Majd ha újra járok felétek, előtte felhívlak. Már többször írtam emailt neked, telefonszámot, címet kérve, de mindig késve több nap elteltével válaszoltál! Ha hirdet valaki valamit a neten akkor naponta, de legalább kétnaponta illik megnézni a leveleket.
ha tudnád hogy miért. mert hiánycikkévé vált a puch és a ktm meg a sachs motorokból. és kint meg ezeket marhára keresik....
és a magyar nepper meg azt hiszi hogy ebből meggazdagszik. nagyon téved.... csak kisebb haszont keres meg vele. De nekem meg van itthon legalább 6-7 ktm cometem- abból a fele meg össze kell rakni.
és még 6-7 db puch blokkom ami mindegyik 4 sebességes. :P
persze nem eladók. Csak a komoly vevőt megfontolom.
Kár ezért a gépért. Ha nem vettem volna egy hasonlót a Brumótól, akkor érdekelne. Sajna ez csak 3 lovas négy sebességes és egy gyári Simson is simán lenyomja. Idővel értékes lesz ez is, kérdés, mikor? Még eladó...
Az a gond hogy hiába húzom neki a szívatót akkor se indul. Szikra van de olyan mind ha nem is adna neki több benzint a szívató. Kicsavarom a gyertyát jó pár rúgás után és még szinte száraz. Majd még szétszedem még egyszer aztán megpróbálok valamit ügyködni vele. De addig is várom az ötleteket.
Sziasztok.
Kaptam egy Puch X 50-4-es motor szétszedve a váz nagyjából egybe volt na de a blokk az teljesen szét volt szedve. Kicseréltem mindent csapágyra és kapott új szimeringeket is. De az az egy gond van most vele hogy hidegen nagyon nehéz vagy be se lehet indítani csak ha teszek egy kis benzint a hengerbe. Egy bing 15-ös karbi van rajta. Ha már egyszer beindul akkor utána szépen megy, erő is van benne. Esetleg a szívatóval lehet gond vagy a tű nem ad elég benzint neki? Minden infó érdekel róla.
Előre is köszönöm.
és a magyar nepper meg azt hiszi hogy ebből meggazdagszik. nagyon téved.... csak kisebb haszont keres meg vele. De nekem meg van itthon legalább 6-7 ktm cometem- abból a fele meg össze kell rakni.
és még 6-7 db puch blokkom ami mindegyik 4 sebességes. :P
persze nem eladók. Csak a komoly vevőt megfontolom.
Akkor tényleg megéri!
Itt egy kép, ilyen karbi van rajta.
Kaptam egy Puch X 50-4-es motor szétszedve a váz nagyjából egybe volt na de a blokk az teljesen szét volt szedve. Kicseréltem mindent csapágyra és kapott új szimeringeket is. De az az egy gond van most vele hogy hidegen nagyon nehéz vagy be se lehet indítani csak ha teszek egy kis benzint a hengerbe. Egy bing 15-ös karbi van rajta. Ha már egyszer beindul akkor utána szépen megy, erő is van benne. Esetleg a szívatóval lehet gond vagy a tű nem ad elég benzint neki? Minden infó érdekel róla.
Előre is köszönöm.