2007es cbr 1100xx hez mit javasolnál power commanderből?Mit lehet tőle várni illetve milyen áron vna új v használt beszereléssel hangolással együtt!
Fogyasztás mennyivel nőne meg?
Köszönöm válaszodat!
Az ügyben kereslek hogy van egy 1998 Tl1000S-em és olyan problémám lenne hogy hidegen mindig 2-3-4-re indul.
A benzinpumpát cseréltem. Szerelőm rámért mondta hogy 2,9 BAR-t nyom. A pumpa szállítása 140-160L.
Azt mondta hogy nem tudja hogy mi lehet az oka ennek az indulásdinak mert mindent átnézett rajta kivéve az olyan elektronikai dolgokat amihez gép kell.
Azt mondta forduljak hozzád mert te lehet tudnál ebben segíteni?!
Szerintem már nincs "hivatalosan" hozzá PC3USB, csak PCV. Sok esetben a PC5 olcsóbb is, mivel tartalmazza az O2 eliminátort, amit a PC3USB-hez meg kell külön venni.
Használtat egy-két hete elvitték. Talán új van raktáron PC5-ből...
Még van egy pár cumóm K5 1000-hez ha valakit érdekel!
Többek közt Bazzaz is!
-- Z-Fi TC kipörgésgátló, injektor és gyorsváltóvezérlő elektronika
- Gyorsváltókapcsoló (gyári vagy fordított váltáshoz)
- Típusfüggő kivitel
- 11 gázállásonként és 500 fordulatonként állítható kipörgésgátló érzékenységi érték
- 11 gázállásonként állítható megszakítási idő
- Sebességi fokozatonként állítható érzékenységi módosító érték
- Fokozatonként különböző váltási idő
- Gázelvétel és kuplungolás nélküli váltás
- 12 gázálláson és 500 fordulatonként állítható injektormódosító érték
- Fokozatonkénti korrekció megadása
- Számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül
- Teljesítmény és nyomaték növekedés
- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás
- Lineáris és dinamikus gázreakció
- Két térképes mód (opcionális kapcsolócval)
- Egyszerű beszerelés
- Időjárásálló kivitel
- A csomag tartalmazza:
Z-Fi injektorvezérlő egység
Gyorsváltókapcsoló ( fordított váltáshoz)110000Ft
Mondhatnám nem egy malomban őrlünk, de nem vagyok pék. Köszönöm az információkat, ezekkel tisztában vagyok. A lenti mondatom nem erre vonatkozott, hanem arra, hogy furcsállom, hogy a dyno olyat tesz fel a weboldalra, amivel nem indul el a motor. Te, mint aki ezzel foglalkozol napi szinten biztosan meg tudod mondani, hogy indulnak-e a dyno térképekkel vagy sem? Én lezártam a témát, Sanyi szól, ha kell neki a PC! Köszi
nem b@lfasz a dyno! Neked van egy elképzelésed ami szerinted helyes, másnak és a dyno-nak meg van egy másik véleménye, mivel napi szinten ezzel foglalkoznak.
Sokan azt gondolják, hogy két azonos típus/évjárat motor között nincs különbség! Ez nagyon nagy tévedés. A motorok sorozatgyártású termékek, sok 100 alkatrészből épülnek fel amiknek van "szórásuk". Pl az injektor egy mágnesszelep, aminek van nyitási ideje (mint egy relének), ami igen csak nem egyforma, de ha megnézzük a benzinpumpa nyomását, ami szintén különbözik, akkor érhető már a dolog. Csak gondolj a slagra... ha nagyobb a nyomás, messzebbre locsol. Ha egy kicsivel nagyobb a nyomás, akkor az injektor nyitási ideje alatt több, ha a nyomás kisebb, akkor kevesebb üzemanyag jut a hengerbe. És még csak két alkatrészről beszéltünk.
Ha a te motorod benzinnyomása 0.0001 bar-ra, az injektorok nyitási ideje 0.00001 sec-re, a szelephézagok 0,0001mm-re, a benzin minősége, a légköri nyomás, páratartalom, a vezérlés 0,001 fok-ra, az akkumulátor feszültsége 0,01V-ra, stb... megegyezik azzal a motorral, amiét letöltöd, akkor esetleg jó lehet.
A fent lévő térképekről azt se lehet tudni, hoyg hány éves motoron csinálták.
Ha a te motorodat beállítanám most, és két év múlva visszajössz, már más térképet csinál rá a gép.
És mielőtt megkérdeznéd, hogy akkor miért teszik fel a térképeket, akkor arra az a válasz, hogy azért, hogy legyen....
Akkor jó b@lfasz a dyno hogy szarokat rak fel a weboldalára, nem gondolod? csodálkoznék, ha így lenne, bár én nem próbáltam, és nem is értek a "chiptuning"-hoz. Egyébként meg mindenki arra költi a pénzét amire akarja! Nekem van eladó PC-m, feléért, mint az új ára, majd eldönti kell-e neki.
Haver letöltött térképet a motorjához, ugyan az a kipufogórendszer-légszűrő minden és nem indult be a motor.Az a térkép arra az egy motorra jó amire csinálták. Csak egyet gondolat: a 2003-as ZX-6R-hez szerinted mikor raktak fel térképet? Hát nem idén hanem 2003-ban az akkori új motorokhoz. Most ez a motor 10 éves. Köze nincs a blokkjának, szelepeinek, injektorainak az új állapotához.
Lehet, hogy véletlenül jobb lesz tőle a motorod de ha nem szánsz pénzt a pados beállításra akkor inkább ne is vegyél PC-t. Szerintem.
Szia! Én 40-ért hirdetem, ha teszel egy jó ajánlatot biztosan meg tudunk egyezni! Biztos utána olvastál a beállításnak, a dynojet weboldalán találsz vagy 25-féle benzin térképet, amit rá tudsz tölteni, attól függően, hogy milyen változtatások vannak a motorodon (szűrő, kipufogó). Hacsak nem az OB-n indulsz, nem biztos, hogy kell az a pad, bár azt mondják az a legjobb, bár akkor már mindjárt kérdés, hogy egy vagy négy szondás térképet csináltatsz, a négyes gyanítom több, mint 50, az egyes meg nem lehet jobb, mint amit a dyno csinált hozzá, szerintem.
Szia! Nem használtam, a PC vásárlása után nem sokkal úgy alakult, hogy eladtam a motort. Ez volt az utolsó kellék amit megvettem hozzá, volt rajta egy full titán leo vince és k&n szűrő, ezekhez kellett volna a PC, hogy kihozza a maximumot a motorból, de erre nem került sor. Szóval a verseny elektronika 3 éve szekrényben pihen. Üléspúpom van még a típushoz, minden mást eladtam már.
2007es cbr 1100xx hez mit javasolnál power commanderből?Mit lehet tőle várni illetve milyen áron vna új v használt beszereléssel hangolással együtt!
Fogyasztás mennyivel nőne meg?
Köszönöm válaszodat!