Hála égnek semmibaja a puch tM-nek csak tegnap kicsit túl pörgettem és emmiat felhevült a blokk de semmilyen hibát nem találtam. a dugót már szépen kipucoltam és lepolíroztam a dugófejet hogy kevesebb legyen a koksz lerakódás a oldalát nem políroztam le direkt mert kell a kenésnek és így csak 500-as papírral kicsit megcsiszoltam a égési nyomfelületen hogy eltüntetsem azt. A gyűrű bőven még jó! mert nem kell még gyűrűzni! a csapszeg is kíváló, nem is lötyög:)
aztán megnéztem ez egy érdekes henger:)
POLINI! bakker. össze is raktam meg megis csináltam a kipuvéget kicsit kiégettem mert olajos volt és most meg vígan veszi a lapot és elég bika. . Szem ezért a mociért nagyon jó vétel volt számomra csak foglalkozni kellett. Már motorikusan nem is zörög :)
Bazz ilyet még nem láttam... úgy tűnik hogy nem kímélték meg rendesen... a főtengely gondolom kuka, akkor a fogasok ne mtom..: S gyújtás kuka... :S:S sztem szerezz hozzá azonos blokkot és generáld fel.
Vázhoz is?
Mármint idomzat?Műszerek?Markolatok?Erre sokminden kéne.Szerinted milyen színű legyen?Már fémig levan takarítva.
Ahogy kapirgáltam fehér jött elő és az még tetszene is.DE minden kreatív ötlet érdekel.A nemzeti színeket tök jól kiadja a tank csak szépen kell ráfújni.Vörös sem lenne rosz.
Hát nem irigyellek azzal a blokkal ezek után fontolóravenném azt is pl hogy csere alapon adok melléje egy blokkot alkatrésznek te meg valamire becseréled.
Hellosztok
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, látom van 1-2 hozzáértő ember, hogy :lenne nekem 1 Sachs50 SW blokkkom meg 1 Sachs 50/6 (ez van ráírva :léghütéses), melyik blokkot ajánljátok a hercules vázba?Ha jól tudom a 50SW 6.25pacis de a 50/6 -ról nemigazán találok adatokat.Az imént említett :50/6 os blokk cross vázban volt ,jó nagy hátsó fogaskerék,most ez van a vázban,de régi emlékeim szerint az 50SW durvábban ment.Ugye most a lóerőre lennék kiváncsi ,de filózok a fogaskeréken is ,lehet a 6sebességes jobban menne ha variálnák rajt.
Bakker ma majdnem szétnyírtam a KTM puchot.... :S:S úgy volt hogy reggel nem tudtam beindítani mert a kuplung kiszakadt de szerencsére csak a csavar lazult meg és az esett ki és nem volt nemdesen meghúzva és nem volt biztosítva a biztosítóalátét. és ezt megcsináltam na minden oké. és aztán később kicsit pörgettem rendesen hogy nézem hogy hogy bírja venni a lapot. és erre megállt és mondom próba újraindítás és akkor hallom hogy vmi fémes csörgés . na bakker... ez megszorult. De 5 perc múlva meg semmi mondom ilyen nincs. Majd holnap ellenőrzöm a hengert meg dugót és a gyűrűket hogy minden oké e. . aztáen ha minden jó akkor mehet a eladásra.
aztán megnéztem ez egy érdekes henger:)
POLINI! bakker. össze is raktam meg megis csináltam a kipuvéget kicsit kiégettem mert olajos volt és most meg vígan veszi a lapot és elég bika. . Szem ezért a mociért nagyon jó vétel volt számomra csak foglalkozni kellett. Már motorikusan nem is zörög :)