Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenről késtem le egyzser csak sokkal szebbről 55-örnyékén adták megis vettem volna csak éppen volt vagy 18-ezrem.
Igen igen.
Ebbe uo 6 gangos blokk van mint a Jet ben ,nem?Pucci ez a te szakterületed
Hát ez kemény gépnek tűnik.
Hát nem nézthetted eléggé.
Én nem láttam semmit.
És az úgy jólesz?
Kérdezd raaay-t slampit emzolit ők már láthatták.
Valószínüleg ez sem Zündapp hajtókar.
csak a hajtókar 25ezer? bakker!
inkább keres vmi típusazonsat és azt tehetnél bele vagy a aza hajtókar jó csak alsófészkét esztergáld ki és kicsivel nagyobbat tedd bele a nagyobbtűgörgőket hogy passzentos legyen ennyi.
Ha szereted a alacsony alapjáratot akkor vegyél stabilbomotort :D vagy harleyt aminek a ford/sec-es :D
Mindenhez lehet alkatrészt szerezni. Kérdés, mennyiért, és honnan.
Na, fejlemények:
arra jutottam, hogyha már szét van szedve a Laverda blokkja, legyen patentül összerakva.
Blokk összehúzó csavarokat hozatnom kellett, extra hosszúak, sehol nem tartanak. Reggel hív az ember, megjött, mehetek érte. Nem lesz olcsó. Rákérdeztem mégis mennyi, 677 Ft/db. Nekem 10 db kell.
És akkor jönnek a buktatók: odaadtam barátomnak, csinálják meg a főtengelyt. Kicsit zörgött, meg minimális centírozás. Viszont az a helyzet, kellene bele hajtókar. Utána érdeklődtek, 25.000 Ft.
Még jó, hogy lehet kapni....

Úgyhogy, következik a gyűjtögetés, és állás keresés intenzíven.
Én sem. mennyit és milyet kéne beletölteni? Első motor, amivel komolyabban foglalkozok, és nincs tapasztalatom ilyenben.
Első telókat még nem szedtem szét... Szerintem fent leszeded és ott betöltöd. A km hajtás ezeknél úgy sz.r ahogy van. Mindig elromlik rajta valami. A műszert meg úgy tudod szétszedni hogy oldalt egy legömbölyített rövidített vajazókést átalakítva lassan lassan felgöngyölíted. Nem felfeszegeted mert eltörik és csúnya lesz a kibontás helye. Ha így csinálod és okosan akkor nem marad nyoma.
Igen, csinálta, hogy sebességből kidobott. Nagyon zavaró és nem normális dolog. Megoldását elmondanád?
Azt köszönettel venném. Amit még nem tudok, hogy az első villát hogyan tudnám szétszedni, mert eléggé sír egy kevés olaj után. Mindenképpen szét kell szedni, és utána még össze is kell rakni. Ami még nem sikerült, az a km hajtás, a spirál ki van szakadva a műszerből, amit meg finoman nem lehet szétszedni. Elektronikát meg még végig kell zongorázni, mert az index nem teljesen kóser, és ha már van, működjön is. Meg persze a kuplung rejtélyét is meg kell oldani.
Ha kell váltóm is van (típushiba hogy először csak kidobálja a sebességeket aztán reccs)
Alkatrész egyenlőre nem kell, legalább is semmi olyasmi, ami lényeges lenne. Az aksifedő műanyagból van letörve egy darab, majd az kell, de az lényegtelen.
Nekem úgyis ittvan a tavaszi karbitisztítás ideje. Ha gondolod megmondom a fúvókaméreted meg mit mennyire csavarj be aztán jólesz.
Szép. Fog ez menni, csak legyen jó idő. A fúvókát kell belőni még, és kéne rá egy új kipufogó.
Amúgy meg nincs rajta levegő csavar. Súber. Amúgy jó minden barna a gyertya szóval nincsgond. Csak ez zavaró mert szeretem ha nagyon alacsony az alapjárat.
Köszi! Kisebbet csinálok nem parasztizálok!Röviditve ilsesmit!
a levegőállítócsavaron befelekoppra csavarod akkor hogy pörög? és aztán onnan 1,5 fordulattal kifele és úgy próbáld. és nézz meg a kipuffot hogy mennyire füstölög. ha sehogy akkor fúvóka tisztítás, esetleg karbi tömítés csere.
Nem. Hanem olyan "szörcsögősen"