nna megálmodtam egy nagyon jó ötletet!
a lényeg hogy kéne egy viszonylag jó állapotú danuvia papírokkal. és meg állóhengeres négy ütemű blokk és építeni belőle egy szép café racert. úgy hogy első maszívabb futómű lenne meg tárcsafékes és M kormánnyal, és a hátsó szélesített felnivel és átalakított púpos üléssel nagyon durván nézne ki és mégis magyar motor lenne!
Vélemény? :)
Azt ugye nem én vettem meg, hanem az ombre, akivel voltam.
Közben nálam lett letéve a cucc, majd elkerült innen a gazdájához, majd megint vissza, szóval nemtom, meg kell kérdeznem.
Amúgy az iylen agyonkrómozott nem roszdáló féktárcsa az nem a leg nyerőbb, mert nem fog rajta semmiylen betét sem rendesen
Egészen jó.
Bár, az 5-6 -os felölőnek sokkal meredekebben kellene állnia, mert így kifujja zaccot egyenesen a kipufogóba, úgy kb 55-60 fokon.
(ez 30-35 kábé)
(továbbá remélem ez membrános:)
saját gépemnél adódott némi probléma, a változatosság kedvéért nem szikrázik normálisan.
csak nagyobb fordulaton a d szikrát(kitekert gyertya),
pedig mikor öszeraktuk a szakival elég volt kézzel megforgatni a lendkereket 1 ütős szikrához.
Létezik hogy megmozdult az alaplap?
Vagy csak a gyertyam béna?
Helló mesterek!
meg tudnátok mondani mennyi kell legyen a hézag a gyertye két kivezetése közt?
szomszédom drótkefével takarítota a gyertyát és elgörbült...
találó cím :)
a lényeg hogy kéne egy viszonylag jó állapotú danuvia papírokkal. és meg állóhengeres négy ütemű blokk és építeni belőle egy szép café racert. úgy hogy első maszívabb futómű lenne meg tárcsafékes és M kormánnyal, és a hátsó szélesített felnivel és átalakított púpos üléssel nagyon durván nézne ki és mégis magyar motor lenne!
Vélemény? :)
Közben nálam lett letéve a cucc, majd elkerült innen a gazdájához, majd megint vissza, szóval nemtom, meg kell kérdeznem.
Amúgy az iylen agyonkrómozott nem roszdáló féktárcsa az nem a leg nyerőbb, mert nem fog rajta semmiylen betét sem rendesen
Bár, az 5-6 -os felölőnek sokkal meredekebben kellene állnia, mert így kifujja zaccot egyenesen a kipufogóba, úgy kb 55-60 fokon.
(ez 30-35 kábé)
(továbbá remélem ez membrános:)
a csatornák éleit célszerű legömbölyíteni.
https://fbcdn-sphotos-a.akamai...
csak nagyobb fordulaton a d szikrát(kitekert gyertya),
pedig mikor öszeraktuk a szakival elég volt kézzel megforgatni a lendkereket 1 ütős szikrához.
Létezik hogy megmozdult az alaplap?
Vagy csak a gyertyam béna?
Borzalom már több mint 2 hete nem ültem motoron!
https://fbcdn-sphotos-a.akamai...
meg tudnátok mondani mennyi kell legyen a hézag a gyertye két kivezetése közt?
szomszédom drótkefével takarítota a gyertyát és elgörbült...
Szereti maga körül a kuplerájt!