Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ócska!
Nagyon sokan azt hiszik ha ők Oldtimerrel foglalkoznak akkor ők restaurálnak, és restaurátoroknak mondhatják magukat. Nem minősül restaurálásnak egy Oldtimer motor javítgatása, toldozása vagy foltozása.
nemneked szántam :D
a túlrestaurálásnál pl hogy agyonpolírozzák a cuccokat...
meg agyonkrómozzák a csavarokat pedig nem is a gyárija a krómcsavarok. stb... meg ilyenek
Egy restaurálás ott kezdődik, hogy annyi darabra kell szedni az aktuális járművet ahány darabból az áll. Szó szerint az utolsó csavarig minden egyes porcikáját teljesen fel kell újítani. Méghozzá nem is akárhogyan, hanem mindig a gyári állapotot kell visszaállítani. Nem szabad túlrestaurálni sem az adott járművet, hiszen az is hibának minősül például a veterán minősítő vizsgán is.

akik olyan hatalmas restaurátoroknak tartják magukat íme egy nagy igazság.
üdv!attól függ mit szeretnél csinálni.hétközben?nincs hétvége.egyfolytában dolgozni kell.volt olyan,hogy 3 hónap után volt pihenőm/szabadság/csak szabadságon pihenhetsz.nem egyszerű.
üdv!most kerültem gépközelbe.ja.arra jöhet.
Puch Cobra első teleszkóp pár eladó!
Puch Cobra erste teleskop paar Verkäufer!
http://www.kepesmotor.hu/teles...
mai hir:
Ez a motor 3-4 hete (amikor 20°C körül volt a hőmérséklet) még tünetmentes volt, illetve kb. most is az (mert a B6HS gyertyával megy rendesen), leszámítva a gyertyaképet. Ezzel a kipufogóval gyárilag szerelték a gépet, ennyi idő alatt pedig nem lesz hirtelen koszos a henger, hiszen ugyanazt a benzint, olajat stb kapja, amióta nálam van.

Én inkább arra tippelek, hogy az előző tulaj tavaszra viszonylag alacsonyra állította a benzinszintet az úszó tűszelepet mozgató pöckének hajlításával, és ez nyáron még működött, de most a hidegben már túl kevés. Ezt sikerült majdnem egyensúlyozni a súbertű emelésével, de valószínűleg még egy picivel több benyát kellene adni a gépnek, amit már csak a benzinszint változtatásával tudok elérni, a súbertűvel nem.
Mégvalami kisérlet képpen próbálj ki 33-as keveréket illetve ha szutykos (föld olajsár) a hengered tisztícsd meg.A kipuff lényeges lenne egy gyári.
A kipuffodból próbáj megszerezni egy gyárit azzal a kipuffal elképzelhető, hogy túlöblít a hengered, illetve elképzelhető még egy a kelleténél picivel nagyobb előgyújtás.
Akkor asszem nekem is úgykell csinálnom :).
Mosogató szivacsról a dörzsi rész lehántva és az!A szürő rész egy Bing Karbi fém szűröje! A lev szab bélelve van olajos afrikkal !
brembora a komplett fékkarostartályra..
Beraktam egy Brisk N15-ös gyertyát (sima N15, nem Y-os vagy C-s), ami elvileg a Bosch W5A és az NGK B7HS helyettesítője. Ezzel is ment a gép, de azért gyengébben, mint a B6HS-sel, a gyertya pedig szürkés-éppenhogynagyonvilágosbarnára égett ki a tegnap említett "tesztútvonalon".
Van a karbin levegőelzáró meg "úszólenyomó" is, szóval a hidegindítás nem gond.

A te légszűrőházadon az az extra szűrőholmi milyen motorról van? A Pannónián láttam hasonlót. Mi van a kerek házon belül? Szivacs, papír vagy drótszövet?
Meg van!
Légszűrő van, rendes papírszűrő. Olajból MOL Dynamic Sprint 2T-t használok (ezt kapni a közeli kúton). A súbertűt feljebb már nem tudom emelni, valószínűleg az előző tulaj babrálta a benzinszintet, így több kakaót csak úgy tudok adni a gépnek, ha picit magasabbra állítom benyaszintet.
Gombi,te eladtad a Kreidleredet?
A gyárira gondolsz, vagy a Brembo-ra?
Inkább privátban üzenj, locsi.istvan@gmail.com
tegyél rá ilyen légszűrőt! Van e a karbin hideginditó!
én azt is hajtom lemezböl
Az jól hangzik.Olaj márkája?Szóval jobban dúsítani a keveréken nem tudsz?Légszűrőbetét van a dobozban?
A naggya munka kúpokkal megvan a finomítás már órák kérdése :)
Esetleg valakinek egy fölös 20-milis belső falu cső? 241 mili hosszú?
Kipucsonkból még a terv szerint 100-milit lekell csapni majd következik a hangtompító.