Abból is csak a vonóékes vagy a tolókerekes a rossz. (Nemtudom pontosan már melyik) De a váltókat a blokköntvényen lehet látni milyen ami hűtött meg nem hűtött.
na ja bár egy álom lenne p20-asból építeni egy szörnyeteget. hengerenkénti 5 felömlősíten i és membránosítani. és rotorgyújtással megbolondítani. És tervezett rezóval :D
Tudom vki épített már ilyet De a membránosítottat még nem találkoztam azzal :)
Ez a buzi vonóékes megoldás miatt van, amie gyébbként nem is járműbe, hanemszerzsámgépbe való megoldás.
egyszerű, oylcsó gyártani, de szar.
Nyáron kalocsán mentem egy nyapot visszaszoktató edzésnek vagy minek Dimma (SUZU777) kis racemotorjával, azzal tánylegesen vigyázni kellett, mertha csak rátettem a csizmát a váltókarra féktávon,már vissza is pöccent egyet, méág kuplung nélkül is.
Élveztem is marhára:)
Ezt próbálom elmondani slampinak...
Ez mind csak minőségbeni kérdés. Valld be ha jó minőségű lenne a Dapp váltója akkor nem kéne elemelni a lábad annyira. Nem jó az nem jó.:D
Anyámat meg tudtam tanítani menni vele, első nap el is mentünk a Hungaroringre, visszafelé még az autósorok közé is bevittem. Lehet össze kéne hoznod egy találkozót anyummal, megtaníthatna téged motorozni.
Épp azért kell megtanulni használni mert pocsék.
A Cobrára akárki ráül és végiggangol minden gond nélkül a legkisebb lábmozdulatra vált a motor finom kattanással jelezve.
Nem pocsék. Meg kell tanulni használni.
Én ezen tanultam meg motorozni, nekem nincs vele problémám.
Jankó panaszkodott, hogy szar a felújított C 50 Supere, mert nincs 2-es. Ráültem, 1-2-3, megvan minden. Elmagyaráztam neki, aztán tessék, azóta már a sokadig Zündapp-ot újítja fel.
Igaz. Teljesen értelmetlen benne a 80 as óra meg a fejidom.
Viszont ami még mindig tartja magát a megállapításomhoz. Zündappoknak pocsék a váltójuk! Túl hosszú a váltóút nem valami selymes a kapcsolás stb. Mint pl a Puchoknál vagy Sachsoknál.
mondjuk meg a kulissza lehet szar,de nem az
A huszas váltója nagyon kóser!
amiről akolléga beszélt az az egyhengeresek váltója.
Tudom vki épített már ilyet De a membránosítottat még nem találkoztam azzal :)
egyszerű, oylcsó gyártani, de szar.
Nyáron kalocsán mentem egy nyapot visszaszoktató edzésnek vagy minek Dimma (SUZU777) kis racemotorjával, azzal tánylegesen vigyázni kellett, mertha csak rátettem a csizmát a váltókarra féktávon,már vissza is pöccent egyet, méág kuplung nélkül is.
Élveztem is marhára:)
Jü rövid úton konynen jár.
Yamaha yz blokk. de vagy 20 éves...
Ez mind csak minőségbeni kérdés. Valld be ha jó minőségű lenne a Dapp váltója akkor nem kéne elemelni a lábad annyira. Nem jó az nem jó.:D
Vagy acélbetétes, az jó magas.
a 80-as váltója nagyon jó. Az 50-esnél a lábam el kell emeljem a lábtartóról hogy váltson..
A Cobrára akárki ráül és végiggangol minden gond nélkül a legkisebb lábmozdulatra vált a motor finom kattanással jelezve.
Én ezen tanultam meg motorozni, nekem nincs vele problémám.
Jankó panaszkodott, hogy szar a felújított C 50 Supere, mert nincs 2-es. Ráültem, 1-2-3, megvan minden. Elmagyaráztam neki, aztán tessék, azóta már a sokadig Zündapp-ot újítja fel.
Viszont ami még mindig tartja magát a megállapításomhoz. Zündappoknak pocsék a váltójuk! Túl hosszú a váltóút nem valami selymes a kapcsolás stb. Mint pl a Puchoknál vagy Sachsoknál.