Én most újitotam fel a Puchot júliusba új főtengely csapágy dúgó simeringek ( mindenhol ) kuplung csapágy.
Így menyit fog bírni szerintetek.
Amikor vetem szar volt a km bovden.
Ki tudja mióta
Így 26e van benne de szerintem ezt lehetne szorozgatni.
Mondjuk akitől vetem csak 2 évet járt vele aztán kilencet állt egyhelybe
Hát skacok, elöbb majdnem meghalltam. Ez a Puch se sokáig lesz az enyém.
Még jó, hogy csak a Duna-parton motorozgattam.
Utolsó menet volt, már mentünk volna haza. Fékezek jó nagyot, kúrv@ nagy reccsenés, és no fék.
De mostmár megint van. Megállás után visszajött.
Igen mert a turbós blokkban nem tud kiszáraddni és rásülni a főtengelyre.
Ugyanis külsőolajzású a csapágy tehát minden honnan kap levet!
NEm biztos!
Mindjárt teszek fel képet a maszek 4F hengeremről!
Gyári szimeringből láttam már teljesen szar szétmálottat is, meg matuzsálem koru tökéleteset is turbós blokkban.
Jó szocialista gyártás, ahogy sikerült:)
Mondom, nem egy ilyet ismerek.
Van egy simson gyűjtő forma, van neki vagy sok motorja, többen is iylen törvénytelen mennyíségű kilométer van.
Az egész csak használat, és szervizelés kérdése.
Ha nálam ütlegelve elmegy huszat, akkor teljesen reális a 40e km.
Figyelj, mindenhez nem érthetsz...
Mikor én elsőnek megpróbálkoztam vele, lósz@rt sem tudtam mit-hogy-hol, németül alig tudok 1-2 szót. De észrevettem, hogy a Mobile-n van angol nyelv is.
Aztán mégis sikerült, mégis eladtam már 4 motort külföldre.
Ha nem próbáld meg, soha nem is fogsz rájönni dolgokra.
Nem udom hogy lehetséges az hogy 40 ezernél még egxbenvan!
SZerintem itt már nem is akilóméterek számítanak hanem a motor kora!
No meg a hogy hol tárolták.
Azért arra a40 ezresnek a simeringjére kíváncsi lennék!
18 ezernél bontottam meg a blokkot, ebből már 8at én raktam bele egy 9 ezret forgó membrános hengerrel, de tök nyugodtan visszacsukhattam volna, kurvára nem volt semmi baja.
Legközelebb 36 ezernél találkoztam a főtengellyel, akkor is csak azért, mert 20-25 ezer a hivatalos szervíz intervallum, az enyém meg nemannyira széria, akkor is eléggé feleslegesen bontottam meg, ment volna még akármennyit.
Most, mint mondom, 54 nél jár a gyári főtengővel, hamarosan ismét eléri a szervíz intervallumot, vélhetően akkor is felesleges lesz felújítani, de ez belefér, így megbízhatóan megy.
Kímélő üzemmódban használt motorról többről tudok ami 40 ezer felett jár blokkbontás nélkül és hibátlan.
A kérdésedre válaszolva, a főtengely és hajtókar a gyári, az alsó csap és görgő cserélődőtt már kétszer, mint írtam kb teljesen feleslegesen.
Igazi chopperes bukóm nincs, csak Kiskőrösi, de azt meg nem akartam felvenni.
Mijen más hangja van így
Így menyit fog bírni szerintetek.
Amikor vetem szar volt a km bovden.
Ki tudja mióta
Így 26e van benne de szerintem ezt lehetne szorozgatni.
Mondjuk akitől vetem csak 2 évet járt vele aztán kilencet állt egyhelybe
Még jó, hogy csak a Duna-parton motorozgattam.
Utolsó menet volt, már mentünk volna haza. Fékezek jó nagyot, kúrv@ nagy reccsenés, és no fék.
De mostmár megint van. Megállás után visszajött.
Rég gájöttek, hogy az úgy nemannyira jó ötlet.
Ugyanis külsőolajzású a csapágy tehát minden honnan kap levet!
NEm biztos!
Mindjárt teszek fel képet a maszek 4F hengeremről!
Jó szocialista gyártás, ahogy sikerült:)
Van egy simson gyűjtő forma, van neki vagy sok motorja, többen is iylen törvénytelen mennyíségű kilométer van.
Az egész csak használat, és szervizelés kérdése.
Ha nálam ütlegelve elmegy huszat, akkor teljesen reális a 40e km.
MAjd talán szólok ha megakadok egyszer!
Mikor én elsőnek megpróbálkoztam vele, lósz@rt sem tudtam mit-hogy-hol, németül alig tudok 1-2 szót. De észrevettem, hogy a Mobile-n van angol nyelv is.
Aztán mégis sikerült, mégis eladtam már 4 motort külföldre.
Ha nem próbáld meg, soha nem is fogsz rájönni dolgokra.
Ha segítség kell, szólj! Megoldjuk.
SZerintem itt már nem is akilóméterek számítanak hanem a motor kora!
No meg a hogy hol tárolták.
Azért arra a40 ezresnek a simeringjére kíváncsi lennék!
De sajnos nem értek és ezért szarért hgyért viszik majd el!
De abban az esetben nem,hogyha kisegít valaki tanáccsal!
NEm sürgős!
Legközelebb 36 ezernél találkoztam a főtengellyel, akkor is csak azért, mert 20-25 ezer a hivatalos szervíz intervallum, az enyém meg nemannyira széria, akkor is eléggé feleslegesen bontottam meg, ment volna még akármennyit.
Most, mint mondom, 54 nél jár a gyári főtengővel, hamarosan ismét eléri a szervíz intervallumot, vélhetően akkor is felesleges lesz felújítani, de ez belefér, így megbízhatóan megy.
Kímélő üzemmódban használt motorról többről tudok ami 40 ezer felett jár blokkbontás nélkül és hibátlan.
A kérdésedre válaszolva, a főtengely és hajtókar a gyári, az alsó csap és görgő cserélődőtt már kétszer, mint írtam kb teljesen feleslegesen.