Szóval a diagnózis:
Zündapp "fospisztoly" GTS50
Indítás után felpörög "felmegy" az alapjárat 4000 re és nem esik vissza semmi pénzért. Szimmeringeket kicseréltem ma mindkettőt, tömítések épek! Karbit kitisztogattam beállítottam de semmi. Teljesen ki van tekerve az üresjárati csavar de mégis pörög! Szar.
Megutáltam egy életre az összes Zündappot!
Ami nem jó az nem jó nem kell rajta mit firtatni. Pocsék váltó, nehéz szerelhetőség. Gyenge anyagminőség. Fölöslegesen túlbonyolított. Ezt a 2.5 lóerőt akármelyik Riga kipréseli magából ha kell meg az 50 es végsebességet Sőt többet is. És az mégis sokkal egyszerűbb!
Zündapp "fospisztoly" GTS50
Indítás után felpörög "felmegy" az alapjárat 4000 re és nem esik vissza semmi pénzért. Szimmeringeket kicseréltem ma mindkettőt, tömítések épek! Karbit kitisztogattam beállítottam de semmi. Teljesen ki van tekerve az üresjárati csavar de mégis pörög! Szar.
Ami nem jó az nem jó nem kell rajta mit firtatni. Pocsék váltó, nehéz szerelhetőség. Gyenge anyagminőség. Fölöslegesen túlbonyolított. Ezt a 2.5 lóerőt akármelyik Riga kipréseli magából ha kell meg az 50 es végsebességet Sőt többet is. És az mégis sokkal egyszerűbb!
Legeloszor 99 ben talalkoztunk a Hringen ,amikor palyaversenyen indultam autoval,kesobb meg rallye ban,de nem tudtam,h nagy simsonos,pannonias volt.
Ami a képeim között van, az volt az övé.
(meg eleve Dimma van a képen:)