Hű.Haljátok akorát zakoztam ma a puch-al csak 50 el mentem aszfalton amikor az első sárvédő ráborult a kerékre hát még jobban befogot mint a tárcsa fék.De csak a lábtartó hajlot el de az egész behajlot a blokkig nekem a térdem meg akönyököm zúzodot meg keményen szóval a puch jobban birta mint én.De az a póén hogy rajtam volt a sisak és azon egy karc nem lett.
Nincs ennél amelegítéses módszernél jobb.
Kitolhatod présen, de akkor levési az illesztést, azt meg nem kellene.
HA már kotorásztál benne, úgy hogy a helyén volt, esélyesen összekarmolja valahol.
Én csont nélkül felteszem a gázra oldalt, forgatom néha, és egy szetergált betéttel kitolom a hüvelyt.
HA kivetted/visszaraktad, furatni kell.
Szervusz EMZolibá'!
El tudnád regélni hogy hogyan kell kíméletesen kivenni a hüvelyt a hengerből? (Verhovina henger lenne egy durvább átalakításra) Mert a rezsón köpéslepattanásig melegített henger utána meg fadarabbal kiütlegelve kicsit barbárnak tűnik nekem. Vagy ez is jó? Spec Simsonnál én így szedtem ki 4F alakításhoz csak nemtudom mennyire jó dolog ez. Csak annyit fűzök hozzá ehez, hogy át akarom lépni egy verhovinával a 80km/h t. Ami nem látszik teljesíthetetlennek. Mivel a gyári tuningleírás szerint 6.5-7 lóerő hozható ki belőle. Annyival meg egy jó áttételezéssel szerintem menne 80 at. Vagy pl gépműhelyben nem tudják nekem kiszedni a hüvelyt? (Ilyen motorfelújító gépműhely direkt) Azért nem akarok ilyenekbe belemenni mert havernak a Simson hüvely úgy törött mint az üveg...
JA ja csaak szerinted egy komar amiben romet blokk van az mióta pörög?
AZ egy hulladék szemét traktoralapjjárattal!
DE nekem igazi a 0,03 volt azzal pörgött mint az állat.
Gyárilag kiforog jó esetben 6 ezret de ez talán mé 8 9 körül is eljárt.
Értem.
De nekem amikor a csillivilli dugót betettem a helyére és forgott pár percet egyből kimattult!
DE az a dugó új gyűrűkkel 0,02 re állú dugóval szerltem!
Az a dugó már nagyon kajakból szorult a hengerbe de egy igénytelen hulladékba tettem szóóval nem lett baja!
Ez nem ragadásnyom.
Ott, ahol bevibrált a késtartó, ot méylebben harapott a dugóba, ott nem ért hozzá a hengerfalhoz.
Ahol viszont kiáll, ott fényes, mivel csak ott érintkezett.
Még nem ragadt.
Csere nem tudom mire mondjuk a cobra blokkot mire cserélnéd?
Nincs sajnos másom csak motorcuccom.
Van egy nagyon király kicsit hiányos NDK turmixgépem!
Felsöpröm a sufnim és feladom póstán aztán megcímzem a baracnak a sárga házban aztán azt hiszik megmerénylem az ez elnököt.
Az a sufimban lévő por könyörtelen , ellep mindent.
Azok tényleg eszterga nyomok?
Így jobban szemrevételezve nagyon csúnyáj kopott be a "helyére"
és tiszta ragadásnyomos.
Látszik az igazi ambika minőség!
Ne vegyetek soha ambikát mert nagyon betyár.
Látszik a dugón, hogy szép egyenletes függőleges csíkokban kopott, mert vibrált az eszterga amin készült.
Az iylen dugó, soha az életben nem járódik be, csak mindubtalan ragad, és ha nem szeded szét nem tudod miért.
Ezt úgy hívják: selejt
Nem igy lett csinálva,csak igy kopott meg.A dugón vizszintes szarok voltak/vannak /néhány helyen ott nem kopott össze.Ezér lett kivéve a mocibol.Amúgy jó csak kicsi benn a kompresszió.
Mert az a henger ami készült az eléggé ragadós volt...
Kitolhatod présen, de akkor levési az illesztést, azt meg nem kellene.
HA már kotorásztál benne, úgy hogy a helyén volt, esélyesen összekarmolja valahol.
Én csont nélkül felteszem a gázra oldalt, forgatom néha, és egy szetergált betéttel kitolom a hüvelyt.
HA kivetted/visszaraktad, furatni kell.
El tudnád regélni hogy hogyan kell kíméletesen kivenni a hüvelyt a hengerből? (Verhovina henger lenne egy durvább átalakításra) Mert a rezsón köpéslepattanásig melegített henger utána meg fadarabbal kiütlegelve kicsit barbárnak tűnik nekem. Vagy ez is jó? Spec Simsonnál én így szedtem ki 4F alakításhoz csak nemtudom mennyire jó dolog ez. Csak annyit fűzök hozzá ehez, hogy át akarom lépni egy verhovinával a 80km/h t. Ami nem látszik teljesíthetetlennek. Mivel a gyári tuningleírás szerint 6.5-7 lóerő hozható ki belőle. Annyival meg egy jó áttételezéssel szerintem menne 80 at. Vagy pl gépműhelyben nem tudják nekem kiszedni a hüvelyt? (Ilyen motorfelújító gépműhely direkt) Azért nem akarok ilyenekbe belemenni mert havernak a Simson hüvely úgy törött mint az üveg...
AZ egy hulladék szemét traktoralapjjárattal!
DE nekem igazi a 0,03 volt azzal pörgött mint az állat.
Gyárilag kiforog jó esetben 6 ezret de ez talán mé 8 9 körül is eljárt.
Hoppá!
De nekem amikor a csillivilli dugót betettem a helyére és forgott pár percet egyből kimattult!
DE az a dugó új gyűrűkkel 0,02 re állú dugóval szerltem!
Az a dugó már nagyon kajakból szorult a hengerbe de egy igénytelen hulladékba tettem szóóval nem lett baja!
Ott, ahol bevibrált a késtartó, ot méylebben harapott a dugóba, ott nem ért hozzá a hengerfalhoz.
Ahol viszont kiáll, ott fényes, mivel csak ott érintkezett.
Még nem ragadt.
Nincs sajnos másom csak motorcuccom.
Van egy nagyon király kicsit hiányos NDK turmixgépem!
Felsöpröm a sufnim és feladom póstán aztán megcímzem a baracnak a sárga házban aztán azt hiszik megmerénylem az ez elnököt.
Az a sufimban lévő por könyörtelen , ellep mindent.
Ez nagyon speciáli mert Jó wankelbe is
Így jobban szemrevételezve nagyon csúnyáj kopott be a "helyére"
és tiszta ragadásnyomos.
Látszik az igazi ambika minőség!
Ne vegyetek soha ambikát mert nagyon betyár.
Az iylen dugó, soha az életben nem járódik be, csak mindubtalan ragad, és ha nem szeded szét nem tudod miért.
Ezt úgy hívják: selejt
Ez az egyik dugó, ez gyalázatos, sokszögűre van esztergálva.