Te aztán nehezen hagyod magad, hogy segítsenek rajtad,mégha kérted is :)
Brisk az annyira alacsonyhőértékű, hoyg ennél alacsonyabbat már nem is gyárt a brisk és annyira elhasználódott hogy többezer kilóméterrel ezelőtt kikellet volna cserélni.
Ami benne volt B7ac az való bele és a karburációját kell úgy beállítani hogy ahoz legyen jó a gyertya szín!
Ha nem megy hívj szakértőt mert a motorodnak a következő szintje a megsemmisülés ha ilyen beállítással tovább használod.
A hengertalptömítés a gyáriból megyegyező vastagságó a jó.
A másik 2t olaj és a kipucsere csak egy lehetőség volt asok közül igazából a távgyógyítás nehéz főleg úgy ha kevés adat áll rendelkezésre ( :) )
A kipu az tényleg gyári csak a mociról a távoli képen simson gagyirezónak tűnt a dolog ami nem jó semmire.
Kétes úszószintel karbit állítani meg megintcsak butaság könnyen pórul lehet járni.
Tudom.
Itt a gondolatmenet lényege az volt, hogy a gyertyahézag és a súbertű állítása együtt megoldotta a problémát (vagy máshogy fogalmazva: ezek okozták a jelenséget), és nem kellett hozzá kipufogót cserélni, meg másik 2T olajat venni stb. Az már érdekesebb kérdés, hogy miért pont a Brisk N19C-t szereti a gép?
No, fejlemény a Sachs Saxy vs. gyertyakép ügyben! Mivel a gyári ajánlással (Bosch W7A) egyenértékű NGK B6HS szürkés gyertyaképet produkált és picit gyengébb volt vele a gép, elővettem az eredeti gyertyát (Brisk N19C, ami egyes táblázatok szerint a Bosch W9A-val azonos hőértékű), kisebb gyertyahézagot állítottam be rajta (ami eddig kb. duplája volt az NGK-nak), és így próbáltam ki. Most a motor húz rendesen (mint melegben), a gyertyakép pedig újból "bebarnult" (a képek vakuval készültek, ezért a színhűség nem az igazi). Szóval a jelek szerint a gyertyahézag csökkentése és némi dúsítás megtette a hatását.
Unatkoztam, úgyhogy elmentem fotózni, meg videózni.
Videót zenére, effektre csinálom, így az még jó pár napba bele fog telni:
fotókból párat izelítőnek
Brisk az annyira alacsonyhőértékű, hoyg ennél alacsonyabbat már nem is gyárt a brisk és annyira elhasználódott hogy többezer kilóméterrel ezelőtt kikellet volna cserélni.
Ami benne volt B7ac az való bele és a karburációját kell úgy beállítani hogy ahoz legyen jó a gyertya szín!
Ha nem megy hívj szakértőt mert a motorodnak a következő szintje a megsemmisülés ha ilyen beállítással tovább használod.
A hengertalptömítés a gyáriból megyegyező vastagságó a jó.
A kipu az tényleg gyári csak a mociról a távoli képen simson gagyirezónak tűnt a dolog ami nem jó semmire.
Kétes úszószintel karbit állítani meg megintcsak butaság könnyen pórul lehet járni.
Itt a gondolatmenet lényege az volt, hogy a gyertyahézag és a súbertű állítása együtt megoldotta a problémát (vagy máshogy fogalmazva: ezek okozták a jelenséget), és nem kellett hozzá kipufogót cserélni, meg másik 2T olajat venni stb. Az már érdekesebb kérdés, hogy miért pont a Brisk N19C-t szereti a gép?
Videót zenére, effektre csinálom, így az még jó pár napba bele fog telni:
fotókból párat izelítőnek