ha nehezen veszi a fordulatot akkor nem e véletlenül a úszóház vákkumos lett? mert a túlfolyónak nem szabad dugulásnak lennie.
mert én ezt most tapasztaltam meg a bing 17-esnél a puch M50-esnél :)
Azért mert a KTM pl-nél sok a elektronikai gond, meg a hátsó kerék szar, és bár sokszor akartam szerezni csak nem bontják meg sokan. meg stb. nem olyan bika motor meg sem a stílusom..... a honda viszont ahogy nézem mindene eredeti csak egy két kókány van de meglehet csinálni szépen. és azt viszon jobban vinnének. és másszóval csak karbi gondja volt és behangoltam és elég erős lett mert 2-esben simán elindult. ezekszerint ennyire nem lehet gyenge a blokkja. előtte az volt mert túlsok benzint kapott, majd ha lesz időm a kiput is megnézem és ha kell kipucolom:) és akkor ismét szupi moci lesz.
Mellesleg az SLH karbiknál sokat lehet szívni a beállításokkal. Pl fél illetve negyed fordulatonként is nagy külömbség jön elő a dúsítócsavar állítgatásával. A benzinszintet én spec úgy állítottam be összeraktam kipucolva a karbit rá cső illetve tölcsér. Teleöntöttem benzinnel és fent megnéztem meddig van (ahová a súbertű megy) aztán addig állítottam ameddig megfelelő nem lett (most nem mondom meddig mert nem emlékszem, de iszonyat sok időm ráment mire rájöttünk faterral mit hogyan merre) Az a gondom vele hogy alapjáratról (600 körüliről kicsit nehezen veszi a fordulatot)
Üdv!
Nekem Cobrám van. Majdnem ugyan az a motor hajtja csak az enyém vizes meg picit erősebb de lényegében ugyanaz. Ha kell alkatrész akkor szólj mert van.
bár nem most lenne jó csak tavasszal... Másik hogy egyenlőre nincs KP semilyen formában :S ÉS a motor milyen állapotban van motorikusan. meg műszakilag hogy milyen? Mert ilyet szerettem volna felújíteni nagyon szépen. és a faluban, szállítani vele mindent. fát, árut, a önkormányzatnak segíteni stb...
mert én ezt most tapasztaltam meg a bing 17-esnél a puch M50-esnél :)