Ewz szerintzem nem tudás, hanem akarás kérdése, hogy miylen célcsoortnak készül egy motor.
A simsonnak is volt 50-es 5 loerős 4sebis vátozata a 70-es évek elején.
(Sperber)
Sima egyszerű 2 felömlős, karbi uygan az, kipu ugyan az.
Szóval nem a tudás hiányzott, egyszerűen a célcsoport igénye nem az volt, hogy 90-et menjen egy 50ccm-es motor, ahnem az, hogy igénytelen legyen és keveset fogyasszon.
Mz uygan ez.
Nyilvn, amikor a világbajnokságon a legerősebb volt a motorjuk, szériában is oylat gyárthattak volna amiylet akarnak.
HA az MZ komolyan veszi a vb-t egy de inkább két vb címük lenne, Degner vagy Szabó II nyerte volna.
Az MZ-is 10-lóerő nincs teljesítménye és nemis fogyaszt.Nem feltűnő, hogy az NDK-ban (kágéesté) a versenypiac hiányában tudtak ésszerű közlekedési ezközöket gyártani?
Asszem 73-ban 34-lóerőt tudott a pályagépük (125).
Ezt a motort nem hirdették használtauton? Nagyon ismerős...