Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugtával a Napot!
Te aztán nehezen hagyod magad, hogy segítsenek rajtad,mégha kérted is :)
Brisk az annyira alacsonyhőértékű, hoyg ennél alacsonyabbat már nem is gyárt a brisk és annyira elhasználódott hogy többezer kilóméterrel ezelőtt kikellet volna cserélni.
Ami benne volt B7ac az való bele és a karburációját kell úgy beállítani hogy ahoz legyen jó a gyertya szín!
Ha nem megy hívj szakértőt mert a motorodnak a következő szintje a megsemmisülés ha ilyen beállítással tovább használod.
A hengertalptömítés a gyáriból megyegyező vastagságó a jó.
A másik 2t olaj és a kipucsere csak egy lehetőség volt asok közül igazából a távgyógyítás nehéz főleg úgy ha kevés adat áll rendelkezésre ( :) )
A kipu az tényleg gyári csak a mociról a távoli képen simson gagyirezónak tűnt a dolog ami nem jó semmire.
Kétes úszószintel karbit állítani meg megintcsak butaság könnyen pórul lehet járni.
Tudom.
Itt a gondolatmenet lényege az volt, hogy a gyertyahézag és a súbertű állítása együtt megoldotta a problémát (vagy máshogy fogalmazva: ezek okozták a jelenséget), és nem kellett hozzá kipufogót cserélni, meg másik 2T olajat venni stb. Az már érdekesebb kérdés, hogy miért pont a Brisk N19C-t szereti a gép?
meg babettám se
Zündapp-od sem volt.
ilyesmi motorm még sosem volt kipróbálnám.
Mallorca:
Gyertyahézag 0,4 vagy 0,5 ez egy mezei hézagmérővel kimérhető.
No, fejlemény a Sachs Saxy vs. gyertyakép ügyben! Mivel a gyári ajánlással (Bosch W7A) egyenértékű NGK B6HS szürkés gyertyaképet produkált és picit gyengébb volt vele a gép, elővettem az eredeti gyertyát (Brisk N19C, ami egyes táblázatok szerint a Bosch W9A-val azonos hőértékű), kisebb gyertyahézagot állítottam be rajta (ami eddig kb. duplája volt az NGK-nak), és így próbáltam ki. Most a motor húz rendesen (mint melegben), a gyertyakép pedig újból "bebarnult" (a képek vakuval készültek, ezért a színhűség nem az igazi). Szóval a jelek szerint a gyertyahézag csökkentése és némi dúsítás megtette a hatását.
Azért NEM MINDEGY!
Ez meg mi a gránát?
Chopperpornó
Szia, már csak a nyergek/fékpofák és a tárcsa van meg.
Nem nem neten találtam valahol egy kreidler rmc henger.
Ez a nagytudásu ugye nem te voltál aki ezt a hengert kireszelte ahol nem kellett volna?
Köszi!
szép képek!
nekem van egy monzablokkos ktm cometem.
Unatkoztam, úgyhogy elmentem fotózni, meg videózni.
Videót zenére, effektre csinálom, így az még jó pár napba bele fog telni:
fotókból párat izelítőnek
Lehet az estit nézted.