Nézegettem ezt és másik gyertyakép-táblázatot is, de nehezen tudom belőni, hogy az enyém hová tartozik, melyikhez hasonlít a leginkább. Nincs túl nagy rutinom ebben, dízel autóim voltak eddig, a mostani benzines meg frankó japán, nem kell ilyesmivel foglalkozni. Szóval az általad belinkelt táblázatból a 19-tól a 23-ig bármelyikre azt mondanám, hogy hasonlít az általam lefotózott gyertya, de míg a 19-es egészen jónak számít, addig a 23-as már nem annyira.
Ezért kérdezlek titeket, rutinos 2T gurukat, hogy ez jó vagy sem, és ha nem az, akkor mit és merre állítsak?
Az eredeti blokkal van fent a hírdetés. Az pedig a 4 sebességes 3 lóerős.
Amit kinyírtam, az egy 5 sebességes (lenne, ha meglenne az 5.). Viszont a karburátort, kipufogót, semmiképp sem adom, az a narancsé.
Hengerben nincsenek bemarások, az hónolással valószínüleg javítható. Dugattyút meg hollandiában láttam a múltkor.
Slampinál bevált dolog a motort olaj nélkül járatni.Néha felmerül bennem a gyanú, hogy inkább babetta szintű gépekkel kéne foglalkoznia ja nem bocs inkább riga.Mégsem, inkább bicigli.Talán...
ha csapagyas,akkor bizony szerkezeti baja van
A narancs blokkjának nincs szerkezeti baja, azon kívül, hogy csapágyas.
850 eurót már adott érte volna egy holland. Okos voltam, nem adtam oda.
a henger is ko,mert felul az egyik liknal meg van roppantva es el fogja gorbiteni a fejet,mar latszik is rajta a vekony koromcsik
Ezért kérdezlek titeket, rutinos 2T gurukat, hogy ez jó vagy sem, és ha nem az, akkor mit és merre állítsak?
Amit kinyírtam, az egy 5 sebességes (lenne, ha meglenne az 5.). Viszont a karburátort, kipufogót, semmiképp sem adom, az a narancsé.
Hengerben nincsenek bemarások, az hónolással valószínüleg javítható. Dugattyút meg hollandiában láttam a múltkor.
csajokkal vigyazz,tudod fontos a jo gumi!
Plusz szar karburálás, plusz nem olyan jó gyújtás.
Mz-re elkészült a rezóterv széria hengerhez semmi tuning csak az optikai tunying optimalizálva a lengéshossz mert a gyári nemtűnik kielégítőnek :)