Csinálok képet és felteszem! A karbid nagyon kicsi, ez az alap hiba,de lehet, hogy más zűr is van, ha ennyire nem megy! Ezeknek, közepes motorikus állapotban is kell 6.-ban 8000 fordulat körül 80-at menni, 10000-nél kb.100-at. Persze ilyen pörgős masinánál az élet 6500-nál kezdődik, és 11-12000- ig tart. éppen ezért a kipuffogó típusa, és tisztasága sem mindegy, mert erősen befolyásolja az öblítési viszonyokat!
Jó rendben az ilyen pancsertuningokról tudok énis most kezdek a témba jobban belemerülni de nagy segítség itt a főmester emzoli22357 BÁ aki nagyon tud!
Simson tuningolni szerintem a világon a legegyszerűbb tuning!
Azért mert annyi a szaktudomány hozzá hogy már kinyomtatott papírfecni alapján áttudod alakítani a hengeredet 4 felömlőssé szóval ha van egy ki kézügyességed meg egy kis elő ismereted nomeg a megfelelő szerszámok akkor a siker garantált!
De az igazi az mikor egy elfeledett márkát otthon csinálgatod kisérletezgetsz és egyszer csak kisül egy szériánál sokkal jobb gép!
persze ez sok hengerbe belekerülhet ha bénázol de szerintem a megfelelő alapismeret nélkül nem szabad nekiállni!
Vannak általános szabályok amikt illik betartani!
meg sokmindennel lehet variálni pl kipufogó könyök ki és beömlök polirozása több fel és leömlö kialakitása( simsonba láttam olyat ) nagyobb hüvely meg hasonlók puch -al mégcsak most kezdtem de tetszik
tunning mindenhez van föleg ha van versenymotor szerelö ismerösöd nekem hála istennek van ö a simsonbol is kihozott 90 et yamaha hajtokrral meg dugattyuval
puch cobrát amit szereztem még eggy simsonhoz képest is gyengének találtam de lehet hogy csak a karbi a baj de ahogy mentem vele szinte babetta filingem vot ugyhogy xtem lessz még eggy felujitásom is
akkor légyszives mert én a motortol kb 70 km re vok és amikor hazamegyek szüleimhez akkor tudom csak szerelni meg fényképezni de a doli miatt ez nehézkes köszönöm szépen
sziasztok tudja valaki hogy a Puch monza ha fell van fulra ujitva akkor menyit kéne menie? végsebeségre? mert szerintem a 80 km/h anyit menie kéne vagy töbet is
Simson tuningolni szerintem a világon a legegyszerűbb tuning!
Azért mert annyi a szaktudomány hozzá hogy már kinyomtatott papírfecni alapján áttudod alakítani a hengeredet 4 felömlőssé szóval ha van egy ki kézügyességed meg egy kis elő ismereted nomeg a megfelelő szerszámok akkor a siker garantált!
De az igazi az mikor egy elfeledett márkát otthon csinálgatod kisérletezgetsz és egyszer csak kisül egy szériánál sokkal jobb gép!
persze ez sok hengerbe belekerülhet ha bénázol de szerintem a megfelelő alapismeret nélkül nem szabad nekiállni!
Vannak általános szabályok amikt illik betartani!
Nem tudod a sebring dobos puch ok hoz volt valami tuning?
Ugye a monzák 4F hengeresek?!
Nem tudom figyelgeted-e de az régi indexes fórumon is van némi mozgás bár igen csekély de azért elég folytonos!