Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár mit szólnátok hozzá ha simóba raknám a ktm pl 40-es blokkot?
Ez egyébként nagyon jó ötlet kipróbáltam haver gépén megrángattam a lendkereket és 10-méterről is jól halható kopogó hang hallható.
Az a poén hogy ez a mocit anno a szembe szomszédtól vettem és mindene fullgyári volt rajta a blokkban:) persze a henger is gyárifúrt volt.:)minden faszán fogott. és igen olcsón vettem meg tőle csak a illető tulaj nem tudta megcsinálni a gyújtást. meg be kellett fejezni az apróságokat. és én fejeztem be a apróságokat. és 30-ért vettem :)
Tudom csak azért növeltem a kompresszót hogy nem a célom hogy a végsebbire menjek vele hanem legyen ereje elindulni. :)
nem akarok vitázni, de a gyári henger 5 ganngal sem megy 85 öt, semmiylen áttétellel sem.
Ahhoz igencsak ahhoz igencsak 7 loerő környéke kellene, azt meg egy sűrítés emeléssel nem éred el, akkor sem, ha 19 re emeled:)

Amúgy a képen lévő motorért a 60 reálisan eléggé a teteje volt, jól adtad el.
Ki lehet fogni, de nehéz, sok a kókány szar.
Sok nepper, és sufniszerelő ráállt , megvesznek vidéken szakadt szarokat, ráköpnek pár utángyártott hulladék alkatrészt, hogy kívülről csini legyen, és meghirdetik 100 ért, ezzel mintegymesterségesen magasantartva az árakat.
Persze, az iylen bele rendszerint akkor is egy fos.

Hiába láttam már pár simsont 100 méternél közelebbről, egyszer engem is megmajmolt egy iylen nepper.
CSak azért hoztam el, mert a blokknak egészen jó hangja volt.
Igaz, hogyí a váltó nehezen járt, de ezt beállítási pontatlanságnak tudtam be.
Hát nem az volt.
Nyakon volt öntve a blokk annyi olajjal amennyi belefért, ez csillapította a zajokat.
Miután leengedtem a felesleget, már csörömpölt mint állat.
Kiderült, hogy a blokkban kb minden kuka, és belül az öntvény is törött volt az egyik csapágynál.

Azóta el sel megyek oylan motort megnézni, ahol ez előzetes egyeztetéskor az eladó agyújtásdekli, és az olajbeöntő csavar leszerelésébe nem egyezik bele.
Merthogy annak mindíg oka van...
nekem volt jó simóm de tudom hogy kinél van de ő nem használja bakker... :S és 60 ezer ft értékben lett elcserélve. Na azon semmit nem kell bütykölni. max tuningolgatni. új láncszett első hátsólánckerék is újak első 16 fogas. volt mikor a henger39,5-ös mérettel és a hengerfeje polírozott a henger is azaz nem kell bele tömítés, csak leheletnyi sziloplaszt. Növelt kompresszió, és mikor még volt nálam a simó akkor mentem vele 85-öt :) full gyári hengerrel. Bár kicsit bánkódom hogy eladtam bár nekem jó üzlet volt. majd tavaszal lehet hogy tervezek egy s51-es vázba rakok egy ktm pl olaszblokkosat:) és endurósítom. :) mesziről úgy nézne ki mint ha simó lenne de nem lesz az :D
Bár vaterán vannak jó simók jó áron..
50ért csak nagyon szakad simsonok vannak rendszerint.

A normlisabbak 80-100 körül kezdődnek.
Egy jó s51-ért odaadom.Természetesen hasonló sebességekkel és gyárias kinézettel együtt index lámpa természetesen kell ezen ugyan nem működik de az egy dolog simsonon se kell hogy működjön.Lehet dobfékes műszerfal is kell.Basszoóus most hogy így írom kicsit spártaibb a simson ennél.
NAgyon teccik ez a binyigli, jól jár vele aki megveszi.
Hello

50-ért adom így natúr.De57-pótblokkal együtt.
A sebessége hozzávetőlegesen rával írva az oldalára nehogy bárki is eltévessze.Nincs bekötve a sebességmérő ezért nem tudom mennyit megy de érzésre 50-fölött volt.
Ha ráhúznál egy 6.25-ös hengert beledonád az 5-ös váltót a hátsó lánckereket lecserénéd jóval kisebbre a karburátort természetesen 21-bingre illetve a kipufogórendszert is lecserélnéd akkor a végsebessége garantáltan megváltozna úgy kb duplájára ahoz képest hogy a simsonosok mennyit izzadnak mire megy 90 100-at a gépük ezt egy ilyen csekély módosítással megteheted.(AMENNYIBEN LEHETSÉGES(!)
mennyiért adod el ds? és hozzávetőlegesen mennyi a végsebessége?:D
Nem minden valós amit látsz...
olvastam. és igazadvan. bár amit én hallottam az bizti vmi csalás van hátterében :S mindegy.
Rosszul hallottad, de látom nem lehet téged meggyőzni.
Most meséljem el a "P" rendszámot is? Inkább nézz utána a dolgoknak, mielőtt terjeszted.
https://www.nyilvantarto.hu/ke...
Olvassál már utána, ahelyett, hogy zagyvaságokat beszélsz!
A P rendszámot sem válthatja ki mindenki, viszont az 1 évre szól. Kb. 250.000 Ft-ért cserébe...
Bár csak mondom mert hallottam olyan kocsikról is ami két éve van rajta. e rendszám. tudom hogy műszakiztatni kelle meg minden de itt nem kell még fizetni vámot. ÉS ezek sokan ki szoktaj játszani meg meghamisítják..
HM... :S bazzz. Bár akkor a p rendszám mi?
Brumo, miket hordasz itt össze az "E" rendszámról?
Tök hülyeség amiket leírtál. "E" rendszámot max. 6 hónapra kaphatsz és NEM HOSSZABBÍTHATÓ! Kell hozzá adás-vételi, biztosítás és műszaki vizsga.
ki mennyire jó a szemmértéke? teszteljétek le és írjátok meg a pontokat :) nekem elsőre 13,29 pont http://ize.hu/click.php?id=168... hajrá
Akkor miér járnak egy csomóan utakon zsírúj bömösökkel meg mercikel e rendszámmal? Bár úgy szoktak hogy inkább mindig meghosszabbítják, minthogy vámolják.
aki sózza a utat a járdát az fizet 100 ezret! bazzzz http://moronline.hu/belfold/20...