Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyra értékelem a segítséget!

JA a kuplungkozár lötsög mint állat de már próbáltuk kihézagolni de puch hoz nem értek.
Amikor koppra fentvolt a kuplungkosár akkor is nagyon rossz volt.
(alig ltsögött talán egy tized milimétert)
Ja az nagyon jó lenné ha itt lenné mert akkor biztos pikk puch kész lenne.
Egyébként most nyírtunk ki egy lamellát mert leváltak róla ezek a kis "parafák"
JA láttam már parafás kuplungot de ez nem tűnik annak.(lehet hogy baromságot mondok)
Tehát: van egy kis D alakú kis vályú amibe a kuplungnak a kiemelő szerkezete belekapcsolódik. Az alatt van egy cspágy (ez mellékes)
DE az a D alakú Cucc az kotyog.Nomeg a kosár is!
Sajnos csak vaktában lövöldözünk mert millió megoldás van csak nem tatáljuk.
Rajzolok hátha könnyebb.

KÖszönöm!
meg nézd meg nem lötyög a kuplungkosár a helyén szar dolog igy kitalálni mert ha ott lennék látnám élőben hogy mi a helyzet vele de próbálok segiteni
az is valami hogy legalább hasonló ezen jók nagyon a parafa lamellák szép nagyok rajta a tapadófelületek az a fö lényeg benne ha a parafák optimálisak akkor nagy gond nem lehet azokat meg meglátod milyenek a diesel olaj nem nagyon jó mert más a viszkozitása sokkal másabb , más irányú terhelésre készült de sztem kb 2000 ft bol kapsz normális hajtómüolajat 1 litert érdemes kipróbálni azzal csak előtte nézd meg a lamellákat
Már volt némi haladás de most meg csak 2 sebességi fokozat van rajta nem tudom miért.
Nagyon szivat ez a szarrrdarab mert ha nem csúszik akkor nincs fokozat ha meg csúszik ÉS van minden fokozat akkor meg nem lehet használni mert csúszik.
Szóval már ma is legalább 3 szor szétlett szedve de szar meló mindíg leereszteni az olajat meg csvarozni stb.
Szerinted érdemesebb lenne a 80w90 et tenni bele mert perpill nincs és csk diesel 15w40 van ami híg mint a tescoparkolóban a fagyi amit a tűző napon benthagytál a kocsiban.
Szóval szívás az egész de már csak 2 sebességi fokozat van rajta.
Jó lenne már ha kibujna a szög a zsákból aztán minden passzolna!
Üdv ez nem az a kuplung csk ez 95 % ban hasonlít rá egyéként azon szép fényes a lemez.
a lamella jó de a fém lamellán látszik a tapadásnyom nem tudom polirozás nem tenne-e jót neki hogy a fémlamella tiszta fényes legyen mert annak elvileg egyenletesen fényesnek kéne lennie tapadásnyom nélkül az mutatja hogy valami gázvan vele
Itten vala.
Majd valamikor csak teszek fel képed de most valamiért mégem.
Oké lefogom fotózni az egészet háthafelismered.
a lamellákon meglátod szerintem mert kis kockák szoktak lenni a tapadó felületen ami valójában tapad ha azok nincsenek akkor ne csodálkozz hogy megtapadnak de ha netalántán tudsz felrakni képet a lamellákrol akkor megnézem neked h milyen
Üdv kössz a tippeket majd megnézem de most nincs lelkierőm nekiállni.
Egyébként nem tudom hogy milyen lenne az ideális lamella vastagság mert semmi szaktudományom nincs a motorhoz.
A rudóval meg már variállltunk de nem tudom majd megnézek mindent amit mondtál.
Kössz! (ha van valami még nyugodtan leírhatod)
ezen meglehet nézni ha megnézed az elözményt ott feltudsz menni a képesmotorra
a lamellák milyenek ? a fémek nincsenek nagyon megégve ? vagy esetleg a többi tul kopott esetleg rugó gyenge ?
Hát ez a helyzet!
Á ott valami nagy baj van nem az olaj minősége (amit mellesleg kihagytam belőle) egyébként 15w40 volt benne mert csak az volt.
Klönben meg kiemel (néha) mert betudom tenni sebességbe de amikor elindulok akkor elkezd csúszni.
A képek a karbiról:
Nem lehet, hogy egyszerűen vastag az olaj a mi benne van?
Simsonnál is, ha agyár által ajánlott 80w90 es olajat teszi bele az embör, a kuplung nem emel ki, mert összetapad, sé viszi az olaj a motort, főleg amíg az olaj hideg, és legalább melegen meg megcsúszik, ugyan ebből az okból.
Üdv milyen fajta kuplungod volt és hogy állítottad be?
(majd lefotózom az enyim és felteszem ide hogy érthető legyen)
Volna egy kérdésem sokat látott puch szerelőkhöz!
Mégpedig a puchom kuplungja nem dzsukel.
Állandóan vagy csúszik vagy nem emel ki rendesen ma legalább 20 szor szétlett szedve de az elmúllt napokban is legalább 15 ször szóval ha valaki tudna abban szegíteni hogy hogyan kell kihézagolni és mit azt nagyon megköszönném.
Annyi szívás van vele hogy nem igaz bár már látni a fényt az alagút végén.
Tehátha valaki tud kérem segítsen!
igazad van ezért szeretném ezt a gépet megszerezni teljesen mert most még csak egyezkedek az árán de nálam van a gép csak nehezen találkozok a tulajjal az meg tökhülye a géphez énmeg sajnálom az a kis gépet mert nem ez a célja a motornak
bátyámnak volt 80 köbcentis 4 sebis szimó az is ilyen volt sajna nemigen birta a kuplungja
erre jók a jó öreg tapasztalt versenymotor szerelők
Ja egyébként mostanság segítgetek haves simsonját csinálgatni de az a motor kegyetlen!
Kajak vagy lefullad vagy egykerék még alattam is aki öléggé megtermett.
És nem szar a kuplungja egy sima gyári henger van rajta semmi reszeléssel (ahogy én láttam) és valami kegyetlen az a gépezet.
Sima 3 gang de nagyon brutal.
Hát ezért kell nagyhenger csinálin simson ra ( 70 ccm ) mert a furat löket aránya úgy lessz az igazi kocka.(nem magamtól vagyok ilyen okos)

