csak a hajtókar 25ezer? bakker!
inkább keres vmi típusazonsat és azt tehetnél bele vagy a aza hajtókar jó csak alsófészkét esztergáld ki és kicsivel nagyobbat tedd bele a nagyobbtűgörgőket hogy passzentos legyen ennyi.
Na, fejlemények:
arra jutottam, hogyha már szét van szedve a Laverda blokkja, legyen patentül összerakva.
Blokk összehúzó csavarokat hozatnom kellett, extra hosszúak, sehol nem tartanak. Reggel hív az ember, megjött, mehetek érte. Nem lesz olcsó. Rákérdeztem mégis mennyi, 677 Ft/db. Nekem 10 db kell.
És akkor jönnek a buktatók: odaadtam barátomnak, csinálják meg a főtengelyt. Kicsit zörgött, meg minimális centírozás. Viszont az a helyzet, kellene bele hajtókar. Utána érdeklődtek, 25.000 Ft.
Még jó, hogy lehet kapni....
Úgyhogy, következik a gyűjtögetés, és állás keresés intenzíven.
Első telókat még nem szedtem szét... Szerintem fent leszeded és ott betöltöd. A km hajtás ezeknél úgy sz.r ahogy van. Mindig elromlik rajta valami. A műszert meg úgy tudod szétszedni hogy oldalt egy legömbölyített rövidített vajazókést átalakítva lassan lassan felgöngyölíted. Nem felfeszegeted mert eltörik és csúnya lesz a kibontás helye. Ha így csinálod és okosan akkor nem marad nyoma.
Azt köszönettel venném. Amit még nem tudok, hogy az első villát hogyan tudnám szétszedni, mert eléggé sír egy kevés olaj után. Mindenképpen szét kell szedni, és utána még össze is kell rakni. Ami még nem sikerült, az a km hajtás, a spirál ki van szakadva a műszerből, amit meg finoman nem lehet szétszedni. Elektronikát meg még végig kell zongorázni, mert az index nem teljesen kóser, és ha már van, működjön is. Meg persze a kuplung rejtélyét is meg kell oldani.
Alkatrész egyenlőre nem kell, legalább is semmi olyasmi, ami lényeges lenne. Az aksifedő műanyagból van letörve egy darab, majd az kell, de az lényegtelen.
Amúgy meg nincs rajta levegő csavar. Súber. Amúgy jó minden barna a gyertya szóval nincsgond. Csak ez zavaró mert szeretem ha nagyon alacsony az alapjárat.
a levegőállítócsavaron befelekoppra csavarod akkor hogy pörög? és aztán onnan 1,5 fordulattal kifele és úgy próbáld. és nézz meg a kipuffot hogy mennyire füstölög. ha sehogy akkor fúvóka tisztítás, esetleg karbi tömítés csere.
inkább keres vmi típusazonsat és azt tehetnél bele vagy a aza hajtókar jó csak alsófészkét esztergáld ki és kicsivel nagyobbat tedd bele a nagyobbtűgörgőket hogy passzentos legyen ennyi.
arra jutottam, hogyha már szét van szedve a Laverda blokkja, legyen patentül összerakva.
Blokk összehúzó csavarokat hozatnom kellett, extra hosszúak, sehol nem tartanak. Reggel hív az ember, megjött, mehetek érte. Nem lesz olcsó. Rákérdeztem mégis mennyi, 677 Ft/db. Nekem 10 db kell.
És akkor jönnek a buktatók: odaadtam barátomnak, csinálják meg a főtengelyt. Kicsit zörgött, meg minimális centírozás. Viszont az a helyzet, kellene bele hajtókar. Utána érdeklődtek, 25.000 Ft.
Még jó, hogy lehet kapni....
Úgyhogy, következik a gyűjtögetés, és állás keresés intenzíven.