Üdv
Fordulatszámra a gyári csúcsot 6100-at adtam meg.Semmi tuning nincs a hengerben sem a hegenrfejen egyedül egy 24-es karburátort tettem rá amit a napokban visszacserélek a 22-esre.
Próbaút megvolt észrevétel:Hangja szép, fordulatot üresben úgy veszi mint a gyári dobbal (nem meglepő elvégre egy széria hengerhez való rezonátor).
Menet közbeni tapasztalat a rezonátorral: veszítettem némi nyomatékot az alsó tarományban de ez kb nem észrevehető kicsit jobban kikell huzatni elváltás előtt.A van egy pont (kb az eddigi végfordulat előtt olyan 1500-al amikor veszettül megindul és jól kiforog szépen húz és jól gyorsul.
Abszolút pozitívum 3,ban eddig jól kikellet huzatni hoyg 4.est tegyek ( ha gyorsítani szerettem volna) ami ment is csak elég hosszú útszakasz kellet, namost az előbb említett tartományban amikor megindul tök jókor jön meg bele az a plusz pár paci és kellemesen rádolgozik a 3, végére!
Amitől féltem: hangtompító nékül volt egy lyuk a dologban egy bizonyos fordszámnál megtorpant de azt átlépve megindult erősen.A hangtompító felszerelését követően ez eltűnt szerencsére.
Jelenleg úgytűnik, hogy a rezonátor működikamit másként csinálnék az talán annyi hogy egy picit kisebb fordulatszámra hangolnám olyan 5900-körülre és akkor nagypapósan ahogy én szeretek lehet járni.
összességében tetszik de komolyabb vélemény majd miután letisztult a dolog.
Főtengely mizériát letudjuk bonyolítani?
pl komplett kezelőszerv?
Fordulatszámra a gyári csúcsot 6100-at adtam meg.Semmi tuning nincs a hengerben sem a hegenrfejen egyedül egy 24-es karburátort tettem rá amit a napokban visszacserélek a 22-esre.
Próbaút megvolt észrevétel:Hangja szép, fordulatot üresben úgy veszi mint a gyári dobbal (nem meglepő elvégre egy széria hengerhez való rezonátor).
Menet közbeni tapasztalat a rezonátorral: veszítettem némi nyomatékot az alsó tarományban de ez kb nem észrevehető kicsit jobban kikell huzatni elváltás előtt.A van egy pont (kb az eddigi végfordulat előtt olyan 1500-al amikor veszettül megindul és jól kiforog szépen húz és jól gyorsul.
Abszolút pozitívum 3,ban eddig jól kikellet huzatni hoyg 4.est tegyek ( ha gyorsítani szerettem volna) ami ment is csak elég hosszú útszakasz kellet, namost az előbb említett tartományban amikor megindul tök jókor jön meg bele az a plusz pár paci és kellemesen rádolgozik a 3, végére!
Amitől féltem: hangtompító nékül volt egy lyuk a dologban egy bizonyos fordszámnál megtorpant de azt átlépve megindult erősen.A hangtompító felszerelését követően ez eltűnt szerencsére.
Jelenleg úgytűnik, hogy a rezonátor működikamit másként csinálnék az talán annyi hogy egy picit kisebb fordulatszámra hangolnám olyan 5900-körülre és akkor nagypapósan ahogy én szeretek lehet járni.
összességében tetszik de komolyabb vélemény majd miután letisztult a dolog.