Amikor orbitál vita folyt a fórum nevének létjogosultságáról!Slampi indítványozta a nagytanács előtt hogy legyen valami más a nevünk mert így nemigazán elégítette ki úri gusztusát!
Már jutottam a másoknak faragott 4F 50 es hengerekkel. Felmart karbival nem hozzá való rezóval karistolta a 93 at gps szerint. Alul nem húzott de utána megindult nagyon.:D
Fura hogy megláttál egy simsont ami valahogy megy egy 2-perces videóban és ez alapján ítélni tudsz hogy jó tunying alap :) Simson tunyingra fel :) hajrá kíváncsi leszek mire jutsz :)
Azt a rengeteg lóvét amit beleölnél (amit úgyse fogsz megtenni) egy normális simsonba ami megy megáll működik és nem szarabb egy gyáirnál (!) abból olyan kittet kapsz a zündappondra hogy lehugyozod az ülést ha ráülsz báttya és különösebb átalakítás nélkül még megis fogsz tudni vele állni gondold csak el milyen érdekes lenne full gyári kinézetű zündapp és megeszi az összes 50-esből faragott simsont...
Farag hengereket rendelésre is? Mert már mint mondtam szeretnék építeni egy Simsont. Amolyan disznót gyári B-s kipu jó henger meg a nagymikunikarbi (álá P20) Szóval full gyári kinézete lenne és menne nagyon.
Persze, régen a versenymotorok is megszakítósak voltak, és bármiyl jó is a simson sajét megszakítója, mert tényleg eléggé minőségi darab, de sem a rugóerő, sem a ygújtás többi alkatrésze nem arra van méretezve hogy tizenezret forogjon.
egyébként volt olyan ktm puch 80-as motorom ami tényleg megszakítós volt, és az kiforgott 13-14 ezret durván. :D csak mindig attól paráztam hogy mikor száll el a gyújtás...
Forgács kollégának elég perverz elékpzelései vannak amik részint találkoznak az enyémekkel is:)
Rendszerint kevés felömlőt hazsnál, mert a kis gokartoknál is azt látta.
(én meg azért mert lusta vagyok nagyon:)
Általában kis ccm -es gépeket épít, rendszerint 50-55 ccm eset.
55öset azárt mert a tiszta 50-es hez ritka a normális dugó.
Ráadásul megszakítós gyújtással küldi, az viszon már tényelg az őrültség kategória:)
Ahogy ezezn a vidin is, azok amotorok amik 12-13 ig elforognak, 8 altt halottak.
Ha nem lennél ilyen gané akkor most adnék neked egy címet telefonszámot egy KS ről nem messze tőled megvételre olcsón amiért mivel elfogyott a pénzem nem tudok menni. De a régebbi okok miatt csak nem adom meg legyen meg a mai gonosztettem is.
Rendszerint kevés felömlőt hazsnál, mert a kis gokartoknál is azt látta.
(én meg azért mert lusta vagyok nagyon:)
Általában kis ccm -es gépeket épít, rendszerint 50-55 ccm eset.
55öset azárt mert a tiszta 50-es hez ritka a normális dugó.
Ráadásul megszakítós gyújtással küldi, az viszon már tényelg az őrültség kategória:)
Ahogy ezezn a vidin is, azok amotorok amik 12-13 ig elforognak, 8 altt halottak.
Forgács kolléga szeret sokat forgatni.
Vlami élesebb motornak tűnik, és szeirntem nagy is.