2004 ben 120ért adtam el a DS 50 L-emet, azt nem szerettem annyira mint ezt. De azért nem adom el, mert egyrészt kell, mint napi közlekedési eszköz, más részt mit vegyek helyette? Már kint sem dobálják ki lomtalanításra őket, mint ahogy az annak idején volt.
Igazándiból, nem akarok eladni semmit, mert bármikor szükség lehet bármire. Ezt a DS-t 2001-ben vettem, azóta nagyjából egyfolytában használom, ( volt egy év nagy motorozás, kivételként). Az első Puch-om egy félfékdobos MS volt. Aztán jött ez két MV-vel. majd utána ajándékba egy VZ és MS,. 2002-ben vettem még egy DS50 L-t, az sárga fehér volt. majd jött egy KTM Ponny II. De mostanra csak ez maradt, ez a kedvencem. Ehhez a sok motorhoz meg mindig adtak valami plusz alkatrészt, így elég sok dolog felgyülemlett.
Hát nem tudom mi lehet a baja talán túl sűrű olajat adsz neki és összetapadnak a lamellák nekem is összeszokott tapadni mert 80W90-et adok neki és van mikor össetapad meg van amikor rossz hangot ad.
Enyém:én is rombusmintás lemezből csináltam taposót rá itt nem látszik mert régi kép de a turbó is polír azóta!
Semmiképp nem adom el! Minden nap megkérdezik, mert avval járok nap mint nap és a boltom előtt parkol, de nem. Múlthéten ajánlottak 200at !, de csókoltattam! :)
Tartalék blokkom van 3 is, szóval avval nem lennék beljebb!
A nyűg az, hogy behúzott kuplungnál olyan hangot ad, hogy az észveszelytő! Nem tudjátok véletlenül mi lehet? (azt a speckó kinyomó csapágyat már kicseréltem, de nem változott semmi! )
Miért nem szabad megkérdezni ha valaki bezsélget nálunk a folyósón és meghallom hogy motor kérdezem hogy milyen és mennyi?
Így tunék most KTM-et MZ-t megmég mittudom én hány motort vadidegent megszólítom.
Úgyis tudod hogy puch beütésem van főleg ha DS-ről van szó persze hogy rákérdezek.
Ezen kívűl még van pár apróság,komplett kuuplung(lamellák,kisfogaskerék stb) kosár nincsen már meg,berugótengely racsnival,blokktartó fülek,tárcsás első teleszkóp(féknyereg felfogató rajt van).
Főgékhenger kompletten(magura) stb.
Érd.:Itt fórumon vagy adatlapomon található elérhetőségen.
Eladó pár alkatrész Sachs 504/1 CKF típúsú motorblokkhoz:
Motoplat gyújtás(alaplap,lendkerék,közdarab)minden ellenállás értéke megfelelő akár személyesen is kimérhető,állórésze repedezett.
Alulhézagolt főtengely jó állapotban nem kotyog.
Gyújtás felőli dekni km/h meghajtással.
Hengerfej jó állapotban.
Blokkfelek tökéletes állapotban,előszőr széthúzott blokkfelekről van szó,tökéletes csapágyfészkekkel.
e-mailje: locsi.istvan@gmail.com