Először kipróbálom egy gyűrűvel aztánha nagyon szar akkor beszélhetünk róla.
Ma már megmaszekoltuk a váltót de nem tudom összetenni a blokkot egy darabig összemegy aztán elakad EZ MIÉRT VAN!
Hát hallod elég drága vagy:-).
JA és még azsem biztos hogy jólenne!
Nem tudom mert van egy ezresem az egészre postával együtt.
NA hogy legyen?
NEm felejtelek el ne dobd el a cuccokat majd szólok ha kell.
Üdv Bence
Vegre megkaptam az eredeti lendkereket! Felteszek rola egy kepet. Ilyenre lenne szuksegem, + gyujtas alaplap, elso fekkar, fejidom tarto palcak, Dobozfedelhez a muanyag feju csavar, fordszammero dugo, teleszkop szar gumi, gyari tukor (ha mas nem mintanak), levegoszuro es karbi koze gumi, barmi alkatresz, ami a levego szuro kornyekere kell (sajna elegge kibontottak, ahogy a kepen lattad). Indexeid vannak? Tudsz rajuk arat mondani?
Lehet hogy eltörne az L gyűrű de akkor előhapnám a csákányt aztán beleküldeném a gyertyába ezek utá újat tekernék bele oszt ZUK al huzatnám 100 al egyesben.
Mert ez így működik (nálam).
Képet kérhetnék?
A dugók mibe valók?
Nekem olyan van ami felül L alakú?
De a rendes 2 gyűrűs is jólenne!
Milyen méretben vannak ?
NAgyon kéne mert most e pillanatban jött meg a lehúzó szóval elösszöris felébredek aztán porszívózok oszt gyühet a puch!
Jó lenne a kép mert megmondanám mi az ábra!Remélem tudunk egyezetni.
hát igen a fényképet holnap intézem hogy azis meglegyen lehet h feltöltöm a steyer puch blokkot is hátha érdekel valakit az enyém egész gyors lett miota xp van rajta
Most néztem meg van 2db L gyürüm az egyik vadonat új,másik meg használt.+Van 2 dugóm gyürükkel,de azok utángyártott dugók az egyiken normálgyürük vannak a másikon felül L alatta normál van.Cobrában voltak nagyon jó állapotúak.Ha valami kell ird meg.
Kellene nekem puch cobra kábelköteg !
komplettan trafóval és elektronikávával!
Forgó és álló részem van! azon kívül minden!
ajánlatokat sms ben ha lehet és hívlak! vagy emil de akkor telszámot is légyszi
taller@citromail.hu
30 512 9874
L gyűrűt akár csináltatni is lehet, de én nem rugóznék ezen.
Nem ismerek olyan embert, akinek az l gyűrű ne tört volna el.
Szerválnék vele egy vékony krómozott gyűrűkkel bíró dugót ami geomertiailag és súlyban passzol bele azt csók.
JA ja van valmi lépcső mert más a keresztmetszete a tetejének nit a horony után!
De így nagyon hamar nyit a ablak mert ugyá már a hiányzó gyűrűnek a hornya nyitja az egészet szóval nem tudom hogy mi van mert tanácstalan vagyok
Remélem sikreül megboltolni azt a gyűrűt és jó is lessz rá.
JA az a bajom hogy egy ember már amúgyis megreszete a hengert kicsit föl.
A gyűrű meg hiányzik.Mivel a legfelső keresztmetszek kisebb az ablak mégelőbb nyit tehát nem tudom de szerintem majd legyengíti!
Nem tudsz hozzá passzolós dugót ? Úgy tudom a ds é jó lenne de nincs nekem olyanméretben Esetleg egy monza dugó még műküdne vagy simán egy nyomorult gyűrű.
Már az agyamra meg ez a motor a lehúzó nem jön egyhamar amit keptam.A gyűrű nelkül neg nemnagyon szertném összerakosgatni!
Ha van egy konkrét lépcső a dugó legtetején, ott, ahol a tűzgátnak kellene lennie, és a gyűrűhorony meglepően vékonynak tűnik, akkor az L gyűrűs dugó.
Ez a rendszer igen jó volna, ha nem kopna nagyon gyorsan az L alakú gyűrű, és nem volna erősen törésre hajlamos.
Nem véletlen, hogy semelyik modern motorban nincs L gyűrű.
LEhet hogy L gyűrűn nem tudom mert mikor megbontottam a blokkot és akkor nem volt már rajta.
De miaz a Van Izé AZ JÓ FÉLE VAGY SZEMÉT.
Azért remélem NEM AMBIKA!
Heló üdv MI AZ ÁRA?
Ez nagyon érdekes gyűrű remélem jó lessz, majd e mailban elküldöm a címem aztán jöhet HA megegyezünk.
Mégegy kép csak hogy biztos legyen!Ja ez asszem 38 aztán a tetejének kisebb az átmérője!
Ma már megmaszekoltuk a váltót de nem tudom összetenni a blokkot egy darabig összemegy aztán elakad EZ MIÉRT VAN!