Hiába über király a simson az még mindíg csak simson marad akkoris ha a 130 ccm es big bore cumót teszik rá.
Persze a simson kiváló kismotorok csak nem versenygépnek találták ki.Ha az ár érték alaoján nézzük szerintem a cobra vagy monza tuning éri meg jobban ugyan az sem olcsó de ha valakinek nem éri meg(mert baromságnak tartja a motortuningot és csak simán motorozni szeretne) akkor ajánlom a kisreszelőt!
háát, JÓ tuningot csinálni, semmilyen motorra sem egyszerű.
Minden motornak megvan a maga nyűgje, amiért nehéz.

Az 51 es simson, egy hosszúlöketú 38/44 ! motor.
A gyári állapotában ygakorlatilag alapjáratról egyeletesen emelkedik a nyomaték, hogy a 120 kilós hanzi is el tudjon vele indulni.

Utcára, kb oylan motort lehet belőle faragni, amivel még nem kellemetlen közlekedni, ami 4-4500- 8000-8500 as tartományban megy (utsó fokozatban)
Ez 50ccm nél kb 5-5,5 loerőt jelent.
Ennél jobban hegyezett motor uygan erős lesz, de azzal már kellemetlen közlekedni, mert a váltó már túl ritka kiosztású ahhoz.

Egy eleve forgósabb régi motorban vélhetően eleve sűrűb kiosztású váltó van, eleve több fokozattal.
Ebből következik, hogy Cobrából kisebb anyagi ráfordítás mellett lehet 10 loerő körüli motort csinálni, ami utcán is használható.