Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinálok képet és felteszem! A karbid nagyon kicsi, ez az alap hiba,de lehet, hogy más zűr is van, ha ennyire nem megy! Ezeknek, közepes motorikus állapotban is kell 6.-ban 8000 fordulat körül 80-at menni, 10000-nél kb.100-at. Persze ilyen pörgős masinánál az élet 6500-nál kezdődik, és 11-12000- ig tart. éppen ezért a kipuffogó típusa, és tisztasága sem mindegy, mert erősen befolyásolja az öblítési viszonyokat!
Jó rendben az ilyen pancsertuningokról tudok énis most kezdek a témba jobban belemerülni de nagy segítség itt a főmester emzoli22357 BÁ aki nagyon tud!
Simson tuningolni szerintem a világon a legegyszerűbb tuning!
Azért mert annyi a szaktudomány hozzá hogy már kinyomtatott papírfecni alapján áttudod alakítani a hengeredet 4 felömlőssé szóval ha van egy ki kézügyességed meg egy kis elő ismereted nomeg a megfelelő szerszámok akkor a siker garantált!
De az igazi az mikor egy elfeledett márkát otthon csinálgatod kisérletezgetsz és egyszer csak kisül egy szériánál sokkal jobb gép!
persze ez sok hengerbe belekerülhet ha bénázol de szerintem a megfelelő alapismeret nélkül nem szabad nekiállni!
Vannak általános szabályok amikt illik betartani!
már nincs meg
a képesmotoron találtam e gy ugyanolyat mint ami nekem van puch enduro néven csak ez sokkal szarabb állapotban van de a motor és a karbi ugyanaz
6000 ft ért ?
meg sokmindennel lehet variálni pl kipufogó könyök ki és beömlök polirozása több fel és leömlö kialakitása( simsonba láttam olyat ) nagyobb hüvely meg hasonlók puch -al mégcsak most kezdtem de tetszik
csak odaviszem a blokkot és megcsinálja igaz ki tudja mennyiér de ha beszélek a haverjával akkor lehet csak anyagárba lessz
meg ráadásul van itt nemmessze tölem hengerfurás dugattyu gyártással meg gyürükkel
tunning mindenhez van föleg ha van versenymotor szerelö ismerösöd nekem hála istennek van ö a simsonbol is kihozott 90 et yamaha hajtokrral meg dugattyuval
Sok sikert hozzá!

Nem tudod a sebring dobos puch ok hoz volt valami tuning?
puch cobrát amit szereztem még eggy simsonhoz képest is gyengének találtam de lehet hogy csak a karbi a baj de ahogy mentem vele szinte babetta filingem vot ugyhogy xtem lessz még eggy felujitásom is
akkor légyszives mert én a motortol kb 70 km re vok és amikor hazamegyek szüleimhez akkor tudom csak szerelni meg fényképezni de a doli miatt ez nehézkes köszönöm szépen
Hé!
Ugye a monzák 4F hengeresek?!
Hát nekem most lett felújitva 3-asba simán viszi a 70-et. 4-esbe még nem probáltam hogy menyit menne végre de sztem 80-85 biztos.
sziasztok tudja valaki hogy a Puch monza ha fell van fulra ujitva akkor menyit kéne menie? végsebeségre? mert szerintem a 80 km/h anyit menie kéne vagy töbet is
T Szketi! Lehet, hogy csak a jövőhét elején, de felteszek róla képet, egyébbként olyan mint a Cobrák gyári karbija.
Ja... Hát ez van...
Az indexen? Nem nagyon nézegetem...
Üdv
Nem tudom figyelgeted-e de az régi indexes fórumon is van némi mozgás bár igen csekély de azért elég folytonos!
képet tudsz feldobni róla ? különben a járgány nemigazán akar menni lehet hogy ez a baj ?
és olyanod van ? ha igen mennyi lenne ?
ez a karbi sajna nemjó kicsi a légszürö felöli része ráesik a gumiharang
És mekkora?
Monzához kell egy átalakító.