Nekem pont most volt ilyen problémám, 2x beszart egymás után a fesszab. és 2x felfujta az aksit...
Ha nem kell minden nap menni vele, akkor benne vagyok,de nem a Busába hanem a 950SM-be.
Ha jó neked mond mikor....:
Ingyenes tesztelésre keresünk 1 darab motor/motorost, aki szívesen tesztelne egy töltés figyelő rendszert a motorján.
A termék figyeli a töltést, és jelzi ha alacsony, vagy túl magas a töltési színt.
A termék a tesztelés után is az övé marad!
Feltételek:
- rendelkezzen motorral
- ebben az időben is rendszeren motorozzon
- megjelenjen budapesti műhelyünkbe a beszerelésre
Ha felviszem a héten a commandert meg a csatikat nem csináljátok meg az alapján?/persze nem ingyen/ én sajnos melóhelyről nem tudok így meglépni és felmenni....
Esetleg 1 megnézés ereéig kezembe foghatnám ha van?
Szereztem a commandert, meg csatikat és össze kellene fésülnöm a színeket (mert a csatik 1 gyári kötegről vannak és más színűek a vezetékek) Köszönöm előre is!
Illetve elképzelhető, hogy a "tiltás kiiktató" a rossz.
Mikor nincs beállítva megfelelő konverzió, akkor eléri azt a "mutatott sebességet", ahol rosszul működik.
Ha beállítasz egy konverziós értéket, akkor csökken a kijelzett sebesség és ezért nem jön elő a hiba.
Hát akkor itt a baj. Rosszul van beszerelve az SH.
Ha helyesen szerelitek be, akkor nem lesz gond.
A helyes sorrend (de ez le is van írva a doksiban):
Sebesség jeladó - SpeedoHealer - Tiltás kiiktató
Jobb lett volna valami "japán"..:)))
Mennyit mész vele?!... mert ugy a cél a motorozás közbeni tesztelés...