Akkor jó.
A kapcsolónak előbb kell kapcsolni, 65 ms -ra elveszi az üzemanyagot, addig határozottan be kell váltani.
Nekem sp kapcsolóm van, kicsit nyaklott, ezért volt, hogy nem vette be a sebességet, leforgott az aktuális, olyan, mintha dobott volna egy üreset.
Most alakítottunk a rudazaton, 23-án tesztelem az új váltót.
Tehát az ilyen félresikerült váltások miatt cserélni kellett a váltót!
Milyen kapcsolód van?
A commanderen be lehet állítani, hogy mekkora fordulattól működjön a kapcsoló (7000-8000 kb.). Tehát, ha visszaengeded a gázt, akkor a kapcsoló lehet nem kapcsol, viszont a sebességet könnyebben beveszi.
Nekem a kapcsoló miatt kellett váltót cserélnem...néha nem vette be a sebességet, kicsit megdarálta a váltót, a vége az lett, hogy be is állt.
Sziasztok. zx-10r-en powercommander III- as gyorsváltóval olyat csinál,h nem mindig veszi be a sebességet fellfeléváltásnál ill. volt már,h vissza is dobta egyet, az pedig elég kellemetlen amikor 2-ből háromba helyett kettőből egy-be megy :-S (majdnem perec volt) 80- 90 %-ban jól működik. De néha ez van. Ez még újdonság számomra (gyorsváltó) rosszul csinálok vmit, v. az elektronikával lehet valami gond? Lehet amúgy,h énis még visszaengedem reflexből a gázt, talán ez is baj lehet.
Hát van. Csak USB-ben gondolkodnék.
Csati nélküli PC-t is be tudnánk kötni, de nem vállaljuk, mert:
1. Ha elbaszunk valamit, akkor lehet vehetek neked egy ECU-t, ami nem két fillér
2. Szét kell baszni a gyári kábeledet
3. Sok idő így beszerelné és nem biztos, hogy szeretnéd kifizetni
Nézegettem már ezt a 2 mérést nálad, mennyire emlékezel vissza, mind a 2 motoron full kipufogó rendszer volt?
Vagy az erősebb verziónál bele volt a motor belsejébe is piszkálva?
Köszönöm a válaszod!
Igen, eltünik.... bár ezzel a motorral sincs sok értelme 3000 alatt "motorozni".
Elég jó hatással van rá a komplett rendszer lóerőileg.. http://www.agomotors.hu/websho...
Az alany egy 2003-as CBR 954 RR.
Az lenne a kérdésem, hogy ha full kipufogó rendszert kap és úgy 1 commandert, a padon történű programozás után eltűnik 3000-es fordulat alatt a használhatatlanság?(mert ugye rendszer esetében kikerül a szervó motor ) Van értelme kipufogó rendszert felrakni, vagy annyit nem hoz a motoron?Milyen tapasztalataid vannak ilyen motor kapcsán? Várom mielőbbi válaszod! Köszi!
Sokat nem tudok javasolni, mivel csak PCIIIUSB létezik hozzá. Lehet bele lehet "faragni" egy PCV-t is, de ezt látnom kellene.
Jobb lesz a gázreakció, lineárisabb lesz, jobb a gyorsítási képessége, LE és Nm növekedés, stb...
A fogyasztás jellenzően nem nő meg, általában inkább csökken, perszeha most nem 2 litert eszik a motor...
A kapcsolónak előbb kell kapcsolni, 65 ms -ra elveszi az üzemanyagot, addig határozottan be kell váltani.
Nekem sp kapcsolóm van, kicsit nyaklott, ezért volt, hogy nem vette be a sebességet, leforgott az aktuális, olyan, mintha dobott volna egy üreset.
Most alakítottunk a rudazaton, 23-án tesztelem az új váltót.
Tehát az ilyen félresikerült váltások miatt cserélni kellett a váltót!