Pedig nem. Nyomorult vagy barátom, nyomorult. Rögeszméddé vált a Zündapp buzulás hogy maradjon minden magyarországon mégis a szerintem egyik legszebb KS-t külföldre adtad el. Igen a feketéről beszélek. Akkor amikor neked van rajta hasznod nem sír a szád.
persze nem egyszerre gondoltam a kiadást. bár ott van még a arany cometem ami az is be kellene fejeznem a felújítását. csak félbehagytam a krómozás miatt mert kurvasokba van a krómozás (kb 110 ezer ft...) és az először a tankot mindenképp krómoznom kell hogy tudjak festeni vinni és aztán a többit apránként krómoztatom le...
Nem lesz olcsó mulatság az tuti de nem is kell egyszerre kiköhögni az árát kitartás az kell a dologhoz de ha végigviszed a tervedet nem keveset lehet belőle távlatilag is profitálni.
köszönöm a részletes tanácsot! épp ezen is gondolkoztam hogy először kellene felmérnem hogy mi hogy an és mennyibekerül... és aztán végig gondolkozom hogy megéri e belemenni a dologba...
Brumó először is javaslom neked a Nemzeti Közlekedési Hatóság felkeresését ott pontos és világos információkat lehet beszerezni az épített ezközök mibenlétéről és továbbá keresd meg valamelyik hazai motor építő műhelyt pl Kick Starter Choppers hogy hogyan is lehet egy épített motort legalizálni . Azt elmondom hogy nem lesz egyszerű de nem lehetetlen a dolog sok sikert és kitartást hozzá!
nem nem
nem a pitblokk lesz benne hanem egy rendes négyütemá 4 szelepes dohc vezérlésű blokk lenne. szó
és a danuviába építeném bele. az meg állóhengeres
és pont jó.
és bár réggebben ezt volt az álmom.
de lehet hogy igényességgel megfogom valósítani.
és lepapíroztatom mindenáron.
https://fbcdn-sphotos-a.akamai...
Súlyos!
nem a pitblokk lesz benne hanem egy rendes négyütemá 4 szelepes dohc vezérlésű blokk lenne. szó
és a danuviába építeném bele. az meg állóhengeres
és pont jó.
és bár réggebben ezt volt az álmom.
de lehet hogy igényességgel megfogom valósítani.
és lepapíroztatom mindenáron.