálni képet, gondolom úgy könnyebb lenne... köszi sziasztok
100 at életben nem megy egy 4 gangos Comet. Sőt 80 at sem a gyári.
ott van alul
Eléggé elszalad a ló néhán fórumozóval.Szerintem a legjobb lenne ha láthatnánk a képeket.A sachs-ról mit lehet tudni?
eh
Régen Én indítottam ezt a fórumot. Mind a két márka kapcsán...
köszönöm a gyors válaszokat, csinálok képeket, akkor majd bövebben is irock róla.
más dolog elég sok motorom van, föleg robogók, de van pl.: 58as évjáratú panni robogó is meg egy csomó szocimoci, de van duna oldalkocsis pannonia is, de ami nektek érdekes lehet, hogy most mikor a kreidler kapcsán megtaláltam a forumot eszembe jutott h nekem is van valahol egy puchom meg egy fél sachom. egyiknek sem tudom a tipusát,a puch talán cobra? ném érdekel valakit innen?
Jópár 10 ezrest. Nekem is van egy csak restaurált. Ha beindul és tényleg jó akkor 100 fölött megy. (Ha gondolod tudok rá embert aki elviszi ennyiért.)
Bár nekem a 14/38-as foggal 70-80-at kiviszi csak nekem 75 volt meg kicsit gyengécske volt a kompresszió meg a karbi kicsi volt... szal hajrá :)
Ha full gyári patyolattisztapatentállapot akkor bizony milliókat érne :D DE ha dzsuvás rozsdás szakadt akkor csak pár 10ezres. :) szal itt a szélsőhatár...
De várom a képet mert én szeretnék már egy kreidlert.
érdeklődnék, hogy szerintetek mit ér egy kreidler florett tm, teljesen gyári (fellelt) állapotban, müködőképesen? megprobálok csinálni képet, gondolom úgy könnyebb lenne... köszi sziasztok