Én úgy értelmeztem, hogy csak feltölteni nem tudja. betöltésre nem panaszkodott, szóval gondoltam az megy.
Letesztelhető, mivel betöltöm a rajta lévőt és az vissza is írom. Ha megy, akkor a kábel OK! Bár megjegyezném, hogy én sem találkoztam olyannal, ami menne átalakítóval.
Portok közül nem csak az 1,2,3,4 megy, mivel nekem a 6-osra van konfigurálva.
A program meg letölthető a netről is, nem kell floppy. A mi oldalunkon is fent van, a dynojet oldalán is...
Mi ugyan ilyen hibajelenséggel találkoztunk '99-es Gsxr750 SRAD-on!
A régi fajta,hardver kulcsos soros csatis commander!
Nem jó az átalakító sem virtuális,sem átnevezett com port-tal!Csakis kizárólag fizika valós Soros 1,2,3 vagy 4-es porton fog vele kommunikálni!Ja és nekünk kellett egy olyan gép is,aminek van működő képes 3,5"-es lemez meghajtója,mert azon volt a szoftver!
Szia Ago,
Cimbinek a GSX-R600-asában próbáltunk a PCIIIr-jén map-ot cserélni, de a szoftver minden gombra(upload all, get all) ezt írja ki: File and Power Commander Versions Incompatible
Próbáltuk az asztalon a 9V-os power adapterrel, próbáltuk motorban.
Mindenhol felismeri a COM porton(USB-RS232 átalakítóval) a PC-t.
Soros kábelnek sima 4 eres pc kábelt használunk.
Már az M307-000.map-ot sem tudjuk feltölteni rá, próbáltunk több félét is...
Mi lehet a gond?
Tisztelt Ago. Egy CBR600RR 2005 .
Lenne egy olyan problémán,hogy tegnap a ringen menet közben egyszer csak leált a motor Nem kapott üzemanyagot.Melegen nem akart beindulni -.Lekötöttem a power Commandert,utána megszünt a hiba.Tönkrement az egység? Vagy csak túlmelegedett mert a hátsó idomban van a kipfogo felett.
Ágó!
Szuper lett a vas, nagy köszönet érte!
Érezhetően jobb a kigyorsítása, még városban is és sokkal jobban veszi a gázt egészen alacsony fordulatról is.
Majd alkalomadtán átküldenéd az új teljesítménygörbét?
badzoli@yahoo.com
Ha megnyugtat akkor azt mondom h k5 750-be való ami nekem van. Ha tényleg akarsz venni akkor itt van. Elviszed, ha nem jó, de tuti h jó lenne neked, akkor visszahozod. De mondom ha kell be is szerelem és egyből kiderül h jó-e vagy jó-e. Ha ezek a feltételek nem tetszenek neked akkor vegyél 90ezerér (vagy mittom én mennyi) újat.
Értem.
Akkor hadd közelítsem meg másfelől: szerinted van-e értelme gyári kipufogó mellé Power Commandert beszerelni és persze padon beállítani, vagy sportdob nélkül ne is erőltessem? Ami a cél lenne: némi nyomatéknövekedés az alsó-közép tartományban (4-7000).
amúgy sztem az összes pc3 usb elektronika ugyan az, ami különbség az a kábelezés ill a csatik, meg nemtom, hogy újonnan van-e rátöltve valamilyen progi, adnak-e cd-n hozzá térképeket, ezek miatt lehet esetleg más cikkszáma a 600-asnak meg a 750-nek. De ebben AGO tudna megerősíteni. Amúgy ha jól emlékszem, amikor vettem én sem k5 750-hez vettem (használtan vettem én is ebayről), hanem más gsxr-hez, de hibátlanul működött.
Igaz nem próbáltam még, de szerintem közvetlenül nem lehet PCIIIUSB térképet betölteni PCIII Serial-ban.
Lehet táblázat másolással menne, ha a PCIIIUSB térképet lecsökkented 500rpm-esre...
De ha végképp nem megy, gépeld be a számokat...
Szerintem kb. annyi esély van a stock térkép használhatóságára, mint az, hoyg most is jó...
Srácok!
Láttam itt az aprón nem túl nagy pénzért egy PC3-at (nem USB) a motoromhoz (CBR1100XX, 2004), szerintetek hozna-e érezhető változást egy teljesen gyári kivitelű motoron, "completly stock bike "térképpel? Egyáltalán a powercommander weboldalon található PC3 USB térképek használhatók-e a nem USB-s PC3-on?
Tisztában vagyok vele, hogy jobb lenne padon a motorhoz állítani -még az az 50ezer sem vágna földhöz-, de a gyári dobokhoz nincs nagy kedvem, a kipufogót cserélni viszont most nincs lehetőségem.
Még jobb lenne az USB-s változat, de azt meg nem kapok ennyiért: ez 20ezerért csábító ajánlat, főleg ha érzékelhető változást hozna.
Szívesen venném a véleményeteket erről.
Én úgy értelmeztem, hogy csak feltölteni nem tudja. betöltésre nem panaszkodott, szóval gondoltam az megy.
Letesztelhető, mivel betöltöm a rajta lévőt és az vissza is írom. Ha megy, akkor a kábel OK! Bár megjegyezném, hogy én sem találkoztam olyannal, ami menne átalakítóval.
Portok közül nem csak az 1,2,3,4 megy, mivel nekem a 6-osra van konfigurálva.
A program meg letölthető a netről is, nem kell floppy. A mi oldalunkon is fent van, a dynojet oldalán is...
Üdv
AGO