Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a savas megoldás az tényleg nagyszerű.
Egyet viszont nem értek az alapokkal azthiszem tisztában vagyok de nem értem mit jelent a fellövés meg hátralövés
a sogoroktol behozott roncsok azért mennek lassan,mert az ottani szabályok szigoruak,max. 40 km/h ! ezért le vannak áttételezve!
Tisztelt Motorostárs!
Ha biztos akarsz lenni a motor teljesítményével kapcsolatban mérd meg a motor kompresszioját melegen és hidegen atöbbi választ csak utána !Ikrek
nem voltam, megjavítottam egy kolléga szétkloffolt főtengelyvégét.
Előbb a hüvelybe készül el az összes ablak, szögbeállított asztalon, függőleges maróval.(asztalifóró:)
Az ablakok be vannak karcintva a hüvelybe kívülről, a hátralövést a satuban a persely helyzete(szögmérő) a fellövést az sztaldöntés határozza meg.
Utána persely be az aluba, és az egész meleg maró nátronos vízbe, ahol ablak van, ott az alu megmaródik kissé, ahol nincs, ott nem.(pontosabb mint átrajzolni, régebben úgy csináltam)
Utána flexiszár, a nagyját 6os szárú maró, akisebbeket 3,2 es kis géppel.
Amyg jól láttam elég pontosakat tudtam csinálni.
Kíváncsian várom a választ.
JA énis erre gondoltam :-)
A hengerre külön külön leméri a felönlők hejét ,a kipufogó méreteit nomeg a karbiét?
Az alumíniumba kialakítja a többi felömlő csatornáját?

Gondolom a forgattyúsházon is alakít?
A gyűrűk futását is számításba veszi?
Mivel alakítja levegős vagy villagyos géppel?
Üdv, a perselyt havítéssel szedem ki, és rakom be.
Hidegen levésné az illesztést.
Heló a másik index es fórumon van egyfajta állandó nyöszörgés nem tudom követed e?
Majd egyszer betekinthetnél!
Üdv

A persejt milyen technológiával szokta kinyomni?
Nem kell hogy új legyen nekem jó egy akármilyen csak több felömlős legyen... Az a gond árat nem tudok nagyon mondani rá:( De vannak normális használható hengerjeim is.
Egy csere nekem nemigen érné meg.
Nyershüvely 5ezer, és napokig faragom az iyleneket.

Monnyá má' egy árat:)
Keresek puch matricát vagy sebring matricát vagy hasonlót
http://images.google.hu/imgres...

Puch fan oldal!

A másik hogy tegyél már fel róla képet.
akkor megveszem ha elérted vele az óránkénti 70 et minimum!
Szóval benne lennél egy cserében?
Hát azt még nem gondoltam ki, előbb használom, meg lepucolom, mert csupa rozsda, de a motorja nagyon pöpec. hidegen is 1rugás... Mert kurva keveset eszik:D
ÉS mi lenne az ára?
Téged itt is megtalálni Zoli?:)
Hát nem tudom, igazából eladásra vettem a gépet, szal nem nagyon akarok rá költeni!:)
Idővel mindegyik hengerem "meghúzódik" mint most 7végén gyök kettővel(60) egy kis felüljáróról lefelé.
Simán kihónoltatóm, és megy tovább, szóval ez nálunk nem hiba:)
Az a karbi állatira visszavan fogva!
Ráraksz egy 18 körüli binget aztán letépi majd a hajad a szél.
A másik nincs kedved megválni tőle?
Szasztok!:) Lenne egy kérdésem. Van egy Puch X50-em, 4sebességes, Bing15 karbi van rajta(mint az újabb fajta simsonokon pl.: S53) eddig 48as főfúvóka volt benne, most 60as van bent, de nem akar a motor 50-55fölé menni. Kipufogó meg minden teljesen tiszta, gyűrűk is jók, nem kopott a henger. Mitől lehet ez? Vagy ezek a gépek igazából csak ennyit tudnak?:) Úgy gondolom hogy azért egy 4sebességes motornak jóval többet kellene mennie, ja és a km óra is 100ig van skálázva!:) Segítsetek please. THX
De szerintem az..:(
Ezek csaknem a kihalás tünetei?
Kicsit üres lett mostanában a fórum