Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olaj nélkül ment időnként ez a szerencsétlen motor.
"bírja" mondta a gazdi....
most neztem,vmi berki attila arul egy dappot,csk sajna azon sincs henger
Csak tipp! Meg kéne nézni a hajtókar derékszögét,meg a tűgörgöt is!
felteve ,ha van plusszos dugo....

ezt miert kellett tonkretenni,nem fogom megerteni
Igen.
Üdv! a multkor ebbe volt a törött gyűrűd?
http://frmpic.sportmotor.hu/th...
Hónolassál talán javítható. Nem tűnnek olyan mélynek a karcok.
Persze a narancs dugója kuka.
Az előző tőcsavarok amik benne voltak valami kókány szarok voltak. Aztán csináltattam bele ilyen jókat.
van jelentossege?ez mar kuka

latom mar a blokkbol kiszakadhatott a menet ,elso lepcsos tocsavar van benne
Lehet elfogyott a hidegindító.
Előbb még beidult.
Tartottam fordulaton, aztán egyszercsak minden zokszó nélkül leállt.
ciao ragaszto!

akkor itt a vege,fuss el vele,megerett a cserere
ööööhhmm
Volt/Van nekem a KS 50 Super Sportom.
Másfél évig nem kellett a gyertyához, karburátorhoz nyúlni. + 40°C-ban, és - 15°C-nál is elsőre indult.
Az NGK B6HS-sel készült két kép teljes gázzal, "hegymászás" közben készült. Konkrétan a leggyakoribb napi útvonalamon, ami csak 3 km hosszú (oda-vissza tettem meg, tehát úgy 6 km), de pontosan 100 méter szintemelkedéssel jár. Az állítgatás és gyertyacsere előtt ezen a szakaszon fogyott el mindig a gép ereje (ennek ellenére a harmadik képen látható módon égett ki a gyertya).

Nem lehet, hogy nem a gyertyát kéne cserélni, hanem még picivel több benzint adni neki (benzinszint emelésével)?
Fél és teljesgázon is menj 10-kilómétert mindegyik menet után ellenőrizd a gyertyaképet és állítsd annak megfelelően.Kezdeném egy 7-es NGK-gyertyával és gyanítom hogy ajelenlegi karbibeállításokkal csodálatos szép őzbarna gyertyát kapnál.
Na az első kettő nemjó az utolsó jobb.
Állítottam a karbin: a súbertűn 4 rovátka van, eddig felülről a 3.-ban volt, most áttettem a legalsóba. Így már jobban megy a gép, kb. úgy, ahogy kellene, bár az is igaz, hogy ma viszonylag meleg van, vajon mi lesz 10°C alatt? Valószínűleg a benzinszintet eléggé alacsonyra állíthatták korábban.

A gyertyakép is javult (első két csatolt képen látszik), bár még lehetne "őzebb", nem? Csatolok egy képet a régi gyertyáról is: csak a fotót nézve tűnt fel, mennyire "gömbölyű" a középső elektróda.
Gerjed ő minden nőre...
Téééényleg.:D Erre a képre gerjedt Brüno
Akkor anyukád. Úgysem láttam még szóval nem tudhattam. Az enyém nehezen mivel nekem nem volt még ilyen zündappom
Köszönöm, hogy raktál fel anyukádról képet!
Nekem sajnos nincs nagymamám egy ideje.
Nyeljél már hurkazsírt szeneslapáttal!
Látom nagymuterodat is motoroztatod!