hello
nekem van 1 Kreidler florett,amminek a blokkja nem valmi fényes nem akarja venni a sebbeséget.
összerakva se .
ha valki tudna segíteni naon megköszöném
Hát ez a deformáció! (már értem)
A különböző hőtágulási tényezővel rendelkező anyagok másképp hűlnek ki tehát ez egy olyan tényező amit figyelembe kell venni minden ilyen műveletnél.
JA "eszembe"jutott az hogyha lerézselem ("szakszó") a gyűrű szélét akkor ugye máshogy alakul a henger vála (látni a gyűrű vonalát meddi járt a hengerben) szóval ha máshogy válasodik ki akkor ha új gyűrűt teszek bele akkor az ott szépen ctovábbmegy egészen a vál ig.Ott vagy azonnal eltörik vagy szépen elkezd ciripelni aztán bekopik a hejére.
Mondjuk nekem ebből a váll dologból ilyen gondom nem volt de azért oda kell figyelni.
(tehát minden ilyen alkalom előtt legalább 60 as de legjobb a 35 ösz csiszolópapírral való váll kicsiszolás fontos hogy e műveletet addig végezzük még a hengerünkön már csak az esztergályos bácsi segíthet)
HA(tételezük fel) a készere hónolt cuccot betennéd az aluba, bármyil pontos is mindkét felület, a hevítéstől, és az ablakok miatt, kihülés után egy erősen torzult alakot mérhetnél belül.
Olyakor több századnyi kifli keletkezik az eredetileg hengeres test formájában.
természetesen furatni kell berakás után, mert rendesen eltorzul, belül em is finomkodnak a felülettel, nem is kell, amig nincs benne.
Az élletörés nem csökkenti a kompressziót, viszont az élettertamot növeli.
Gyűrűt nem szoktak polírozni.
A gyűrű eleve nem kerek, ahnem ovális
Szóval egy pár folkos letörés nem árt a gyűrűnek?
Ez még talán segíthet is mert a kompresszió veszteség ez által nem nő túlzottan viszont a surlódás némileg csökken.
Ja most így belegondolva nemtúlsok az a 4 rugó.
Az ilyen persejt kikell még dörzsárazni vagy mehet bele a dugó egyből?
Hallottam egy dolgot mégpedig hogy felpolírozták a gyűrűt ez jelent valamit.
(csak mertha szarul csinálja valaki akkor mondjuk ovális lessz meg talán ez addig ér valmit amíg fordul kettőt a főtengely)
Ha mindkét anyag vasontvény, akkor is sokkal keményebba gyűrű, mivel a felölete a teöredéke a hüvelyének.
Forgós motorba célszerű keményebb hüvelyt csináltatni, és krómozott gyűrűvel etetni.
Szokták mondani, hogy a krómozott gyűrű megeszi az öntvény hüvelyt, ez természetesen tévedés, nem eszi, az éle eleve le van törve.
Ezt a mezei öntvénygyűrűnl is ajánlatos megtenni.
Nagyon nem értek hozzá de láttam már egykét olyan dolgot megmarva amire azt mondták hogy kivan zárva.
Az a gyűrű kemény persej az a gyűrűt eszi meg nem pedig a gyűrű a hengert
Tisztelt Barátom!
Természetesen lehet kapni gyári perselyt mely külméretre az adott fötengely hajtókarjának mérete és általában max3tizedesek mlyet bepréselés után dörzsárazunkbe amegfelelő mérethez .Sőt nagyritkán, de régen lehetett kapni tulméretes csapszeget és természetesen perselyt is .Ebben az esetben viszint a dugattyut is dörzsáraztuk! A mai világban már ilyen jav , nem igen csinál aszerviz csak új gyári alaméretű dolgokkal dolgoznak ugyanis ebben az esetben csak ritka a garanciális munka ez általában anyag minőségi dolgok miatt fordul elő!
Üdv Ikrek
Igen, akár innen is, ha van türelmem kivárni, mert néha elég lassúak, ha nincs, akkor Tábori.
A belkordnál akár gyűrű keménységű hüvelyt is gyártanak, azt bátran meg lehet 10 fölé forgatni, elég kemény, a maró alig viszi.
Még egy utolsó kérdés nyers persejt hol lehet beszerezni?
És mihez kapható?(vagy mindeggy mert belealakítható a helyére)
(majd egyszer megtanulok fogalmazni is addig is ez van)
nekem van 1 Kreidler florett,amminek a blokkja nem valmi fényes nem akarja venni a sebbeséget.
összerakva se .
ha valki tudna segíteni naon megköszöném