Ezért majd feltalálom a S.A.B-t (SZUPER AROL BEFECSKENDEZÉS EJCSD SZAB) (levan védve)
És kiküszöböli a hiáynos kenést mert közvetlen kinyeri a vízbül a zoxigét és vegyíti nagynyomású arol2T vel ami eljut gyűrűk közé is ahol bezaccosodik ér egy külön nicasil réteget képez (idő kell hozzá még bezaccosodik) és miután ez a arosil (ezisleavnvédve) megdermed (90Fok) külön kompressziósréteget képez ev védi a motort és keni a cuccot.
Nem igényel különösebb karbantartást mert az arosil beépül mindenhová és a benzin nem oldja!Tyű!
Ajánlatosolyan benzinnel tankolni ami a kipufogóból kiüntünk főleg ha arosilal megy a gép!
Óvakodni kell mert a porlasztócsúcsok belesülhenek és az arol ellepi őket ezért alkalmazzunk babetta dekompresszort vagy arol 2T olajat!
JA küönben az az ikerhenger valamilyan szinten csak kap kenést allúról a forgattyúsházból mert ha nemkapna a bronzpesely vagy tűgörgő IS megragana.
Tökmindeggy egy fordulat két munkaütem!
Gondold el azt a simsont úgy hogy 2 darab s51!
Naszóval a kettőre feltenni a vizes 130 as bigbore kittet aztán azmár 260 ccm!
meg Kb 50 lóerő!
Mit művelne az a szímmszón ha már tekezted!
A pukk mindíg is egy feltűnően innovatív,válalkozó kedvű gyár volt.
Az ikerhengeres elképzelés, ha jól emlékszem nem az övék, de a sorozatgyártás mindenképpen hozzájuk köthető, a valós cuccokat mindenki róluk másolta, vagy licencelte.
Azmár más kérdés, hogy az ikerdugyttyús(hengeres) megoldás egy szakmai, fejlesztési zsákutca.
A kipufogóhenger gyakorlatilag kenetlenül jár, igen hajlamos a megragadásra, ráadásul, sokkal bonyolultabb, mint amennyi előnye van.
Az aszimmetrikus vezérlés sokkal egyszerűbben is megoldható.
A csepeli gyárban készült vízhűtéses prototipus versenyblokk, de az is minduntalan megragadt.
Tudom, hogy volt.
S100-as volt, az S50-esből, nem pedig S51-esből.
Sok debil miket irogat már ott...
Ezért majd feltalálom a S.A.B-t (SZUPER AROL BEFECSKENDEZÉS EJCSD SZAB) (levan védve)
És kiküszöböli a hiáynos kenést mert közvetlen kinyeri a vízbül a zoxigét és vegyíti nagynyomású arol2T vel ami eljut gyűrűk közé is ahol bezaccosodik ér egy külön nicasil réteget képez (idő kell hozzá még bezaccosodik) és miután ez a arosil (ezisleavnvédve) megdermed (90Fok) külön kompressziósréteget képez ev védi a motort és keni a cuccot.
Nem igényel különösebb karbantartást mert az arosil beépül mindenhová és a benzin nem oldja!Tyű!
Ajánlatosolyan benzinnel tankolni ami a kipufogóból kiüntünk főleg ha arosilal megy a gép!
Óvakodni kell mert a porlasztócsúcsok belesülhenek és az arol ellepi őket ezért alkalmazzunk babetta dekompresszort vagy arol 2T olajat!
Micsurin?
Persze, valamenyni kenése van, csak elégtelen.
Nem véletlenül álltak le vele mindenhol, több hátránya van mint előnye, szakmai tévút.
Tökmindeggy egy fordulat két munkaütem!
Gondold el azt a simsont úgy hogy 2 darab s51!
Naszóval a kettőre feltenni a vizes 130 as bigbore kittet aztán azmár 260 ccm!
meg Kb 50 lóerő!
Mit művelne az a szímmszón ha már tekezted!
Az ikerhengeres elképzelés, ha jól emlékszem nem az övék, de a sorozatgyártás mindenképpen hozzájuk köthető, a valós cuccokat mindenki róluk másolta, vagy licencelte.
Azmár más kérdés, hogy az ikerdugyttyús(hengeres) megoldás egy szakmai, fejlesztési zsákutca.
A kipufogóhenger gyakorlatilag kenetlenül jár, igen hajlamos a megragadásra, ráadásul, sokkal bonyolultabb, mint amennyi előnye van.
Az aszimmetrikus vezérlés sokkal egyszerűbben is megoldható.
A csepeli gyárban készült vízhűtéses prototipus versenyblokk, de az is minduntalan megragadt.
Eminem kolléga vedd már meg azt a puch ot Slampixxx májertól!
Na most melyik:
Az iker dugóról jut eszembe a csepel honnan is vette az iker dugós megoldást persze hogy az univerzum legjobb motorjától a PUCH-tól
Bizonyiték
Mindjárt sírok, hogy miket írkálnak a pancserok az üzenetknél...