Akkor jó mert énis így csinálom mert a berúgót illetve a pedált leszedtem róla csak meglököm aztán go.
Lehet hogy baromi erősek a kuplungrugók aztán kipréselik az olajat a lamellák közül .
Nembaj a 80w90 jó dolog!
Heló én sík hülye vagyok puch hoz csak van pár alapdolog amit ha az ember figyelembevesz akkor megkönnyíti az életét.
Ha sikerült megjavítani akkor én ennek örülök mert lassan viszem hozzád a puch blokkomat!:-)
Az enyémnek csak hidegen. Nem old rendesen. De ha átforgatta picit az olajat máris jó. Gondolom ez egy tipikus Puch baj. Ezért inkább hidegen fogom, be 1 esbe és már indul is.
Hű.Kösz a segítséget tényleg müködik így.Azt nem tudnád megmondani még hogy a berugó láncot hogy tudom rárakni vagy hogy ezt ami a képen van nem-e lehet kiszedni mert akkor feltudnám rakni.De már ez is nagy segítség volt kösz.
Rendkívül kedvező áron tudnék szerezni egy KTM pony II-t. Viszont sehol semmilyen leírást nem lelek hozzá, pedig elég rutinos guglizónak gondoltam magam eddig. Szóval van valakinek ilyen kis géppel tapasztalata. Alkatrészek egyáltalán léteznek még hozzájuk(láncszett, kabifelújító etc...), vagy itt is bontott gépekből kell összevadászni?
Hello.Hát nem probáltam ki de én úgy értem hogy nem emel ki hogy öszerakom rá rakom a deknit 1 es pörgetem a lendkereket behúzom a kuplungot s mégis forog a lánckerék.Te is úgy érteted hogy így ezen segítene ha feltöltöm olajal?És ha igen akkor kifejtenéd hogy miért segít rajta.Előre is kösz minden segítséget.
En harom vezetekesnek latom a gyujtast, van egy zold vezetek is. Idokozben kiderult, hogy a feltett borito alatt talalhato "rekeszt" is szetszedte valaki. A dobozban egy nem oda illo nagymeretu levegoszuro van es a karbi fele eso muanyagon is egy nagy meretu ovalis lyuk van, ami nem tunik gyarinak, bar eleg szabalyos. Ez a resz hogy nezett ki eredetileg?
üdv megnéztem a cuccokat,oldalburkolat az van zárófedél a fordulatszámmérőr, de a gyujtas az lenne de az enyém az a tipus melyről 2 vezeték jön le(fekete,piros)szóval arról eggyeztetnünk kéne...de képet arról is tudok majd tenni...
Ő Ő.
Azthiszem hogy a főtengelyé érdekelne csak ha fejből tudod akkor érdekel ezért ne vacakolj vele.De jöhet az összes is.
Ja csapágyboltban nemkapsz olyan csapágyat vagy ott jött lassan?
Ja síkhülye vagyok ehez a témához.
Nem azt hiszem monza én nem értek hozá 4 gangos léghűtéses.Nincs hozá semim én is arra a kuplung csapágyra 2 hónapot vártam mire végre meghozták.Melyik simering méret érdekelne?
Sziasztok.Meg tudná nekem valaki mondani hogy vajon a puchomon miért nem emel ki a kuplung?Most let bene kicserélve az a kis csapágy öszerakom rendesen de hiába húzom be a kuplungot mégis hajtja a lánckereket.Előre is köszönök minden segítséget!
Akkor jó mert énis így csinálom mert a berúgót illetve a pedált leszedtem róla csak meglököm aztán go.
Lehet hogy baromi erősek a kuplungrugók aztán kipréselik az olajat a lamellák közül .
Nembaj a 80w90 jó dolog!
Ha sikerült megjavítani akkor én ennek örülök mert lassan viszem hozzád a puch blokkomat!:-)
Ez így működik!
Rendkívül kedvező áron tudnék szerezni egy KTM pony II-t. Viszont sehol semmilyen leírást nem lelek hozzá, pedig elég rutinos guglizónak gondoltam magam eddig. Szóval van valakinek ilyen kis géppel tapasztalata. Alkatrészek egyáltalán léteznek még hozzájuk(láncszett, kabifelújító etc...), vagy itt is bontott gépekből kell összevadászni?
Azthiszem hogy a főtengelyé érdekelne csak ha fejből tudod akkor érdekel ezért ne vacakolj vele.De jöhet az összes is.
Ja csapágyboltban nemkapsz olyan csapágyat vagy ott jött lassan?
Ja síkhülye vagyok ehez a témához.
Tudnál segíteni?
Simering méreteit nem tudod esetleg valamid nincs hozzá eladó?
Kérem küldjön néhány képet a Morini blokkos KTM 40TL alkatrészeiről!
Köszönöm!