Hónolassál talán javítható. Nem tűnnek olyan mélynek a karcok.
Persze a narancs dugója kuka.
Az előző tőcsavarok amik benne voltak valami kókány szarok voltak. Aztán csináltattam bele ilyen jókat.
Az NGK B6HS-sel készült két kép teljes gázzal, "hegymászás" közben készült. Konkrétan a leggyakoribb napi útvonalamon, ami csak 3 km hosszú (oda-vissza tettem meg, tehát úgy 6 km), de pontosan 100 méter szintemelkedéssel jár. Az állítgatás és gyertyacsere előtt ezen a szakaszon fogyott el mindig a gép ereje (ennek ellenére a harmadik képen látható módon égett ki a gyertya).
Nem lehet, hogy nem a gyertyát kéne cserélni, hanem még picivel több benzint adni neki (benzinszint emelésével)?
Fél és teljesgázon is menj 10-kilómétert mindegyik menet után ellenőrizd a gyertyaképet és állítsd annak megfelelően.Kezdeném egy 7-es NGK-gyertyával és gyanítom hogy ajelenlegi karbibeállításokkal csodálatos szép őzbarna gyertyát kapnál.
Állítottam a karbin: a súbertűn 4 rovátka van, eddig felülről a 3.-ban volt, most áttettem a legalsóba. Így már jobban megy a gép, kb. úgy, ahogy kellene, bár az is igaz, hogy ma viszonylag meleg van, vajon mi lesz 10°C alatt? Valószínűleg a benzinszintet eléggé alacsonyra állíthatták korábban.
A gyertyakép is javult (első két csatolt képen látszik), bár még lehetne "őzebb", nem? Csatolok egy képet a régi gyertyáról is: csak a fotót nézve tűnt fel, mennyire "gömbölyű" a középső elektróda.
"bírja" mondta a gazdi....