Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is rájuk gondoltam...
Vannak "biztos" még csodák...
Az jó hely. A motorom olyan erős volt keréken mint a gyári főtengelyes adat. Mondjuk a görbén 500-al többet forgott mint amit tud de ezen is túlléptem.
Nem akarok reklámozni senkit. Így nem írok nevet. Elég ismert Magyar cég. Csak Suzukihoz fejlesztett elektronika. Ennyiből gondolom már tudod ki követhette el.
A "szári a" széria akar lenni?
Szedd már össze magad!
mano3,

kérdés kinek a padján...
mert hát láttam én már 204LE-s szári a BMW-t is hátsó keréken, meg 214LE-s slipon/PC-s ZX-14R-t keréken.... itthoni mérésekkel....

Kicsit vitzes dolgok ezek...
Amennyiben megtörténik a péntekre tervezett móka, akkor jelzem hogy tapasztalható-e a különbség. Mondjuk így szezonkezdetkor kicsit visszafogottabban szoktam kezdeni, mert azért pár hónap kihagyás után egy kicsit újra össze kell csiszolódni a paripával.
Az enyém épphogy a gyári adatok fölött teljesített beállítás után de ég és föld a különbség. Havernak majdnem ilyen erős lett a 954 viszont az 10kg-al könnyebb. Na arra kíváncsi leszek ha végre előszedi egy körre.
Én is így gondolom , de majd a vallatáson derül ki minden. Kíváncsi vagyok . Pénteken ha minden jól megy megtörténik az első próba a téli álom után. - 10 kg pilóta súly csökkenéssel, és 5 kiló motorsúly csökkenéssel már érezhetőnek kell lennie a változásnak , és mérhetőnek is... Megszenvedtem rendesen..
Az 130 ló vagy kicsivel több is. Nem rossz.
K7 600 117,2 Le
Milyen motor és mit tud?
Az jó, mert akkor az én gépemen egész jól sikerült az optimalizálás... , illetve úgy gondoltam hogy a ranglistához képest ennyire még sem lehet rosz... mivel nekem csak a keréken mért adat van meg... de így már megnyugodtam...
Igen, azok.
Én is erre gondoltam. Köszönöm! Azt nem tudod véletlenül, hogy a lóerő ranglistán feltüntetett adatok az Ago weboldalán is főtengelyre átszámolt adatok?
A diagramon a keréken mért adatok vannak. Amit leírt azok pedig a főtengelyre visszaszámolt adatok.
Ago!

A diagramm a kiindulási adatot mutatja keréken mérve , a beírt adat pedig a beállítás után mértet mutatja?
BMW K1200S (2005)
179.4 LE / 144.2 Nm
Kawasaki VN2000 (2006)
120.6 LE / 218.4 Nm
Kedves Ago!

Lehet igazad van a kettes Commandert illetően!
Természetesen időnk van,főleg ha a motorokról van szó!


Mindenképpen előtte jelentkezni fogunk,és előre is köszönöm szépen!

Üdv Szabolcs.
kawaszabi,

Nekem belefér, ha van időtök megvárni.... főleg ha esetleg szombat vagy vasárnap...
Az a Power Commander nem inkább II?! Mondjuk nekem mind1...

Azért 1-2 héttel előtte jelentkezzetek be....

Bálnába fokkijelző nincs raktáron, de pár nap alatt megérkezik, ha kell...


Üdv
AGO
Szia,
Küldtem mail-t.
Csing csing!
Sziasztok

Kawasaki ZX 6 R 04 es évjáratúba valaki tud commandert eladót ?
Kedves Ágo!

Azt szeretném megkérdezni,hogy egy nap három padolás neked belefér?
Az egyik a "bálna",a másik egy 2007-es Zx6r,a harmadik meg egy 99-es SRAD 750 dynojet 1-es commanderrel,8bites!Van hozzá laptopunk meg gyári lemez is,működik,tudjuk programozni is !Igaz kisebb csoda kellet hozzá hogy 2013-ban találj egy laptopot FIZIKAI soros porttal és 3,5"-os meghajtóval!
Mennyivel előbb jelentkezzünk nálad?Ja és kéne egy fokozatkijelző környezetvédelmi tiltáskivétellel is a bálnába!Van polcon?

Üdv Szabi!
Nagyszerű eredmény!