Ok.
Sajons lehet hogy elviszik előlem pedig nagyon kéne a blokk meg a műanyag idomok 10-ért elis küldte volna az ember.
Drukkoljatok nekem hogy meglegyen mert nagyon kell.
Bingó! meg van a hiba. a pörgéssel meg a leállással az golta gond hogy tegnap annyira túlpörgött a motor hogya főtengelyről kilazult a lendkerék csavar, és elnyírta a lendkerék ék-et, és újat kellett csinálni.
ÉS van már szép szikra. a pörögésről hogy a szivacs megint szutyok volt és ki kellett moisni mert nem kapott rendes levegőt. na most már remélem minden oké.
Nna sok a bennya és köpi be rendesen a gyertyát. és a sűbertűt eggyel vagy kettővel följebb kell állítani azaz hogya tűnek minél lenteb legyen. és a szívatót is érdemes ellenőrizni hogy nem e rossz a tömítése mert ha igen akkor hiába állítgatod a sűbert. A gyertyát drótkefével vagy csiszolópapírral pucold ki a szikraközi hézagot. és aztán jónak kell lennie.
Lemértünk fékpadon egy reszelt simson blokkot.
70es, 8 loerő 6500 on.
Gyakorlatilag traktor karakterü, mélyről húz mint a vízhordó lány, alapjáraton is el lehet vele indulni, negyedikben 8at forog.(ilyenre kérte a gazdi)
Szóval, aki hitetlenkedett, a tizenlóerős 55 ccm cimconyokkal kapcsolatban, most megkapta a választ.
Sajons lehet hogy elviszik előlem pedig nagyon kéne a blokk meg a műanyag idomok 10-ért elis küldte volna az ember.
Drukkoljatok nekem hogy meglegyen mert nagyon kell.
Jól gurul a KTM?